- הוסף לסימניות
- #1
אני יודעת שזה לא הפורום המתאים, אבל פה אני מרגישה הכי 'בבית' לפנות אליכן בבקשה אישית.
יש לי הכרת הטוב מאוד גדולה לישיבה של אחיי. שני אחים שלי למדו ואחד עדיין לומד בישיבת 'שכר שכיר' או ה'נגב' בשמה הישן יותר, הישיבה שהקים ר' יששכר מאיר זצוק"ל.
באופן אישי אני יכולה לומר לך שהישיבה ממש הצמיחה אותם.
הישיבה עורכת מגבית גדולה ביומיים הקרובים כדי לשפץ את הפנימיה (שנראית רע, אבלל ממש). אני, כהכרת הטוב על כל מה שנתנו לאחים שלי, החלטתי שאני מגייסת 3000 ש"ח לטובת המגבית. וכאן אני פונה שתעזרי לי.
זה יכול להיות כל סכום. גם עשרה שקלים לחודש למשך שנה זה הרבה מאוד.
אני אעריך כל תרומה לישיבה הזו. ויכולה לספר לך בהרחבה למה אני עד כדי כך מתאמצת בשביל ההצלחה של המגבית. אבל באמת יש לנו הכרת הטוב מאוד מאוד גדולה לישיבה.
ששאלו את ר' חיים קנייבסקי מה יזכה מי שיתרום לישיבה, אמר, שמי שתורם לתורה אין לך ברכה גדולה מזה.
אם יש אנשים שאת חושבת שיכולים להרתם למבצע הזה, אשמח שתענייני אותם, וזכות תרומתם תעמוד לך.
הנה קישור למגבית שתפתח מחר ב12 בצהרים.
https://www.charidy.com/hanegev/778992838
אפשר כמובן גם דרכי- 0527169665
אשמח שתשאלו שאלות ובכלל תקפיצו את האשכול הזה לפחות עד שאצליח לגייס את הסכום שהצבתי לעצמי.
תודה,
רחלי
יש לי הכרת הטוב מאוד גדולה לישיבה של אחיי. שני אחים שלי למדו ואחד עדיין לומד בישיבת 'שכר שכיר' או ה'נגב' בשמה הישן יותר, הישיבה שהקים ר' יששכר מאיר זצוק"ל.
באופן אישי אני יכולה לומר לך שהישיבה ממש הצמיחה אותם.
הישיבה עורכת מגבית גדולה ביומיים הקרובים כדי לשפץ את הפנימיה (שנראית רע, אבלל ממש). אני, כהכרת הטוב על כל מה שנתנו לאחים שלי, החלטתי שאני מגייסת 3000 ש"ח לטובת המגבית. וכאן אני פונה שתעזרי לי.
זה יכול להיות כל סכום. גם עשרה שקלים לחודש למשך שנה זה הרבה מאוד.
אני אעריך כל תרומה לישיבה הזו. ויכולה לספר לך בהרחבה למה אני עד כדי כך מתאמצת בשביל ההצלחה של המגבית. אבל באמת יש לנו הכרת הטוב מאוד מאוד גדולה לישיבה.
ששאלו את ר' חיים קנייבסקי מה יזכה מי שיתרום לישיבה, אמר, שמי שתורם לתורה אין לך ברכה גדולה מזה.
אם יש אנשים שאת חושבת שיכולים להרתם למבצע הזה, אשמח שתענייני אותם, וזכות תרומתם תעמוד לך.
הנה קישור למגבית שתפתח מחר ב12 בצהרים.
https://www.charidy.com/hanegev/778992838
אפשר כמובן גם דרכי- 0527169665
אשמח שתשאלו שאלות ובכלל תקפיצו את האשכול הזה לפחות עד שאצליח לגייס את הסכום שהצבתי לעצמי.
תודה,
רחלי
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //