כללי -נברשת לסוכה-

  • הוסף לסימניות
  • #1
ראיתם את הנברשת לסוכה של וקסברגר..
אוצר בלתי נדלה/נלאה, מאיפה הוא מייצר את כל הרעיונות הללו
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אפשר תמונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני אהבתי את הכפרעסל.
הצליח להצחיק אפילו את סבתא שלנו בת ה- 80...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לגבי הרעיונות -
שמעתי ממנו שבכל חג הוא מנסה לזהות מה הצרכים שהחג הזה מעורר, ואז הוא מציין לעצמו שצריך להמציא להם פתרונות לקראת שנה הבאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י sara100;1082957:
אפשר תמונה?

אין לי! -ראיתי פרסום בעיתון

נכתב ע"י גלבוע;1082961:
לגבי הרעיונות -
שמעתי ממנו שבכל חג הוא מנסה לזהות מה הצרכים שהחג הזה מעורר, ואז הוא מציין לעצמו שצריך להמציא להם פתרונות לקראת שנה הבאה.

אני מאמינה שהוא שוקד עכשיו על להיט לסוכות התשע"ה - לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני מתחיל לחשוש ממה שיגיע שנה הבאה...
או שמא, הביקוש לקיטצ' לא ייפסק, וגם בשנה הבאה יהיו אנשים שימלאו את הסוכות שלהם ב"יצירות אמנות להמונים" מהסוג הזה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני נהנית וכיף לראות כל פעם מחדש את היצירות המקוריות שלו. איך הוא כל פעם מחדש מפתיע. פשוט מעורר השראה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י רעות;1083062:
אני נהנית וכיף לראות כל פעם מחדש את היצירות המקוריות שלו. איך הוא כל פעם מחדש מפתיע. פשוט מעורר השראה
ה"יצירות" האלה אולי מקוריות ומעוררות השראה ברמת הגימיק השיווקי, ועל זה מגיע לו כל הקרדיט, הוא באמת ממציא את עצמו מחדש בכל שנה עם גימיקים שונים ומשונים, שגורמים לאנשים לפתוח את הארנקים ולהוציא את הכסף על המוצרים שלו.
אבל לקרוא לזה אמנות? זה קצת מעליב, כי בשנים האחרונות לא יצאה שום בשורה אמנותית מבית היוצר הזה, הכל שכפול של אותם חומרים בווריאציות שונות (אני לא מתכוון שהוא עושה העתק הדבק, אלא שגם הדברים החדשים נראים כאילו הוא עשה העתק הדבק, ומבחינתי זה היינו הך), מה גם שמבחינה גרפית האיכות רק יורדת. (יש לי מספר דוגמאות של עבודות שלא היו עוברות כאן בפורום בלי ביקורת צולבת)
הייתי מצפה ממנו לקצת יותר, מבחינה טכנית הוא גאון, נותר לו רק להמשיך ליצור ולהפסיק למחזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין ספק שהוא מנצל את הכמעט בלעדיות שלו,
ומוכר פרטים בחנותו נראה לי בתוספת 500 אחוז מהעלות המקורית..
וזו זכותו, חושב על רעיון בומבסתי ומבצע

כמו"כ יש לו באמת עבודות פרטיות פחות מושקעות,
לדוג' הספר של הרב עובדיה מרשים מאוד חיצונית , אך גרפיקאים שדפדפו בו קבלו הרבה ביטחון עצמי - וד"ל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עוד לא החלטתי אם זה גאוני להפליא או גרוע להחריד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בלי להביע דעה בכלל על נושא האשכול (הנברשת)
אני מביעה דעה על התכן,

חברה,
אנחנו בערב יום כיפור...
מילא כל השנה אבל עכשיו???


לדעתי מותר וצריך להעביר ביקורת אך למי שביקש אותה (העלה לחו"ד וכדו')
כאן, מושא הדיון כלל לא ביקש חו"ד על רמת עבודותיו, ומה עניין הדיון הזה לכאן ובטח בתאריך כזה....?

נ.ב. אני מכירה את המדובר רק מהתמונה שפרסם פעם בעיתון (נדמה לי ערב רה"ש דאשתקד... :) ולמרות זאת אני עדיין חושבת כך...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כבר אמר מי שאמר
איש את רעהו
חיים בלעו
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י לנדא;1083214:
אנחנו בערב יום כיפור...
מילא כל השנה אבל עכשיו???
ֿ

המשפט הזה צורם..כל יום צריך לחזור בתשובה לא רק ביום כיפור
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האמת שכנראה קשה לפרגן לאחד שמצליח ככה. זה סוג של מזל מסוים וגאונות, ברמת השימושיות הרבה יותר מהעיצוב. ההברקות שם בחנות זה משהו שאי אםשר להתעלם ממנו, אז תפרגנו- חבר'ה. אם הוא היה חבר מכובד פה בפורום הייתם מרגישים כבוד לפרגן, כמו לאחרים כאן, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ו-תעלו את התמונה של הנברשת, מענין מאוד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יו! זה רעיון!!!
אם זה עומד במציאות יפה כמו שזה בתמונה זו פשוט הברקה.
מבחינה רעיונית זה הקישוט הכי פחות כריסמסי שראיתי עד כה מתוך קטגורית הקישוטים שאינם פלקטים, שמנים או שבעת המינים תלת מימדיים. (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זו הנברשת,
עשויה מקרטון קשיח
עם אפשרות להוספת קריסטלים להשלמת המראה.
 

קבצים מצורפים

  • 1029 .jpg
    KB 48.5 · צפיות: 33
  • 765 .jpg
    KB 40 · צפיות: 48

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה