כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #61
נכתב ע"י אפרתה;1061681:
כך עונים למי שצועק. תקרא שוב את כותרת האשכול שפתחת...
לעבור לחברה אחרת- חופשי ובכיף. ללכלך בראש חוצות- אין צורך ולא מתאים, בעיקר כשעונים לך כל כך יפה. מישהו באתרוג יושב כאן לענות תשובות למי שמבקש אותן?

אפרתה,
את יודעת שבאותה מידה שאת לא מקבלת אחוזים בנתיב - כך גם אני ואחרים לא מקבלי מאתרוג..
אבל מכיוון שפותחת האשכול היא לא היחידה לאחרונה שמגיעה לשבר עצבים מהחברה הזו,
זה אומר דרשני - ולא יעזור שתמיד יש את ההודעות שקופצות להגן, להתקומם ולנזוף בלהט בכל חסרי האונים.
אם היו פותחים אשכול כזה על שירות נוראי של חברה אחרת - זה היה נראה לך לגיטימי מאד,
ואם בעקבות אשכול כזה היה נענה נציג החברה לעזרה - היית מוחאת כף על ההצלחה. (?)

לשאלתך - באתרוג יש שירות לקוחות אדיב ושפוי 24 שעות ביממה,
אמנם כמו ברוב החברות זמן ההמתנה לא קל, אבל תמיד יש מי שיענה ויעזור.
תופעות 'ביתיות' ומזלזלות כמו שנשמע שיש בנתיב (מחברותי אני שומעת) אינן ראויות.
ההכשר כאן, לצערנו, נותן לגיטימציה לדברים שהם פשוט לא בסדר.

ומה אכפת לי ולמה אני כותבת את זה?
לכל אלו המהססים והמבוהלים מהודעות הענק החד צדדיות.
לכו לברר ולכו לשאול לפני שאתם נכנסים לחברה שתצטרכו לשלם בשביל לצאת ממנה.
ושוב להזכיר, אני פניתי לאתרוג אחרי שאלת רב.
שום צרחות ענק וסימני קריאה לא יוכלו לשנות את העובדות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני כותבת ת דברי כפי שאת וכל אחד אחר כותב את דבריו. אני לא כתבתי שום דבר על אתרוג בשונה ממך ומאחרים שכותבים על נתיב בלי להתנסות. אני, מנסיון של מספר שנים בהחלט מרוצה. על אתרוג היו פעמים רבות תלונות במהלך אשכולות שונים אבל אף אחד לא נעמד ופתח אשכולות של נאצה וגידופים. מי שרוצה- יכול לעבור לחברה אחרת. אם אתרוג כל כך טוב וכשר- מה מונע לעבור? את בעצמך שמעת על תשלום לניתוק? את עדה לכל מה שאת כותבת?

רק מה- להתחבר לאתרוג יש צורך לעשות שאלת חכם. לנתיב יש הסכמות מכל גדולי ישראל. מי שרוצה לשאול- שישאל. מי שרוצה להיות בנתיב בלי צורך בשאלות- קדימה. מה גורם לכם ללכלך? המצפון או מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י נוי;1061564:
נכון.
אני חוששת שבגלל העניין הזה אין די מוטיבציה ב"נתיב" לשפר את השרות.
חבל, מאוד מאוד חבל. ולא רק חבל- גם מסוכן.
מי יודע כמה מלקוחות נתיב מאוכזבים פנו לחסימות פחות מומלצות בגלל שרות לקוי?

נכתב ע"י esti0527603;1061555:
לידיעת כל הירא את דבר השם!!!!

החסימה היחידה!!!!!! שאושרה ע"י בתי הדין הגדולים והידועים של פוסקי הדור שליט"א אליהם כפופים כ-ל קהל ירא ה', היא אך החסימה של נתיב!!! חבל שאין לי כאן זמין דף מפורש שפורסם ע"י בי"ד גדול מאוד וידוע שע"פ פסקיו כל יראי השמים פועלים מ-כ-ל החוגים!!!(לא מדובר ברב של עדה מסוימת, אלא כזה שפסקיו מקובלים ונעשים בכל העולם היהודי!!!) בו נכתב בפ-י-ר-ו-ש שהי-ח-י-ד המאושר הינו נתיב ורשום במפורש שמות שונים שהוזכרו כאן ואיני רוצה לחזור עליהם שכולם ל-א!!!!! מאושרים בשום פנים ואופן ע"י ביה"ד, והמשתמש בהם ע-ו-ב-ר על דעת הרבנים!!!!! בקיצור לאדם חרדי ששומע בקול הרבנים וכפוף כמובן בלי שאלה לדעתם בכל התחומים!!! א-י-ן אופציה אחרת!!!!!!!!! אני מאוד מקווה שאתם לא שייכים לחוג אחר שהולך חלילה נגד מה שפסקו פוסקי הדור (אל תדאגו אני ממש לא מקבלת אחוזים מנתיב... חשוב לי שתדעו את קול האמת, אדרבה לכו תבררו בבתי הדין הביאו דפים חתומים ותיווכחו בצדקת דברי!)
יהר' שלא ניכשל, ואין ספק שזה הנסיון הגדול של הדור בשם כל הרבנים!!!


בעבר, הבד"צ של העדה החרדית היה נותן כשרות בפסח רק על מוצרים בסיסים בלבד.
עם השנים, כשגדל הביקוש ונוצרה תחרות בין כולם, הבינו שאם רוצים לשמור על הלקוחות, אז צריך לכבד את רצון הלקוחות במוצרים טובים וכשרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י אפרתה;1061695:
אני כותבת ת דברי כפי שאת וכל אחד אחר כותב את דבריו. אני לא כתבתי שום דבר על אתרוג בשונה ממך ומאחרים שכותבים על נתיב בלי להתנסות. אני, מנסיון של מספר שנים בהחלט מרוצה. על אתרוג היו פעמים רבות תלונות במהלך אשכולות שונים אבל אף אחד לא נעמד ופתח אשכולות של נאצה וגידופים. מי שרוצה- יכול לעבור לחברה אחרת. אם אתרוג כל כך טוב וכשר- מה מונע לעבור? את בעצמך שמעת על תשלום לניתוק? את עדה לכל מה שאת כותבת?

רק מה- להתחבר לאתרוג יש צורך לעשות שאלת חכם. לנתיב יש הסכמות מכל גדולי ישראל. מי שרוצה לשאול- שישאל. מי שרוצה להיות בנתיב בלי צורך בשאלות- קדימה. מה גורם לכם ללכלך? המצפון או מה?

כנראה שאתרוג לא מביאים את האנשים למצב כל כך זועם ועצבני.
נדמה לי שסיימנו...
חייבת רק לומר שאני מתנגדת לגמרי לפסקה האחרונה שלך. אבל לא מתכוונת לפתח דיון... ערב טוב (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
חברה
תרגעו ומיד!!!
נראה לי שצריך לנעול את האשכול.
השתגעתם?
מה הרמה הזו?
שכל אחד יפעל על פי מה שמתאים לו
לא כל דעה צריך לכתוב פה
תסתכלו בכלל ממה הכל התחיל?!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
נכתב ע"י אפרתה;1061695:
רק מה- להתחבר לאתרוג יש צורך לעשות שאלת חכם. לנתיב יש הסכמות מכל גדולי ישראל. מי שרוצה לשאול- שישאל.
כנ"ל בנתיב.
ההסכמות מכל גדולי ישראל נועדו לכאלה שאין להם רב, מי שיש לו רב הוא שואל את הרב שלו, ולא קורא הסכמות מכל גדולי ישראל, אלא אם כן משעמם לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י אפרתה;1061695:
רק מה- להתחבר לאתרוג יש צורך לעשות שאלת חכם. לנתיב יש הסכמות מכל גדולי ישראל. מי שרוצה לשאול- שישאל. מי שרוצה להיות בנתיב בלי צורך בשאלות- קדימה. מה גורם לכם ללכלך? המצפון או מה?

קצת מגוחך לדבר על 'הסכמות' של רבנים לאינטרנט, כי לא קיים דבר כזה.
יש המלצות של רבנים למי שחייב להתחבר שיעשה את זה דרך חברה מסוימת, ואת זה יש גם לנתיב וגם לאתרוג.

הנה 'המלצה' אחת לדוגמה:

יוסף בנימין הלוי ואזנר
רב אב"ד ור"מ קהילות החסידים
ורב דקרית "אבני נזר"
פה אלעד יע"א

-----------

בס"ד, יום ה' לסדר ואנחנו נחלץ חושים פרשת מטו"מ כו' תמוז ה' תש"ע

בשליחותו וברכתו של אדו"ז מו"ר מרן בעל שבט הלוי שליט"א ושאר גדולי ישראל שליט"א, יצאנו לדרכינו דרך זרועה הרבה מכשולים כדי למצוא מזור ופתרון למנוע התפשטות חיצי האש של האינטרנט המטמא במגע ומשא, ואשר החריב ואמלל הרבה מאוד בתים בישראל, וירדו מאות נשמות לדיוטא התחתונה על ידה, והוא מאיים על קיומו של הכלל כולו, ה' ירחם.

גדולי ישראל עמלו קשה להקים שארית הפליטה הנשאר מן החורבן הנורא שלפני יותר מששים שנה שהרס כל חלקה טובה של כלל ישראל, והנה עיניהם של מנהיגי הדור שליט"א כלות לראות את העבודה הגדולה והקדושה הזו איך שמאיימת עליה שואה רוחנית, להחזיר הכל ח"ו לתוהו ובוהו – על כן המה זרזונו לאזור כגבור חלצנו ולמצוא פתח הצלה.

ואחר הרבה עמל ויגיעה עם כמה רבנים גדולי תורה ויראה המכירים ג"כ את מצב הדור, שלקחו לצידם מומחים טכנולוגיים לבקר ולמצוא מה אפשר להציע למזע את הנזקים האיומים.

ועלה בידינו למצוא פתרון שיש בו הרבה מעלות גדולות ונצורות, חסימת "א ת ר ו ג – ק ה י ל ו ת" אשר בנוסף למערכת החסימה המתקדמת שלה, קיימת גם תמיכה טכנית הנותנת מענה ופתרון גם לסוחרים גדולים הנצרכים לכך בכל שעות היום והלילה.

והנני לציין בזה שאין בדברינו שום מתן הכשר או אישור לשימוש במחשב בכלל ובאינטרנט בפרט גם אלו שיש להם חסימת "אתרוג – קהילות", או שאר חסימות, אלא שכל אשר לצורך פרנסתו הוא חייב להשתמש במחשב שיש בו אינטרנט והוא קיבל על כך היתר מרבו, הרי שמעתה הוא וזהר על פי התוה"ק להתקין על המחשב את החסימה הנ"ל, ובך יציל אותו ואת ביתו, הגם שעדיין אין בכך הצלה במאה אחוז, אבל הצלה גדולה היא, ותיקון גדול שנו כאן, ויש לו לבחור את הרע במיעוטא דמיעוטא כזה.

ומחובתי לציין, שהעמידו מומחה גדול כמשגיח תמידי שיעמוד ויפקח על כל תהלוכות הסינון, וכל מי שח"ו תעלה בידו איזה דבר שאיננו ראוי לציבור החרדי, יודיע מיד למשגיח והדבר ייפתר תוך שעות ספורות – והנני מציין שדברינו אינם בגדר הצעה והמלצה אלא בגדר הוראת חובה למי שצריך לכך.

ואין לי שום ספק שמהיום והלאה לא ימצא בד' של אדם חרדי בשום מקום שהוא לא מחשב נייח ולא מחשב נייד שלא תותקן עליו חסימה הנ"ל – ובזכות נקיות מלאכתן מאחיזת הסטרא אחרא וחילותיו, נזכה לפרנסה בכבוד, ותשרה הברכה בכל מעשה ידינו.
ביקרא דאורייתא
יוסף בנימין הלוי ואזנר
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י נתנאלה;1061606:
מה הכוונה? איך עושים את זה?

בשטרסטוק באייסטוק ב123RF וכד' יש אפשרות לצמצם את נושא החיפוש, לסמן חיפוש ללא אנשים כלל, לחפש רק עם ילדים בנים או בנות, לחפש רק עם תמונות גברים וכו'
לי זה מאד עוזר ואוטומטית אני מסמנת V מיד עם תחילת החיפוש. לא אומר שאין תמונות לא צפויות, אבל בגדול זה עוזר מאאאאד.
אם לא תמצאי היכן לעשות זאת צייני אתר בו את מחפשת ואעלה צילומסך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
בבקשה-
 

קבצים מצורפים

  • RabonimLetter.jpg
    KB 341.3 · צפיות: 25
  • Asmachta4.jpg
    KB 61.4 · צפיות: 32
  • הוסף לסימניות
  • #72
עוד-
 

קבצים מצורפים

  • Asmachta1.jpg
    KB 39 · צפיות: 28
  • Asmachta5.jpg
    KB 262.4 · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #76
תכף תפתחו תחרות זקנים..
לרבנים של נתיב יש זקנים ארוכים, לנט-צח, זה מתפלג, מה שבולט הוא הצבע הלבן, ולאתרוג יש דווקא קצרים אבל חלקם מגולגלים אז אי אפשר לדעת..
סליחה על הצורה, אבל לכאן הגענו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
כנראה המושגים של כולנו מעט שונים בנוגע לפריצות בנט.
באתרוג יש המווון אתרים שבגדול נחשבים ל'כשרים' אך בעיני חזיתי שהם מכילים תמונות לא ראויות מבחינתי שיעמדו על המסך בביתי כלל! כמו אתרי קניות של בגדים וכד' שפתוחים לכתחילה.
יש חולק על כך?
לי בנתיב יש את כמה האתרים לצורך עבודתי, בנוסף אני משתמשת בסדיר באתרי הבנקים וכד' ולעיתים נדרשת לעוד אתרים שפתוחים כמו עיריה, תמ"ת וכו. אם אני נדרשת במהלך העבודה לאתרים חדשים אני מבקשת פתיחה בד"כ נפתח מייד אם לא בשעות הקרובות.
אך כנראה יש שהתרגלו לעבוד כשברקע הכל פתוח וזמין ונגיש והם חייבים לראות כל הזמן עבודות להשראה ברחבי הרשת ולשאוב מידע וחדשות וכו וכו. להם אכן זה מרגיש חנוק לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
נכתב ע"י start;1061729:
כנראה המושגים של כולנו מעט שונים בנוגע לפריצות בנט.
באתרוג יש המווון אתרים שבגדול נחשבים ל'כשרים' אך בעיני חזיתי שהם מכילים תמונות לא ראויות מבחינתי שיעמדו על המסך בביתי כלל! כמו אתרי קניות של בגדים וכד' שפתוחים לכתחילה.
יש חולק על כך?
לי בנתיב יש את כמה האתרים לצורך עבודתי, בנוסף אני משתמשת בסדיר באתרי הבנקים וכד' ולעיתים נדרשת לעוד אתרים שפתוחים כמו עיריה, תמ"ת וכו. אם אני נדרשת במהלך העבודה לאתרים חדשים אני מבקשת פתיחה בד"כ נפתח מייד אם לא בשעות הקרובות.
אך כנראה יש שהתרגלו לעבוד כשברקע הכל פתוח וזמין ונגיש והם חייבים לראות כל הזמן עבודות להשראה ברחבי הרשת ולשאוב מידע וחדשות וכו וכו. להם אכן זה מרגיש חנוק לחלוטין.
באתרוג יש כמה מסלולים והתאמה אישית לכל משתמש, כך שאין לך אפשרות לדעת מהם צרכיו של המשתמש ולאיזה מסלול הוא מחובר.
אני אישית לא נתקלתי באתרי קניות של בגדים, רוב אתרי הקניות לא נפתחים בכלל, אתרים כמו camera, נפתחים עם הסרה נקודתית של תמונות, אולי השתמשת באתרוג של סוכנת ביגוד, או במסלול שמיועד לנשים, אני בכל אופן, לא נתקלתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
לא פותחים באתרוג אתרי קניות, זאפ משום מה פתוח, אבל בלי תמונות::D:D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
בבקשה יעידו פה גולשי אתרוג הגרפיקאים אם התמונות חסומות באתרי קניות וכד' ונחכים.
לא נראה לי שיש מצב לרכוש בגד ללא לראות איך הוא נראה ...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה