- הוסף לסימניות
- #1
יש לי חברה שמתפטרת מהעבודה, היא צברה 14 ימי מחלה ו-7 ימי חופשה בתשלום, היא רוצה להתפטר בעוד שבועיים, הבעיה היא שבעבודה לא מסכימים לתת לה את שווי הימים הללו בכסף, אלא היא צריכה בפועל לא לעבוד.
היא צריכה להודיע שבועיים מראש על התפטרות, השאלה היא כזו, אם היא מודיעה על התפטרות, עפ"י חוק היא יכולה לממש את הימים הללו ולומר שלום?
או שהיא יכולה לממש את הימים ואז להודיע על התפטרות וצריכה לעבוד שבועיים?
או שהיא יכולה לממש את החופשה בתשלום, להודיע על התפטרות ו"להיתחלות" (מלש') מחלה למשך שבועיים?
תודה על כל תשובה!
היא צריכה להודיע שבועיים מראש על התפטרות, השאלה היא כזו, אם היא מודיעה על התפטרות, עפ"י חוק היא יכולה לממש את הימים הללו ולומר שלום?
או שהיא יכולה לממש את הימים ואז להודיע על התפטרות וצריכה לעבוד שבועיים?
או שהיא יכולה לממש את החופשה בתשלום, להודיע על התפטרות ו"להיתחלות" (מלש') מחלה למשך שבועיים?
תודה על כל תשובה!
הנושאים החמים