משלוח מעון למטפלות במעון - איך זה הולך?

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי ב"ה 2 ילדים במעון.
לכל אחד מטפלת/ גננת בוקר + מטפלת צהריים + סייעת,
מכיון שהילדים מחולקים לקבוצות, יש מטפלות/גננות נוספות באותו חדר, אבל לא באמת מטפלות בילדים שלי.
איך נותנים משלוחי מנות ?
נראה לי מצחיק לתת למטפלות האחרות כי הם באמת לא קשורות, אני רואה אותם במקום כשאני באה ולא יותר.
מצד שני בודאי שאני רוצה להביע הערכתי למטפלות המסורות שמטפלות בילדי.

האירו את עיני, איך זה עובד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה הקשר לתת למטפלות שלא מטפלות בילד שלך?
נותנים למטפלת שלו, לזו שמסייעת/ממלאת מקום או שתיים, למנהלת, וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מביאה למטפת משלוח, ולמטפלות השניות מביאה חבילת שוקולד או קליק עם פתק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י pr;1532374:
מה הקשר לתת למטפלות שלא מטפלות בילד שלך?
נותנים למטפלת שלו, לזו שמסייעת/ממלאת מקום או שתיים, למנהלת, וזהו.

נראה לי קצת פדיחות לתת לגננת כשלידה הגננת השניה (שבאמת לא קשורה לילד שלי)
אפילו שברור שמה הקשר להביא לה, גם ככה יש לי 5 גננות+מטפלות...

:confused::confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מה הקשר? הילדים של הקבוצה שלה יתנו לה. זה כמו לתת לכל המורות שעומדות ליד המחנכת של ביתך...
ובכל מקרה מקובל לאסוף מכל האמהות של הקבוצה, באופן כזה אפשר לקנות למטפלת + רוטציה (ולפעמים יש 2 רוטציות) קבועות משהו מכובד. אצלנו מקצים חלק מהסכום למתנה - ושואלים את המטפלת מה היא רוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י אלונית;1532435:
נראה לי קצת פדיחות לתת לגננת כשלידה הגננת השניה (שבאמת לא קשורה לילד שלי)
אפילו שברור שמה הקשר להביא לה, גם ככה יש לי 5 גננות+מטפלות...

:confused::confused::confused:

אני ג"כ מזדהה עם אותה הבעיה, נכון שיש את ה-מטפלת של הילדים שלי אך עדיין כולם מכירות אותן מכל הקבוצות שבחדר, ואני בטוחה שכשהמטפלת שלהם נניח יוצאת החוצה והילד בוכה או רוצה משהו בכל אופן המטפלת הנותרת מתייחסת גם אליו,
אני גם רואה שהם מירות מצוין, האחרות, את הילדים שלי, אז מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בתור גננת מעון אני רוצה לומר לכן:גננת של קבוצה ליד היא לא כמו מורה שעומדת ליד מורה מחנכת.
אם הילדה שלך בוכה והגננת השניה עסוקה לא נשאיר אותה לבכות וכן על זה הדרך,
ברור שאין צורך במתנה כמו לגננת הקבועה, אבל שוקולד(תשומת לב) בהחלט נצרכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י בואו חשבון;1532452:
בתור גננת מעון אני רוצה לומר לכן:גננת של קבוצה ליד היא לא כמו מורה שעומדת ליד מורה מחנכת.
אם הילדה שלך בוכה והגננת השניה עסוקה לא נשאיר אותה לבכות וכן על זה הדרך,
ברור שאין צורך במתנה כמו לגננת הקבועה, אבל שוקולד(תשומת לב) בהחלט נצרכת.

תודה על התגובה ! חשוב לשמוע גם את הצד שלך!!

אז משלוח קצת יותר מושקע למטפלת "שלי" ושוקולד לאחרות זה בסדר? נראה מספיק יפה ?
(זה בסדר,אני לא הולכת להשתגע גם ככה יש 5 מטפלות וזה עוד לפני שהתחלנו את המשלוחים השכונתיים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י אלונית;1532358:
יש לי ב"ה 2 ילדים במעון.
לכל אחד מטפלת/ גננת בוקר + מטפלת צהריים + סייעת,
מכיון שהילדים מחולקים לקבוצות, יש מטפלות/גננות נוספות באותו חדר, אבל לא באמת מטפלות בילדים שלי.
איך נותנים משלוחי מנות ?
נראה לי מצחיק לתת למטפלות האחרות כי הם באמת לא קשורות, אני רואה אותם במקום כשאני באה ולא יותר.
מצד שני בודאי שאני רוצה להביע הערכתי למטפלות המסורות שמטפלות בילדי.

האירו את עיני, איך זה עובד?


חשוב לי להאיר את תשומת ליבך, ואולי של עוד אמהות נוספות
אני כל שנה מביאה גם משלוח קטן (ואפילו חפיסת שוקולד) למבשלת במטבח, ולסייעות שעוזרות (כמו אלה שעוזרות בקילוף ובשטיפת כלים וכו') ואני לא יכולה לתאר לך כמה הן שמחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני הייתי בעבר מטפלת של קבוצה אחת מתוך 3 אבל חוץ מהאכלה והחתלה, היינו כולנו מטפלות בכולם בלי קשר "שלי" "שלך".
אני זוכרת שנעלבתי עמוקות מאמא שהתייחסה אלי בקביעות בחשדנות (הייתי אז בלי ילדים) ובכל כמה זמן היא היתה מביאה משהו קטן לגננות או משלוח מנות, היא היתה מתלחששת איתן ונותנת מהר "בלי שאראה" שקית שחורה אטומה עם משהו.

כן, גם אני השקעתי בילדה שלה בדיוק כמו בכל ילד אחר במעון, בלי שהיא תהיה בקבוצה "שלי".

אז למטפלות הנוספות לא מגיע?

אני חושבת שהכי פשוט זה לאסוף סכום כסף ופשוט לתת משלוחי מנות כמס' הגננות אותו דבר.
פותר הרבה בעיות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אלונית כתבה שהן לא מטפלות בילד, אבל אם זה לא כך - אז בטח שיש מקום להביא משהו קטן.
הגדול שלי היה במעון שנה אחת, והמטפלות האחרות בהחלט היו שותפות לטיפול.
הבאתי להן משהו ממש חמוד - מצרפת.
לאחת הבאתי כלי לסוכר שבכל הפיכה שלו שופך כמות של כפית אחת וסוכר חום ליד, (ידעתי שהיא אוהבת לשתות עם כזה סוכר)
לשתיים נוספות הבאתי כלי חמוד כזה שמפריד בין חלבון לחלמון ועוד איזה משהו מתוק ליד - לא זוכרת מה...
את השקיות היפות האלו מצאתי בהזדמנות באיזה מקום בשקל.
כמובן צרפתי מכתב חמוד וקומיקס קטן עם התמונות של הילד שמודה למטפלת...
כיום אני כבר לא מוצאת לזה זמן, אז אני עושה תמונה חמודה עם כיתוב של תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני חוץ מהצילום גם מטפלת במעון.
ואני חייבת להגיד כמו מטפלות אחרות שרשמו כאן..
כל הילדים הם של כולם מי פחות מי יותר אבל אנחנו גם 3 מטפלות..
וחוץ מהקטע שלפעמים מטפלת אחת באמצע להאכיל והמטפלת השניה גמרה להאכיל..
נראה לכם שילד יבכה שהוא רעב והיא תשאיר אותו לבכות כי הוא לא 'שלה'?-דבר שקורה כמעט כל יום אני מאכילה חוץ מהילדים שלי לפעמים גם ילדים מקבוצות אחרות..
כל המטפלות עוזרות אחת לשניה להרגיע/לטפל/לחתל/להאכיל..
אז ברור שלא תוציאו על כל אחת משלוח כמו למטפלת של הילד שלכם.. אבל משהו נחמד גם לאחרות יתן להם עוד כח ויותר חשק להמשיך לטפל בהם:)
ככה מי שירוויח מהסיפור זה הילד ואתם!
פורים שמח:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לי סיפרה אמא שהיא כל שנה שולחת למעון משהו שיפנק את העובדות במקום העבודה,
שנה אחת הביאה ספלי קפה לכולם, שנה אחת כלי גדול עם הרבה שוקולדים, עוגות גבינה אישיות וכן על זו הדרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני שולחת למטפלות במעון גם סתם באמצע השנה בקבוק אייס קפה עם קופסא עוגיות.אני ממש מעריכה אותן לפי דעתי הן עובדות הכי קשה גם בפיזי וגם ברגשי צריכות לאחוז ראש כל ילד מה הוא צריך כל אמא עם הגוק שלה וההוראות המיוחדות שלה.טיטולים ארוחות תשומת לב והכל משבע בבוקר עד ארבע ותמיד בחיוך ובסבלנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י שירה בנט;1533324:
אני שולחת למטפלות במעון גם סתם באמצע השנה בקבוק אייס קפה עם קופסא עוגיות.אני ממש מעריכה אותן לפי דעתי הן עובדות הכי קשה גם בפיזי וגם ברגשי צריכות לאחוז ראש כל ילד מה הוא צריך כל אמא עם הגוק שלה וההוראות המיוחדות שלה.טיטולים ארוחות תשומת לב והכל משבע בבוקר עד ארבע ותמיד בחיוך ובסבלנות

אני גם מאוד מצ'פרת אותן.
כשאני אופה אני שולחת ובראשי חודשים גם משתדלת למשל בטו בשבט סלט פרות גדול וכו'..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אצלנו המעון ממש שקטן וכיתה בתוך כיתה וכולן מטפלות וקשורות לכולן..
זה לפחות 12 צוות.זה ממש בעייה
ומה עושים שאוספים אצלנו כסף במעון..ואותה אחת מתכוונת לקנות רק ממתקים ולא מבינה למה לא...
חשבתי שכך לפחות אני התפטר משאר המשלוחים אבל זה לא נראה לי לעניין..
או שפשוט לתת לה לקנות מה שהיא רוצה ולהשתתף..
אני ממש בדילמה..):
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני כל שנה בדילמה הזאת חוץ מ-50 + ש"ח לכל כיתה אני גם קונה שוקולדים עם עיצוב אישי אבל אין לי אפשרות לקנות שוקולדים ל-15 -20 גננות סיעות מנהלות וכו' במיוחד שאני עובדת הרבה על העטיפה (שטאנץ מיוחד, קיפול ניסוח מיוחד) ובסוף מכינה רק לגגנת עצמה והסיעת של הילד ולמנהלת וכמובן לגגנות וסיעות בגנים של שאר הילדים (ולא לגננת משלימה ולכל מי שהייתי מאד רוצה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י נעמי ברקאי;1533907:
אני כל שנה בדילמה הזאת חוץ מ-50 + ש"ח לכל כיתה אני גם קונה שוקולדים עם עיצוב אישי אבל אין לי אפשרות לקנות שוקולדים ל-15 -20 גננות סיעות מנהלות וכו' במיוחד שאני עובדת הרבה על העטיפה (שטאנץ מיוחד, קיפול ניסוח מיוחד) ובסוף מכינה רק לגגנת עצמה והסיעת של הילד ולמנהלת וכמובן לגגנות וסיעות בגנים של שאר הילדים (ולא לגננת משלימה ולכל מי שהייתי מאד רוצה)
אז אולי תעשי פחות מיוחד ותשמחי יותר מטפלות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה