צימר נופש בצפת לשבת-האם מסוכן?

  • הוסף לסימניות
  • #42
  • הוסף לסימניות
  • #44
האם מסוכן לנסוע לשבת לצפת?
ניסיתי לברר על צימרים ואנשים הרימו גבה...
תודה רבה
נראה לי שאנשים הרימו גבה על הרעיון ליסוע לנופש עכשיו,
יש גבול לניתוק אנחנו בעת צרה,
[כמובן לא אם זה להרגעה נפשית הכרחית, ולא באתי להטיף מוסר, אלא להסביר את הגבות]
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אני תושב נתיבות וכרגע אצל ההורים ליד צפת
המצב מתוח, פעם בשבוע בערך יש אזעקות (בהנחה שהיום אחרי הנאום שלו לא יהיה יותר בלאגן)
בכללי יש עסקים פתוחים בעיר
אם יש מרחב מוגן בצימר ואין לכם בעיה לשמוע הרבה מטוסי קרב ומסוקים אז אפשרי לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
מצד אחד, יש סיבה ליסוע דווקא עכשיו, שמעתי ממישהו שהמחירים זולים בטירוף,
וגם לא לתת להם את זה שכל הארץ מושבתת מאיומי האויב
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
סעו לירוחם
חמאס לא שמע על העיר הזאת (אפילו אין לו מושג איפה היא על המפה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אז בערד וירוחם לא הייתה אזעקה מתחילת המלחמה.
ברור למה שירו בכוונה על הבדואים, אבל תנו לי לעדכן אתכם על חריש המדהימה שמתחילת המלחמה לא חוותה ציוץ, ככה זה שאתה בין המשולש לואדי ערה.
עכשיו ברצינות, מי שרוצה וחייב נופש הכי בטוח שיש זה רק מצפה רמון, מספיק רחוק מכולם.
למרות שגם חיזבאללה גם החותים וגם חמאס יכולים להגיע לשם הסבירות היא עדיין הנמוכה בארץ. מקום מדהים שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני תושב נתיבות וכרגע אצל ההורים ליד צפת
המצב מתוח, פעם בשבוע בערך יש אזעקות (בהנחה שהיום אחרי הנאום שלו לא יהיה יותר בלאגן)
בכללי יש עסקים פתוחים בעיר
אם יש מרחב מוגן בצימר ואין לכם בעיה לשמוע הרבה מטוסי קרב ומסוקים אז אפשרי לגמרי
בצפת עצמה היתה פעם אחת אזעקה ביום חמישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בלת"ק

בבני ברק יש 2-3 אזעקות ביום עם נפילות בערים מסביב.
צפת היא העיר היחידה (שידוע לי בכל אופן) שאם לא תקשיב לחדשות - פשוט לא תדע שיש מלחמה!
אין אזעקות (חוץ מ2 שווא, ואחת (!) אמיתית בלבד, בשלוש שבועות), מידי פעם שומעים מטוסים - אך זה נורמלי.

חוץ מזה שקט הס!

צפת הינה 22+ ק"מ מהגבול - כרגע מדובר על יישובים ב5 ק"מ שחוטפים נ"ט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אז בערד וירוחם לא הייתה אזעקה מתחילת המלחמה.
ברור למה שירו בכוונה על הבדואים, אבל תנו לי לעדכן אתכם על חריש המדהימה שמתחילת המלחמה לא חוותה ציוץ, ככה זה שאתה בין המשולש לואדי ערה.
עכשיו ברצינות, מי שרוצה וחייב נופש הכי בטוח שיש זה רק מצפה רמון, מספיק רחוק מכולם.
למרות שגם חיזבאללה גם החותים וגם חמאס יכולים להגיע לשם הסבירות היא עדיין הנמוכה בארץ. מקום מדהים שם
בירוחם הייתה אחת ביום הראשון נראה לי. מצפה רמון- מושלם. רק קר מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
בלת"ק

בבני ברק יש 2-3 אזעקות ביום עם נפילות בערים מסביב.
צפת היא העיר היחידה (שידוע לי בכל אופן) שאם לא תקשיב לחדשות - פשוט לא תדע שיש מלחמה!
אין אזעקות (חוץ מ2 שווא, ואחת (!) אמיתית בלבד, בשלוש שבועות), מידי פעם שומעים מטוסים - אך זה נורמלי.

חוץ מזה שקט הס!

צפת הינה 22+ ק"מ מהגבול - כרגע מדובר על יישובים ב5 ק"מ שחוטפים נ"ט.
אני הייתי בכרמיאל שבועיים, בלתי נסבל כטבמים כל היום מעל הראש כמי יתוש טורדני, פלוס מטוסי קרב מדי פעם שיורדים לגיחות בדרום לבנון.
אין סיכוי שבאזעקות בראש פינה לא היה לחץ בצפת.
לומר על צפת העיר היחידה שיש לך את כך הקו בין חדרה לחיפה כולל קריות זה קצת מטופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אם את אוהבת אקשן ומחפשת אטרקציה בלתי נשכחת אז כן.
אם את פועלת מתוך הגיון בריא,אז לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אם את אוהבת אקשן ומחפשת אטרקציה בלתי נשכחת אז כן.
אם את פועלת מתוך הגיון בריא,אז לא.
לא אקשן ולא נעליים
בהגיון בריא, אין שום סיבה לא לבוא לצפת

אין סיכוי שבאזעקות בראש פינה לא היה לחץ בצפת.
ראש העיר נלחץ (ואולי גם הצליח להלחיץ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני הייתי בכרמיאל שבועיים, בלתי נסבל כטבמים כל היום מעל הראש כמי יתוש טורדני, פלוס מטוסי קרב מדי פעם שיורדים לגיחות בדרום לבנון.
ואני בצפת מתחילת המלחמה ושקט פה.
חוץ ממה שאמרתי על מטוסים וכו'.
אין סיכוי שבאזעקות בראש פינה לא היה לחץ בצפת.
כתבתי במפורש שמי שלא מאזין לחדשות - לא מודע ע"כ שיש בכלל מלחמה.
לומר על צפת העיר היחידה שיש לך את כך הקו בין חדרה לחיפה כולל קריות זה קצת מטופש.
אמרתי שזו העיר היחידה שידוע לי. וכמובן שיתכנו עוד ערים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אנשים הרימו גבה אולי כי כולם במצב מלחמה וחוששים מה יקרה בעוד דקה ורוב האנשים לא רוצים לצאט מהבית (אפי' שהחודש האחרון הוכיח על סטטוס מסוים של הזעקה פעם ביום)
אבל תמיד מרחוק זה נראה מפחיד יותר תושב ביתר לדוגמא בטוח שבאשדוד פחד אלוקים בגלל האזעקות ותושב אשדוד בטוח שביתר זה פחד הרבה יותר גדול בגלל הערבים שמקיפים אותה בקיצור... מרחוק הכל נראה קודר יותר..(תשאלו את תושבי חו"ל כמה המצב מסוכן פה בארץ...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה