משלוח מנות בבי"ס? כיתה א'

  • הוסף לסימניות
  • #1
השנה יש לי פעם ראשונה ילדה בכיתה א'.
אשמח לשמוע מה מקובל מבחינת המשלוחי מנות?

מביאים למחנכת לכיתה? הביתה?
מביאים למורות המקצועיות?
מנהלת? מזכירה?
קונים במרוכז? איך זה הולך?

ובין הבנות בכיתה מה מקובל? מביאים לחברות? מביאים משהו קטן לכולן?
מביאים אחרי זה לבית לחברה?

( ביום פורים עצמו אנחנו בד"כ לא באזור... אז אני שולחת תמיד מוקדם יותר..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לחברות בכיתה בדר"כ המורה עושה הגרלה שכל בת צריכה להביא למישהי אחרת על פי רעיון מסוים או תכונה שיש בבת.
למורה- במידה ואין אימא שאוספת בדר"כ כל אחת מביאה בנפרד (לא כולם מביאים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם קמה אמא יוזמתית אז קונים למחנכת במרוכז. אם לא אז כל אחת בנפרד. לחברות בגיל הזה בדרך כלל כל ילדה מביאה ל2-3 חברות קרובות ביום פורים עצמו, משהו קטן ונחמד. הרבה בתי ספר שולחים חוזר לפני פורים ומתייחסים גם לעניין גודל משלוחי המנות והכמות שלהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1533385:
השנה יש לי פעם ראשונה ילדה בכיתה א'.
אשמח לשמוע מה מקובל מבחינת המשלוחי מנות?

מביאים למחנכת לכיתה? הביתה?
מביאים למורות המקצועיות?
מנהלת? מזכירה?
קונים במרוכז? איך זה הולך?

ובין הבנות בכיתה מה מקובל? מביאים לחברות? מביאים משהו קטן לכולן?
מביאים אחרי זה לבית לחברה?

( ביום פורים עצמו אנחנו בד"כ לא באזור... אז אני שולחת תמיד מוקדם יותר..)
בביה''ס שלנו מקובל שאוספים כסף למתנה למורה(גננת+סייעת+משלימה+מנגנת),
וכל ילדה מביאה משלוח מנות בפורים-המורה מודיעה בע''פ לילדות באלו שעות היא נמצאת בביתה-
אני אוהבת לצרף דברים קטנטנים לילדים של המורה,כגון: מכתביות/מדבקות/שפופרות גואש מענינות וכדו',
ואז הילדה מקבלת מהמורה מתנונת קטנה+ממתק שווה.
ומי שלא הגיעה בפורים המורה משלימה לה למחרת פורים בביה''ס.
יש להדגיש שזו לא חובה!
אבל רצוי ונחמד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לנו הכי כיף שרוב המורות גרות מחוץ לעיר שלנו:) המחנכות מקבלות במסיבה בבית הספר
משלוח מנות מרוכז. אחרת לא הייתי גומרת עם זה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י חמישיה;1533497:
לנו הכי כיף שרוב המורות גרות מחוץ לעיר שלנו:) המחנכות מקבלות במסיבה בבית הספר
משלוח מנות מרוכז. אחרת לא הייתי גומרת עם זה....

אני בכל אופן מרגישה זכות והזדמנות יקרה להביע הכרת הטוב!
חוץ ממה שלפעמים ,אני שולחת קופ' עוגות, שוקולדים וכדו' באמצע השנה כדי להביע את הערכתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז לפי מה שאני מבינה לפני פורים כבר ישלח מזכר מהבית ספר על מה שמקובל?
רציתי להיערך מראש ... :(

ולגבי המנהלת/המזכירה/המורות המקצועיות? מה מקובל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1533725:
אז לפי מה שאני מבינה לפני פורים כבר ישלח מזכר מהבית ספר על מה שמקובל?
רציתי להיערך מראש ... :(

ולגבי המנהלת/המזכירה/המורות המקצועיות? מה מקובל?
אצלנו המנהלת אסרה להביא מ''מ, מה שכן שכחתי ,גם עבורה אוספים סכום מסוים.

לגבי מורות מקצועיות, לפי ההרגשה שלי אני מצ'פרת מפעם לפעם בעוגה טובה, כפי שהזכרתי.

מזכירה, אי פעם כשבנותי הגדולות היו צעירות, גם אותה זכרתי, אבל בעוונותי הרבים, כיום זה קצת גדול עלי, כי מ''מ ותחפושות אני בד''כ משתדלת לעשות גם לנכדים/ות ,ב''ה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1533725:
ולגבי המנהלת/המזכירה/המורות המקצועיות? מה מקובל?

בדרך כלל אוספים מכל ביה"ס בשביל המנהלת, אחת המורות או המזכירה מארגנת את זה. מורות מקצועיות - לפי ההרגשה שלך, אין בזה כללים. בשנה שעברה בביה"ס של בנותי אספו גם בשביל משלוח מנות לשומר. רעיון נחמד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אז לפי מה שאני מבינה לפני פורים כבר ישלח מזכר מהבית ספר על מה שמקובל?
רציתי להיערך מראש ... :(

ולגבי המנהלת/המזכירה/המורות המקצועיות? מה מקובל?
לא זכור לי שמצוין במזכר את ענין המשלוחי מנות..
בד"כ יש בת שאוספת סכום מסוים ואמא שלה קונה.
אם לא התארגנה בת כזו, את יכולה לארגן את :)
או לתת למורה משלוח מנות - במסיבת פורים הכיתתית.
לגבי המשלוחים לחברות, בד"כ המורה אומרת לכל בת להכין משלוח מנות עם 3 ממתקים (משהו כזה)
ובמסיבה עושים החלפות ע"י גורל וכד'.
חוץ מזה כל בת צריכה להביא ממתק נוסף אותו מביאים לאחת המורות המקצועיות והיא מארגנת מהממתקים של כככל הבית ספר משלוחים קטנים לשאר הצוות בבית הספר.
משלוחים לחברות וידידיות נוספות מקובל לשלוח ביום הפורים.. ואם אתם לא כאן אתם פטורים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם מקובל אצלכם לאסוף כסף מהבנות ולקנות במרוכז, חסכת לך. ואם לא, תשקיעי במכתב מכל הלב ומתנה כמו ספר תמיד תתקבל. אני קניתי בשנה שעברה את הספר" מתוק האור" על פורים וזה היה ממש לענין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה