נכתב ע"י sh12;1513081:קרה בעבר לקרובת משפחה - טעות / מחדל של הרופא שלא הזריק למקום המדוייק.
שווה לבדוק ולקבל יעוץ מקצועי.
אל תשכחו לצלם כמה שיותר - להוכחה להמשך הדרך אם יצטרכו.
רפואה שלמה עם חיוך מושלם.
תשמרי את כל המסמכים הרפואייםנכתב ע"י גיליון;1513644:היות שלא צילמתי עשיתי בפוטושופ הדמיה של הנפיחות - כך היא קמה ממיטת רופאת השיניים. זו לא גוזמה! ואני חושבת שזה היה אפילו יותר גרוע.
והרופאה אמרה כנ"ל - זה יכול לקרות מהתכווצות כלי דם כתוצאה מהזריקה, לשים קומפרסים וזה יעבור.
בבית שמנו קומפרסים והנפיחות ירדה מעט. בבוקר קמה באותו מצב ולא היה שייך לשלוח אותה לבית הספר.
אחה"צ הלכנו שוב למכבידנט, נתנו לה אנטיביוטיקה. (אם זה מצריך אנטיביוטיקה - למה הרופאה לא נתנה מיד?????????)
אחרי הטיפול האנטיביוטי הנפיחות לא פגה לחלוטין, אז הבנו שזה לא היה זיהום.
הלכנו לרופא פרטי לקבל חוו"ד והוא אמר שזה לא זיהום ולא היה צריך אנטיביוטיקה, אלא הזריקה נעשתה במקום לא נכון.
אתמול בעלי הלך עם הילדה להיפגש עם מנהל המחלקה.
הוא אמר שקורה שכלי דם ניזוקים מהזריקה ונכנסים חיידקים וגורמים דלקת (לא הגיוני שכל זה קרה תוך חצי שעה, במהלך הטיפול, ונניח שכן - למה הרופאה לא נתנה אנטיביוטיקה מיד???) וזיכה אותו על הביקור של העזרה הראשונה למחרת הטיפול. (אם זה שגרתי - למה צריך לזכות אותו???? ולהתרוצץ בכל המחלקה לחפש מתנות לילדה????)
המנהל גם אמר לו הוא שיכולים לקרות כל מיני דברים מהרדמה, לדוגמה יש לו פציינט שחודשיים אחרי ההרדמה - השפה שלו עדיין רדומה. (אם כך כולם שם צריכים לשבת במאסר!!!!!)
אני מבקשת את עזרתכם איך להתנהל עם הסיפור הזה.
נכתב ע"י גיליון;1513769:אין לי מסמכים רפואיים.
ונראה שלא יישאר נזק בעזרת ה'.
אציין שהגענו במטרה לבצע שתי סתימות, אך לאחר הנפיחות הרופאה דחתה את הטיפול בשן השנייה לתור נוסף.
הרופא הפרטי שראה אותה אח"כ אמר שכל השיניים בסדר ואין צורך בשום סתימה.
עוד נקודה לטובת הסנדלרייה דנן...
נכתב ע"י אני לייקי;1515041:נראה לי שהיא צריכה לקבל אנטיביוטיקה,
פעם זה קרה לי ומיד הרופא הביא לי אנטיביוטיקה.
תבררי את זה.
נכתב ע"י miri;1515142:אני גם טפלתי במכבידנט והרדימו לי את העין מה שלא קרה לי מעולם זו הייתה חוויה די מפחידה
נכתב ע"י גיליון;1513288:בשביל זה אני שואלת - אם שווה כל הבלגן והמאמץ - אם יצא לנו מזה משהו.
אשמח אם תוכלי לתת לי בפרטי מספר טלפון של קרובת משפחתך להתייעצות.
אנחנו כה תמימים, שלא צילמנו בכלל את הנפיחות...
נכתב ע"י sh12;1515733:לא תבעה ולא קיבלה כלום.
הכרתי בחור של"ע נפצע בתאונת דרכים.
אביו שהגיע במהירות לחדר מיון. מיד שלף מצלמה וצילם ללא הפסקה.
וכך המשיך ותיעד את כל תקופת הפציעה וההחלמה.
התמונות היו מזעזעות...
אבל הקור רוח של האב סייע להם אח"כ בתביעה מאד גדולה מהביטוח.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים