מזל בן הרוש
משתמש צעיר
- הוסף לסימניות
- #1
השנה יש לי פעם ראשונה ילדה בכיתה א'.
אשמח לשמוע מה מקובל מבחינת המשלוחי מנות?
מביאים למחנכת לכיתה? הביתה?
מביאים למורות המקצועיות?
מנהלת? מזכירה?
קונים במרוכז? איך זה הולך?
ובין הבנות בכיתה מה מקובל? מביאים לחברות? מביאים משהו קטן לכולן?
מביאים אחרי זה לבית לחברה?
( ביום פורים עצמו אנחנו בד"כ לא באזור... אז אני שולחת תמיד מוקדם יותר..)
אשמח לשמוע מה מקובל מבחינת המשלוחי מנות?
מביאים למחנכת לכיתה? הביתה?
מביאים למורות המקצועיות?
מנהלת? מזכירה?
קונים במרוכז? איך זה הולך?
ובין הבנות בכיתה מה מקובל? מביאים לחברות? מביאים משהו קטן לכולן?
מביאים אחרי זה לבית לחברה?
( ביום פורים עצמו אנחנו בד"כ לא באזור... אז אני שולחת תמיד מוקדם יותר..)
הנושאים החמים