כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #3
דווקא אני עכשיו עשיתי לבית מייל כשר והעונג כולו שלי... נכון במחירים יש להם מונופול כל שהוא שהרבנים הקציבו להם, אבל קיבלתי אחלה שירות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קשה להיות יהודי אהה!!! לפסח אנחנו עובדים לנקות בחורים ובסדקים, מנקים משחקים וקליקס
מפרקים תנורים לגורמים, ורק כאן משום מה קשה לנו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אם מנקים לפסח בהתלהבות דקדושה, מותר להתלונן על הסחבה הלא מוצלחת!...

אין אפשרות לקבל סינון אתרים במחיר ושירות יותר סבירים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אתה מוזמן לפרט לי בהודעה פרטית ממה אתה כל כך מאוכזב ואשתדל להפוך אותך למרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י high;1061435:
גם אם מנקים לפסח בהתלהבות דקדושה, מותר להתלונן על הסחבה הלא מוצלחת!...

אין אפשרות לקבל סינון אתרים במחיר ושירות יותר סבירים?

זה היה בהומור...כשרות לא אמורה לחסוך באיכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
חברים שלום,

לצערנו היום נתיב וגם רימון ושו"ת לטא באמת נותנים מענה לגרפיקאי דתי שגם רוצה חומר עיצובי רעיוני ועוד טוב וגם סינון טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
השאלה אם יש אפשרות לתת מענה לגרפיקאי?
גרפיקאי צריך המון אתרים שמלאים בזבל!
להתחיל לסנן אתרים אלו זה לא כ"כ אפשרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י s_h;1061438:
אתה מוזמן לפרט לי בהודעה פרטית ממה אתה כל כך מאוכזב ואשתדל להפוך אותך למרוצה.

אני מודיע לך קבל עם ועדה--לא תצליח להוציא אותו מרוצה!!!!!!!!!
השירות שלכם על הפנים!!!
הסינון שלכם, יש דברים שלוקה בחסר ובגדול!! [חיפוש גוגל הזוועתי, בו בזמן שלאתרוג יש גוגל מותאם אישית. חסימת אתרים שכלל אינם בעייתים, ורק בגלל שאין לכם את הכלים להתמודד עם איזשהו באנר או משהו כזה-אתם חוסמים את האתר לגמרי. ועוד ועוד..]
הייתי בנתיב חודשיים, וברחתי!!!!!!!
לאתרוג, יש מסלולי סינון מצויינים בדיוק כל אחד מה שהוא צריך! והסקרים יוכיחו-רוב משתמשי האינטרנט החרדיים, לקוחות אתרוג!!!

אגב, מגניב איך שהוא הצליח להקפיץ אתכם.. :D:eek:

בהצלחה לכולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י STHEDKOL;1061462:
אני מודיע לך קבל עם ועדה--לא תצליח להוציא אותו מרוצה!!!!!!!!!
השירות שלכם על הפנים!!!
הסינון שלכם, יש דברים שלוקה בחסר ובגדול!! [חיפוש גוגל הזוועתי, בו בזמן שלאתרוג יש גוגל מותאם אישית. חסימת אתרים שכלל אינם בעייתים, ורק בגלל שאין לכם את הכלים להתמודד עם איזשהו באנר או משהו כזה-אתם חוסמים את האתר לגמרי. ועוד ועוד..]
הייתי בנתיב חודשיים, וברחתי!!!!!!!
לאתרוג, יש מסלולי סינון מצויינים בדיוק כל אחד מה שהוא צריך! והסקרים יוכיחו-רוב משתמשי האינטרנט החרדיים, לקוחות אתרוג!!!


מפחדת לגבות את הניק STHEDKOL בגלל הצורה הקצת בוטה שלו,
אבל זה ברור שכל מי שהיה בנתיב ובגלל איזשהי המלצה של חבר או משהו כזה עבר לאתרוג (אפילו לנסיון) לא חזר ולא יחזור לנתיב לעולם, ומכל הסיבות שיהיו,, אין את הזמן עכשיו לפרט..

נכתב ע"י park;1061456:
השאלה אם יש אפשרות לתת מענה לגרפיקאי?
גרפיקאי צריך המון אתרים שמלאים בזבל!
להתחיל לסנן אתרים אלו זה לא כ"כ אפשרי.

בוא נאמר ככה, נתיב לא כ"כ נותנים מענה לגרפיקאים, המון אתרים שאין בהם בעיה, הם פשוט לא פותחים, כי אין להם את הכלים להתמודד עם בעיות טכניות בניהול סינון האתר, מה שלאתרוג יש כלים הרבה יותר מפותחים משלהם (בזה אני מסכימה עם הניק STHEDKOL)
לעומת זאת לאתרוג יש מסלול גרפיקאיים שנותן מענה הולם לצורך עבודת הגרפיקה..

והכי פשוט זה מה שאני עשיתי, אם יש מישהו שצריך מסלול גרפיקאיים ולב"ב הוא מעדיף מסלול יותר סגור, בדיוק בשביל זה יש לאתרוג אופציה בתוספת אך ורק של 5 ש"ח לחודש לפתוח פרופיל נוסף, וכשאני על המחשב מסלול הגרפיקאיים פתוח, ובשאר הזמן לא, וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ויכוח ישן נושן
אני לא מבינה על מה מדברים בכלל
אני בנתיב ומרוצה עד הגג, שירות מצוין וחסימה מושלמת
יש לי חברה עם אתרוג, חרדית כמוני.... ובדרגת סינון הטובה של אתרוג, ותסלחו לי אבל זה לא סינון...
לא חכמה להיות מבסוטים מאתרוג כשכל מה שצריך פתוח...(וגם מה שלא....)
נתיב ואתרוג עבדים על שיטות סינון אחרות אתרוג- כל מה שלא גרוע- פתוח
נתיב- רק מה שלצרכי עבודה
וכן, קרה לי גם ששלחתי בקשה לפתיחת אתר בנתיב, וענו לי שזה לא לצרכי עבודה אז אי אפשר
והתקשרתי והסברתי שאני צריכה את זה לזמן מוגבל אכן לא לכל הזמן ופתחו לי ליום או יומיים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני דווקא בנתיב כבר כמה שנים (!!) ואני מרוצה. גם מהשירות, וגם מהסינון.
אני יודעת שאתרים שאני צריכה - יש לי אפשרות לגשת אליהם. ומה שאין לי אפשרות - כנראה שאינני צריכה אותם.
למעט פעמים בודדות לא הרגשתי בחסר ובקושי, וגם בפעמים אלו מצאתי פיתרון. (היו כמה פעמים שנתיב שיחררו את החסימה כולה למספר שעות כדי שאוכל לגשת לאתרים מסוימים).
אין לי אחוזים מהם, וההודעה שלי נכתבת רק כדי לאזן את התגובות פה, כי אני בטוחה שיש עוד הרבה כמוני שמשתמשים ומרוצים.
ובנוגע להשוואה לסינונים אחרים - אין לי מושג איך זה אצליהם, כי לא ניסיתי. בדיוק מאותה סיבה שמעולם לא ניסיתי לטעום אוכל בכשרות רבנות רגילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יאלללה, כמו תמיד, יש צודקים ויש אינטרסנטיים. מי שלא מעונין- יכול לחפש אלטרנטיבות. עלו כאן אינספור אשכולות עם המון הצעות לסינונים מסינונים שונים. עדיין אני ועוד רבים הצביעו באשכולות קודמים על כך שהם מרוצים מנתיב, או מרוצים מאוד. ניק STHEDKOL היקר- לא ראיתי את הסקרים שלך. בציבור שסביבי הסקר שלך לא יחזיק אפילו מים. אז עיזבו- קחו ת'צמכם ולכו לאן שאתם רוצים. ישרדו גם בלעדיכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י STHEDKOL;1061462:
אני מודיע לך קבל עם ועדה--לא תצליח להוציא אותו מרוצה!!!!!!!!!
השירות שלכם על הפנים!!!
הסינון שלכם, יש דברים שלוקה בחסר ובגדול!! [חיפוש גוגל הזוועתי, בו בזמן שלאתרוג יש גוגל מותאם אישית. חסימת אתרים שכלל אינם בעייתים, ורק בגלל שאין לכם את הכלים להתמודד עם איזשהו באנר או משהו כזה-אתם חוסמים את האתר לגמרי. ועוד ועוד..]
הייתי בנתיב חודשיים, וברחתי!!!!!!!
לאתרוג, יש מסלולי סינון מצויינים בדיוק כל אחד מה שהוא צריך! והסקרים יוכיחו-רוב משתמשי האינטרנט החרדיים, לקוחות אתרוג!!!

אגב, מגניב איך שהוא הצליח להקפיץ אתכם.. :D:eek:

בהצלחה לכולם.

א. ניכר שאתה ממש שמח לאיד. תחשוב שוב אם זה מותר.
ב. עדיין לא שמענו ממה הלקוח לא מרוצה ואתה כבר יודע לקבוע שמה שלא הסתדר לו לא ניתן לפיתרון.
ג. אלפי הלקוחות של נתיב כנראה מוכיחה שאתה טועה בכמה מהקביעות שלך.
ד. המטרה שלי אינה להתנצח איתך מעל במת הפורום אלא לגרום ללקוח שיוכל לעבוד עם נתיב. והצלחתי באתגרים האלו בעבר. ולכן ביקשתי ממנו שיפנה אליי בפרטי ויקבל עזרה.
ה. לא הקפיצו אותנו. יש אנשים עם לב טוב שהפנו אותי לאשכול הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ממש עכשיו עברתי לאתרוג, נהנתי מאוד מרמת הסינון ופוחדת שיחסר לי באתרוג, אבל השירות מתחת לכל כל ביקורת!
בלתי הגיוני בעליל.
הייתי מאוד מרוצה בהתחלה עד שהם הפסיקו לענות לטלפונים, לא חוזרים לשיחות לא עונים למיילים.
סבכו אנשים עם ווינדוס 8 בלי בכלל להודיע שאין להם את היכולת (ככה היו חוסכים להרבה את התמימות בהתקנה)
וכשהגירסה הגיע יש נפילות מרגיזות.
אני יודעת מחברה שיש להם מענה, אבל אין מצב להשיג אותם!
והאבסורד שגם להתנתק משירות גרוע זה צריך לשלם.
אכן, אני זועמת מאוד
וחבל!
כי מבחינת רמת הסינון הם מעולים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מי שהיה עם אינטרנט פתוח יכול לומר שקשה לו עם נתיב.
הכל עניין של הסתגלות.
אין!!!!! על נתיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י album;1061497:
מי שהיה עם אינטרנט פתוח יכול לומר שקשה לו עם נתיב.
הכל עניין של הסתגלות.
אין!!!!! על נתיב.
אכן, אין על נתיב מבחינת רמת הסינון.
אבל הם חייבים לשפר את שירות הלקוחות, עברו הזמנים שהחברה היתה קטנה והיה מספיק מענה לכולם, צריך להגדיל את הצוות, לעבוד מסודר.
היו צריכים לעדכן את החברים באי היכולת שלהם לספק סינון לווינדוס 8.
לתת תאריך יעד משוער.
ולא כמו שקרה אצלי שהתקשרתי מידי תקופה ואף אחד לא ידע מתי זה יקרה, וכשזה קרה הם סמכו על פרוג כנראה, כי רק מכאן הבנתי שיש סינון למה לא מודיעים?
ומה עם כל האנשים שהיו עם אינטרנט פתוח בתקופה הזו??
העדפתי סינון של אתרוג על פני אינטרנט פתוח בחסות נתיב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני עם נתיב כבר כ10 שנים מיום שהתחברתי לנט ואני מרוצה מאד!!
לא יודעת על מה נפלת ואין לי עדין וינדוס 8 ולא נתקלתי בבאגים כלל
כל בקשה שלי בד"כ נענית במהירות ובשמחה, בד"כ אני שולחת מייל לתמיכה והענין מטופל.
רק שבוע שעבר בקשתי לחסום באנרים של פרסום באתר של דיסקונט שהכילו תמונות לא צנועות וחסמו אזור זה לחלוטין והאתר כולו עובד כרגיל.
באתרי התמונות לצור העבודה אכן לעולם לא אפתח לחפש ליד ילדי, תמיד אסנן במנוע החיפוש שם לסנן תמונות המכילות אנשים נשים וכו'. זה ממזער מאד את מה שמוצג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י בן של מלך;1061451:
לצערנו היום נתיב וגם רימון ושו"ת לטא באמת נותנים מענה לגרפיקאי דתי שגם רוצה חומר עיצובי רעיוני ועוד טוב וגם סינון טוב.
זה לא נכון בכלל.
תנסה להסתדר ותראה שזה אפשרי לגמרי!
עובדה, רוב הגרפיקאים כאן מסוננים מסתדרים ומרוויחים תרתי משמע!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה