- הוסף לסימניות
- #1
יש לי ב"ה 2 ילדים במעון.
לכל אחד מטפלת/ גננת בוקר + מטפלת צהריים + סייעת,
מכיון שהילדים מחולקים לקבוצות, יש מטפלות/גננות נוספות באותו חדר, אבל לא באמת מטפלות בילדים שלי.
איך נותנים משלוחי מנות ?
נראה לי מצחיק לתת למטפלות האחרות כי הם באמת לא קשורות, אני רואה אותם במקום כשאני באה ולא יותר.
מצד שני בודאי שאני רוצה להביע הערכתי למטפלות המסורות שמטפלות בילדי.
האירו את עיני, איך זה עובד?
לכל אחד מטפלת/ גננת בוקר + מטפלת צהריים + סייעת,
מכיון שהילדים מחולקים לקבוצות, יש מטפלות/גננות נוספות באותו חדר, אבל לא באמת מטפלות בילדים שלי.
איך נותנים משלוחי מנות ?
נראה לי מצחיק לתת למטפלות האחרות כי הם באמת לא קשורות, אני רואה אותם במקום כשאני באה ולא יותר.
מצד שני בודאי שאני רוצה להביע הערכתי למטפלות המסורות שמטפלות בילדי.
האירו את עיני, איך זה עובד?
הנושאים החמים