צימר נופש בצפת לשבת-האם מסוכן?

  • הוסף לסימניות
  • #61
אבל תמיד מרחוק זה נראה מפחיד יותר תושב ביתר לדוגמא בטוח שבאשדוד פחד אלוקים בגלל האזעקות ותושב אשדוד בטוח שביתר זה פחד הרבה יותר גדול בגלל הערבים שמקיפים אותה בקיצור... מרחוק הכל נראה קודר יותר..(תשאלו את תושבי חו"ל כמה המצב מסוכן פה בארץ...)
ממה יש לפחד בביתר?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #62
אנשים הרימו גבה אולי כי כולם במצב מלחמה וחוששים מה יקרה בעוד דקה ורוב האנשים לא רוצים לצאט מהבית (אפי' שהחודש האחרון הוכיח על סטטוס מסוים של הזעקה פעם ביום)
אבל תמיד מרחוק זה נראה מפחיד יותר תושב ביתר לדוגמא בטוח שבאשדוד פחד אלוקים בגלל האזעקות ותושב אשדוד בטוח שביתר זה פחד הרבה יותר גדול בגלל הערבים שמקיפים אותה בקיצור... מרחוק הכל נראה קודר יותר..(תשאלו את תושבי חו"ל כמה המצב מסוכן פה בארץ...)
שמעתי פעם ממישהי שגרה ברובע המוסלמי והן נסעו למערת המכפלה/לקבר רחל והן נורא פחדו...
והמשפט שהיא אמרה:''הערבים של השני מפחידים יותר...''
:D:D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לא שמעתי מעולם על דברים כאלה בביתר
אני לא יודע מה אתך אבל תעקוב אחרי ההודעות של רובנשטיין לפני ימים ספורים אחרי זריקת בקתבי"ם בעוקף ואחרי ההתנכלויות של ערביי נחלין בכל אופן לא זה הנושא התכוונתי להגיד דבר אחד שכל מקום יש חשש ותמיד מרחוק הכל נראה מפחיד יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מפחיד אבל שתושב הדרום מדבר עם מישהו לצורך העניין מביתר אז השיחה נראת בערך כך..
הביתרי: מה אצלכם באשדוד?
האשדודי: יש הזעקות מדי פעם יורדים לממ"ד קצת מלחיץ
הביתרי: וואו נשמע מפחיד כל פעם לרוץ לממ"ד לשמוע את הבומים איך אתה שורד?
האשדודי: צודק קשה מלחיץ אבל שורדים. מה אצלכם בביתר?
הביתרי: אין הזעקות אבל קצת מלחיץ יש את הערבים מסביב ... כבר ראינו מה הם עשו בדרום
האשדודי: באמת מלחיץ מה אתם עושים?
הביתרי: מלחיץ..אבל ה' יעזור..
ואז במקהלה :אולי אתה רוצה לבוא להתאוורר קצת אצלנו?
ושוב במקהלה :עזוב אין כמו בבית יהיה בסדר ה' שומר עלינו.....
לא התכוונתי דווקא אשדוד או דווקא ביתר אבל הרעיון האשדודי מרגיש הכי בטוח בבית שלו הביתרי בבית שלו והצפתי בבית שלו ולנו נותר רק לזכור " אם ה' לא ישמור בית...."
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
העיר הכי בטוחה זה נתניה לא היתה שם אפילו אזעקה אחת ב"ה
שימשיך כך ,ועדיין זה מרכז לא צריך לנסוע רחוק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
מפחיד אבל שתושב הדרום מדבר עם מישהו לצורך העניין מביתר אז השיחה נראת בערך כך..
הביתרי: מה אצלכם באשדוד?
האשדודי: יש הזעקות מדי פעם יורדים לממ"ד קצת מלחיץ
הביתרי: וואו נשמע מפחיד כל פעם לרוץ לממ"ד לשמוע את הבומים איך אתה שורד?
האשדודי: צודק קשה מלחיץ אבל שורדים. מה אצלכם בביתר?
הביתרי: אין הזעקות אבל קצת מלחיץ יש את הערבים מסביב ... כבר ראינו מה הם עשו בדרום
האשדודי: באמת מלחיץ מה אתם עושים?
הביתרי: מלחיץ..אבל ה' יעזור..
ואז במקהלה :אולי אתה רוצה לבוא להתאוורר קצת אצלנו?
ושוב במקהלה :עזוב אין כמו בבית יהיה בסדר ה' שומר עלינו.....
לא התכוונתי דווקא אשדוד או דווקא ביתר אבל הרעיון האשדודי מרגיש הכי בטוח בבית שלו הביתרי בבית שלו והצפתי בבית שלו ולנו נותר רק לזכור " אם ה' לא ישמור בית...."
הייתי בערים אחרות וזה נראה עולם אחר לגמרייי.
בעוד שבביתר, ירושלים וכו' הכל מתנהל כרגיל: חנויות, לימודים וכו'
פה מורגש הלחץ והמתח באוויר,
אין שגרה ואין התנהלות נורמלית בכלל.
אין אנשים ברחוב, והעיר מרגישה כמו עיר רפאים ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
כולנו עם לב רגיש ומתוח שכל דבר חריג מקפיץ,

אבל האמת נראה לי שהכי משמעותי לתחושה זה האזעקות,

זה נותן את התחושה שהמלחמה קצת אצלכם...

שיהיו רק ימים שקטים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
שלום,
רציתי לשאול האם בטוח כעת לנסוע לצפת לצימר לשבת?
האם יש שם רעש של מטוסי קרב?
האם העיר מלאה במבקרים?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בעלי הצימרים בצפון ישמחו שיגיעו.
מבחוץ- לא עושה רושם שהזירה הצפונית רגועה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
שלום,
רציתי לשאול האם בטוח כעת לנסוע לצפת לצימר לשבת?
האם יש שם רעש של מטוסי קרב?
האם העיר מלאה במבקרים?
תודה
חן המקום על יושביו ומתרגלים ,
אבל צריך הרבה קור רוח ירושלמי כדי ל"נפוש" בצפת
ואין להשוות את שאר הארץ לצפת שכבר כמה פעמים בשבועות האחרונים הבסיס בהר כנען הותקף גם בטילים כבדים
לראות את הטנקים בכבישים וזמזום המזלט"ים וגיחות המטוסים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
חן המקום על יושביו ומתרגלים ,
אבל צריך הרבה קור רוח ירושלמי כדי ל"נפוש" בצפת
ואין להשוות את שאר הארץ לצפת שכבר כמה פעמים בשבועות האחרונים הבסיס בהר כנען הותקף גם בטילים כבדים
לראות את הטנקים בכבישים וזמזום המזלט"ים וגיחות המטוסים,
הבעיה היחידה היא שרק מי שלא גר בצפת בטוח שכל הזמן רואים;
לראות את הטנקים בכבישים וזמזום המזלט"ים וגיחות המטוסים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
חן המקום על יושביו ומתרגלים ,
אבל צריך הרבה קור רוח ירושלמי כדי ל"נפוש" בצפת
ואין להשוות את שאר הארץ לצפת שכבר כמה פעמים בשבועות האחרונים הבסיס בהר כנען הותקף גם בטילים כבדים
לראות את הטנקים בכבישים וזמזום המזלט"ים וגיחות המטוסים,
פה בדרום זה ככה מאז שמחת תורה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה