- הוסף לסימניות
- #61
נכתב ע"י קופירייט;1085572:בזמן שאנחנו טוחנים כאן כמה הוא אמן וכמה לא
הבנאדם עובד על יצירות אמנות לחנוכה ופורים שכנראה ימכרו לאלפים ולרבבות...
מי שביקר היום בטרקליני וקסברגר נדהם לראות כבר בשעות אחה"צ פוסטר עם תמונה של הרב הראשי הרב יצחק יוסף בבגדי הראשל"צ כשמעמד ההכתרה שלו התקיים רק היום בבוקר...
היום ראיתי גם את המוצר הזה וממש יצאתי מהכלים לנוכח הכשרון המיוחד בו הוא ניחן, בלע"ה, צריך לראות את זה מודפס כדי להבין.
מי שיצא לו לשבת אתו קצת ולהכיר את הראש המבריק שלו, יגלה שמדובר באמן גאוני ובכלל לא שגרתי, גם מי שלא מתחבר לסגנון העיצוב שלו.
למה לפעמים הוא ממחזר את עצמו? כששאלתי אותו הוא ענה שעל יצירות מקוריות הוא משקיע המון זמן, ושעות העבודה שלו שוות הרבה כסף ולא תמיד משתלם ללקוחות שלו להשקיע את הסכום שהוא דורש, ולהם מספיק שזה יהיה 'וקסברגר' גם אם לא ייחודי.
אם לקוח יבקש ממנו שער לספר על שער מקורי כמו של 'מתיבתא' -עוז והדר הוא יצטרך להיפרד מחבילת מזומנים גבוהה מהרבה מאשר אם יתפשר על שילוב של עמודים וכתרים קיימים.
וכן, הוא גם צייר מקצועי ובחלק מהמוצרים מופיעים הציורים הידניים שלו.
מעניין שאתה תמיד הפוך על הפוך
הנושאים החמים