דרוש מידע מתנה לאישה ללידה ראשונה

  • הוסף לסימניות
  • #41
בלת"ק
קשת לעגלה (טייני לאב)
אם זה תינוקת- צמיד עם חריטה של השם
מחזיק למוצץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הי, יש עוד רעיונות?
אני לקראת לידה ואין לי כ''כ רעיון מה אני רוצה שהוא יקנה לי.
(אני קניתי לו מקרר לאוטו- זה מה שרצה.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
כמה טיפולים טובים של מסאג'
בתקופה שאחרי לידה זה גם בריא וגם תענוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
הי, יש עוד רעיונות?
אני לקראת לידה ואין לי כ''כ רעיון מה אני רוצה שהוא יקנה לי.
(אני קניתי לו מקרר לאוטו- זה מה שרצה.....)
אם אין לך רעיון אז אולי לא חייב?
לא באה להוריד לאף אחת אבל אני מעדיפה לחכות למתי שממש יהיה לי חשק למשהו ואז 'משלימים'.
אחרת אבדנו את כל הקצ' אם אני חייבת כביכול למצוא עכשיו משהו שבא לי
אם זה לידה ראשונה זה יכול להיות גם תקופה שמצד אחד יש הרבה הוצאות ומצד שני יש הרבה מתנות גם ולא תמיד מרגישים דוקא אז צורך במשהו מיוחד
(והתינוק בפני עצמו גם הוא מתנה מדהימה!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
כרית הנקה טובה, נעלי בית חדשות, מכשיר בייביסיטר... לא חסר מה... והעיקר בע"ה שיהיה בשמחה ובידים מלאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
הי, יש עוד רעיונות?
אני לקראת לידה ואין לי כ''כ רעיון מה אני רוצה שהוא יקנה לי.
(אני קניתי לו מקרר לאוטו- זה מה שרצה.....)
אולי יש אביזר לתינוק שנראה לך מאוד שווה או מפנק ואת מתלבטת בגלל המחיר? מטחברת, מנשא, כרית הנקה, ייעוץ הנקה, מחמם בקבוקים ...

באופן אישי, לאף לידה לא קיבלתי מבעלי ולא נתתי לו מתנה. זה לא חובה. אבל כן קנינו לכל לידה איזשהו 'פינוק' בתור מתנה כדוגמת עגלה חדשה, עגלת תאומים, מטחברת וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
לאף לידה לא קיבלתי מבעלי ולא נתתי לו מתנה
בהשקפה המסורתית, לא אמור להיות פה שוויון בין הבעל לאשה. האישה היא זו שילדה לבעלה ילד, ולכן הוא קונה מתנה אישית בשבילה כהוקרה.
עגלה/ עריסה לתינוק זה נחמד (ונצרך), אבל לא קשור לנושא משום כיוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אולי יש אביזר לתינוק שנראה לך מאוד שווה או מפנק ואת מתלבטת בגלל המחיר? מטחברת, מנשא, כרית הנקה, ייעוץ הנקה, מחמם בקבוקים ...

באופן אישי, לאף לידה לא קיבלתי מבעלי ולא נתתי לו מתנה. זה לא חובה. אבל כן קנינו לכל לידה איזשהו 'פינוק' בתור מתנה כדוגמת עגלה חדשה, עגלת תאומים, מטחברת וכו'..

מה שהיא אמרה
פלוס טרמפולינה, חולצות/שמלות הנקה, מנשא.
דברים שעוזרים בבית (זה כבר תקציב יותר גדול):
מייבש, מדיח, שואב שוטף.
זה משמעותי מאוד לעומס ולחוויה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בהשקפה המסורתית, לא אמור להיות פה שוויון בין הבעל לאשה. האישה היא זו שילדה לבעלה ילד, ולכן הוא קונה מתנה אישית בשבילה כהוקרה.
עגלה/ עריסה לתינוק זה נחמד (ונצרך), אבל לא קשור לנושא משום כיוון.
זה לא משנה, אם היא הרגישה שעגלה זה מתנה בשבילה זה כל מה שצריך. אין הלכות פסוקות למתנות בין בני זוג, כל זוג והאינטרקציה שלו. ואני עוד יותר לא אוהבת את האישה שילדה לבעלה. היא והוא הביאו יחד ילד נוסף לעולם. נכון שאת הקושי הפיזי והלידה היא בעיקר עברה ולכן נחמד וכיף להתפנק ולקבל את ההוקרה. אבל היא לא איזו עוברת אורח שילדה לו בן. הם ביחד זכו והביאו חיים לעולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני עוד יותר לא אוהבת את האישה שילדה לבעלה. היא והוא הביאו יחד ילד נוסף לעולם. נכון שאת הקושי הפיזי והלידה היא בעיקר עברה ולכן נחמד וכיף להתפנק ולקבל את ההוקרה. אבל היא לא איזו עוברת אורח שילדה לו בן. הם ביחד זכו והביאו חיים לעולם.
הם ביחד זכו, והיא זאת שעשתה את זה. אין סתירה בין הדברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הם ביחד זכו, והיא זאת שעשתה את זה. אין סתירה בין הדברים.

הבעל מקבל מתנותעל התפקידים שלו?

היא לא עשתה.
זה נהיה,דרכה.
וזה מלא יסורים ומסירותנפשש
וראוי לכל תמיכה הערכה והכרת הטוב.
כולל בצורת מתנה.

אבל אנחנו לא עושות לידות כמו שאנחנו לא עושות ילדים.
רק מטבע לשון,
אבל יש לו משמעות.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #56
בהשקפה המסורתית, לא אמור להיות פה שוויון בין הבעל לאשה. האישה היא זו שילדה לבעלה ילד, ולכן הוא קונה מתנה אישית בשבילה כהוקרה.
עגלה/ עריסה לתינוק זה נחמד (ונצרך), אבל לא קשור לנושא משום כיוון.
לא נתקלתי בשום מקור הלכתי או תורני שמצריך לתת מתנה לאישה אחרי לידה...
(אם כבר, כדאי לשים לב, שלפי חלק משיטות ההלכה, יש בעיה בנתינת מתנה מהבעל לאישה בתקופה אחרי הלידה)
בכל אופן, אני התייחסתי למישהי שכתבה שקנתה לבעלה מתנה.
והצעתי מחשבה אחרת, שאולי אם אין לה רעיון למתנה שהיא רוצה, אולי לא 'חייבים' מתנה. אני חיה מצוין עם זה. ואולי להתפנק במשהו קצת יקר, גם אם הוא לא אישי, יספק את הצורך של מתנה.
למי שזה לא מדבר אליה, אז לא... זו הצעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
הבעל מקבל מתנות על התפקידים שלו?
אני מניחה שאצל זוג שחי טוב, בעל יקבל מתנות מאשתו בכל מיני הזדמנויות.
אבל בהלכה בעל צריך לקנות לאשתו מתנות (בגדי צבעונין ותכשיטים), בעוד שאשה משמחת את בעלה בכך שהיא מבשלת לו בשר.
כנראה שיש בכל אופן הבדל בין גברים לנשים ומה כל אחד מהם צריך מהשני. למרות שהאשה היא זו שמפרנסת במקרים רבים, והבעל מעורב בטיפול בילדים, עדיין במהות הם שונים.
וספציפית בלידה- אישה עוברת מסע פיזי (ונפשי) מאתגר ששיאו בכך שהיא יולדת תינוק. אין פה שוויוניות וזה לא "אנחנו בהריון" כמו שרווח אצל חילונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני מניחה שאצל זוג שחי טוב, בעל יקבל מתנות מאשתו בכל מיני הזדמנויות.
אבל בהלכה בעל צריך לקנות לאשתו מתנות (בגדי צבעונין ותכשיטים), בעוד שאשה משמחת את בעלה בכך שהיא מבשלת לו בשר.
כנראה שיש בכל אופן הבדל בין גברים לנשים ומה כל אחד מהם צריך מהשני. למרות שהאשה היא זו שמפרנסת במקרים רבים, והבעל מעורב בטיפול בילדים, עדיין במהות הם שונים.
וספציפית בלידה- אישה עוברת מסע פיזי (ונפשי) מאתגר ששיאו בכך שהיא יולדת תינוק. אין פה שוויוניות וזה לא "אנחנו בהריון" כמו שרווח אצל חילונים.

לא אמרתי שיש שוויון.
כתבת יפה אבל לא קשור למה שאמרתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לא אמרתי שיש שוויון.
כתבת יפה אבל לא קשור למה שאמרתי.
תודה,
את שאלת אם גם הבעל מקבל מתנות, ומישהי אחרת כתבה שהבעל והאישה הביאו יחד ילד לעולם... בהתעלם מחלקה הייחודי של האשה בעניין.
זה התחבר לי ביחד :sneaky:
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
תודה,
את שאלת אם גם הבעל מקבל מתנות, ומישהי אחרת כתבה שהבעל והאישה הביאו יחד ילד לעולם... בהתעלם מחלקה הייחודי של האשה בעניין.
זה התחבר לי ביחד :sneaky:

סתם שאלו על ההתנהלות באופן כללי.
בכלל, שוויון מוחלט הוא לא פתרון.
שכל אחד מקבל את הצורך שלו, זה הנכון
(גם בין ילדים וגם מגדרית וכו')

אבל כן עלה בי שאלה-
בעל שמנהל את החשבונות כל השנים - מקבל על זה משהו?
בעל שלוקח את הילדים בכל העיר כל יום?
בעל שתארח אצל הורים שלה למרות שלא בא לא מלשון מעטה?
בעל שעבר חוויה קשה מאוד בלידה בעצמו ותפקד למרות זאת ותמךודאג ולא הבירוקרטיה?
בעל שלומד תורה והיא נהנית מהשכר, כמו שהיא יולדת לו ילדים?

לא פותחת דיון על זה.
סתם, שאלה למחשבה.

אולי לידה זה בולט ומשמעותי ומשנה חיים.
אולי מתרגלים לדברים יומיומיים.

אבל,
אם אנחנו מדברים בשפה של מתנות בבית?
בדרך כלל?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה