כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
לשם מה השאלה שלך?

לא נראה לי שמי שצריך לעשות חשבון נפש זה אני
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
כשסגנון הכתיבה והתוכן שהועלה צורם כל- כך!!! מובן שהתגובה אמורה להיות בהתאם. אם הועלו דברים בצורה לא אנושית המזלזלת ומכניסה קור, זאת התגובה המתאימה, חבל, כואב שזה מה שיש לך להגיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בחיים לא פגשתי חוות דעת כל כך חצויות ומנוגדות על אותו הענין (:
נושא מענין למחקר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לא התכוונתי שתתעצבנו כל כך....
בכנות - נפגעתי מהיחס שם והתחלתי לשקול מעבר לחברה אחרת
לא סיבה לצעוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
זה אחד מהאשכולות מיני רבים שנפתחו בעניין הזה,
וזה מדהים לראות אשכולות שכולם לטובת נתיב, ואשכולות שכולם לטובת אתרוג..
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י אלי ויסברג;1061642:
אל תאכילו את הטרול.
שימו לב שהמשתמש הזה נפתח רק במאי 2013, ופירסם עד כה 6 הודעות בלבד.
מה שאומר שזה כנראה ניק משני שנועד בשביל דברים כאלו.
אלי, הראש שלך עובד שעות נוספות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אמנם לנתיב שמורה זכות ראשונים בנושא סינון האינטרנט,
כמו"כ השירות המסור והמקצועי של s_h מנתיב הוא לשם ולתהילה בעולם האינטרנט החסום,
אבל קשה להתעלם מהעובדה שבעוד בנתיב ההגנה היא רק ברמת התוכנה, שנתונה - כמו כל תוכנת מחשב- לפריצה, באתרוג החסימה היא ברמת ספק האינטרנט והסינון מאובטח הרבה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י קופירייט;1061663:
אבל קשה להתעלם מהעובדה שבעוד בנתיב ההגנה היא רק ברמת התוכנה - שניתנת לפריצה, באתרוג החסימה היא ברמת ספק האינטרנט והסינון מאובטח הרבה יותר.

אתה לא כ"כ צודק.
אין כאן המקום לפרט. אבל הבא לטמא, פותחין לו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י גרפיks;1061665:
אתה לא כ"כ צודק.
אין כאן המקום לפרט. אבל הבא לטמא, פותחין לו...

באתרוג לא פותחין לו.
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י pr;1061667:
באתרוג לא פותחין לו.
:)

הבא לטהר "מסעיין" בידו. אבל הבא לטמא פותחין לו, לא משנה באיזו חברה.
ושוב, אין המקום לפרט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
וואו! לאן נעלמה ההודעה של אלי?
יש למישהו שם הרשאות מנהל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י high;1061653:
לא התכוונתי שתתעצבנו כל כך....
בכנות - נפגעתי מהיחס שם והתחלתי לשקול מעבר לחברה אחרת
לא סיבה לצעוק...

אם באמת היית חיובי היית מתייחס להצעתי לפנות אליי לפרטי ולכתוב את פרטי האירוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י גרפיks;1061671:
הבא לטהר "מסעיין" בידו. אבל הבא לטמא פותחין לו, לא משנה באיזו חברה.
ושוב, אין המקום לפרט...

אדרבה, תפרט.
אני נמצאת באתרוג, בהכוונת רב אותו שאלנו,
ומעולם לא פתחו לי את האינטרנט לגמרי (דבר שבנתיב בהחלט אפשרי, כל מי שנמצא שם יודע.)
ולא פתחו אתר אם הם חושבים שהוא לא בסדר, ואת יכולה להתחנן ככל שתרצי.
זה פשוט לא יעזור...
בטח ובטח שתשלום לא מהווה גורם מאפשר!
(שלא לדבר על הנושא הזה שכשמתנתקים צריך לשלם סכום כ"כ גבוה, שזה דבר לא הגון ולא חוקי, אבל זה כבר לא קשור לנושא.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני בדרך! מחכה להירגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י esti0527603;1061555:
החסימה היחידהשאושרה ע"י בתי הדין הגדולים והידועים של פוסקי הדור שליט"א

אני לא רוצה לעורר דובים מרבצם. אבלזה מזכיר לי כמו שאומרים שיש גם רק בי"ד אחד בירושלים, ורק בי"ד אחד בבני-ברק. השאר? מי בכלל דיבר עליהם??...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י high;1061644:
לשם מה השאלה שלך?

לא נראה לי שמי שצריך לעשות חשבון נפש זה אני
דווקא נראה לי שכן, ולשם כך השאלה שלי.
נכתב ע"י high;1061653:
לא התכוונתי שתתעצבנו כל כך....
בכנות - נפגעתי מהיחס שם והתחלתי לשקול מעבר לחברה אחרת
לא סיבה לצעוק...

כך עונים למי שצועק. תקרא שוב את כותרת האשכול שפתחת...
לעבור לחברה אחרת- חופשי ובכיף. ללכלך בראש חוצות- אין צורך ולא מתאים, בעיקר כשעונים לך כל כך יפה. מישהו באתרוג יושב כאן לענות תשובות למי שמבקש אותן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י גרפיks;1061680:
אני לא רוצה לעורר דובים מרבצם. אבלזה מזכיר לי כמו שאומרים שיש גם רק בי"ד אחד בירושלים, ורק בי"ד אחד בבני-ברק. השאר? מי בכלל דיבר עליהם??...

כמו שנאמר לעיל - Don't feed the troll
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י pr;1061683:
כמו שנאמר לעיל - Don't feed the troll

סתם גרמת לגוגל מאמץ מיותר לתרגם לי... לא יכלת לומר מיד?:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש דמי התנתקות?
כמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י park;1061688:
יש דמי התנתקות?
כמה?

על איזו חברה מודבר? אתרוג - אין.
נתיב - כמדומני שיש תשלום על הסרת התוכנה. לא בטוח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה