- הוסף לסימניות
- #61
נכתב ע"י אפרתה;1061681:כך עונים למי שצועק. תקרא שוב את כותרת האשכול שפתחת...
לעבור לחברה אחרת- חופשי ובכיף. ללכלך בראש חוצות- אין צורך ולא מתאים, בעיקר כשעונים לך כל כך יפה. מישהו באתרוג יושב כאן לענות תשובות למי שמבקש אותן?
אפרתה,
את יודעת שבאותה מידה שאת לא מקבלת אחוזים בנתיב - כך גם אני ואחרים לא מקבלי מאתרוג..
אבל מכיוון שפותחת האשכול היא לא היחידה לאחרונה שמגיעה לשבר עצבים מהחברה הזו,
זה אומר דרשני - ולא יעזור שתמיד יש את ההודעות שקופצות להגן, להתקומם ולנזוף בלהט בכל חסרי האונים.
אם היו פותחים אשכול כזה על שירות נוראי של חברה אחרת - זה היה נראה לך לגיטימי מאד,
ואם בעקבות אשכול כזה היה נענה נציג החברה לעזרה - היית מוחאת כף על ההצלחה. (?)
לשאלתך - באתרוג יש שירות לקוחות אדיב ושפוי 24 שעות ביממה,
אמנם כמו ברוב החברות זמן ההמתנה לא קל, אבל תמיד יש מי שיענה ויעזור.
תופעות 'ביתיות' ומזלזלות כמו שנשמע שיש בנתיב (מחברותי אני שומעת) אינן ראויות.
ההכשר כאן, לצערנו, נותן לגיטימציה לדברים שהם פשוט לא בסדר.
ומה אכפת לי ולמה אני כותבת את זה?
לכל אלו המהססים והמבוהלים מהודעות הענק החד צדדיות.
לכו לברר ולכו לשאול לפני שאתם נכנסים לחברה שתצטרכו לשלם בשביל לצאת ממנה.
ושוב להזכיר, אני פניתי לאתרוג אחרי שאלת רב.
שום צרחות ענק וסימני קריאה לא יוכלו לשנות את העובדות...
הנושאים החמים