יואל ארלנגר - קקטוס
אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
- הוסף לסימניות
- #41
אין כאן לשון הרע, הסחורה גלוייה לציבור, מי שקנה עד עכשיו, אין שום סיבה שיפסיק לקנות, מי שלא קנה כי הוא חשב שזה לא מתאים לו, לא נראה לי שיתחיל מהיום פתאום לקנות.נכתב ע"י השקעה;1083942:שורה תחתונה:
א. הוא לא ביקש כאן חוות דעת ולא נראה שזה מפריע לציבור לקנות את המוצרים שלו.
ב.מתן חוות דעת ללא בקשתו שימנע ממישהו לקנות את המוצרים שלו הרי זה לשון הרע, היות והוא מוכר מוצר שעושה את השרות שלשמו נמכר והציבור בוחר לקנות אותו, כך שאין כאן תועלת למרות שמסתמא המבקרים כיוונו לתועלת הטוהר העיצובי, ועדיין, לפי ההלכה זה לשון הרע ושכל אחד יעשה מה שנראה לו.
אגב אני כן אוהבת את המוצרים שלו, אנחנו נהנים מהם שנים.
אולי הוצאת שם רע?
אבל כולם כאן אומרים שהכל מקסים ומעולה, והרמה כל כך גבוהה, ומי שמדבר מתפוצץ מקנאה, אז זה לתועלת.
אין לי מושג מי העלה את הדיון, אבל בכותרת נכתב "דיון"- לא "תראו איזה יופי", ולא "בואו תחמיאו לי", אין לי מושג מי הכותב, ואיזה משרד מעסיק אותו, אבל הוא ביקש דיון, וקיבל דיון.
הנושאים החמים