נפיחות מזריקת הרדמה לטיפול שיניים

  • הוסף לסימניות
  • #1
בתי בת ה-7 קיבלה זריקת הרדמה לצורך סתימה בשן.
תוך כדי הטיפול התנפחה לה הלחי באופן נוראי.
הרופאה אמרה שיכול לקרות שכלי דם מתכווצים כתוצאה מהזריקה, לשים קומפרסים חמים וזה יעבור.
האם זה שגרתי? או מחדל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יכולה לספר לך שקרה לי פעם בתור ילדה.
לא יודעת אם זה התנפתח תוך כדי הטיפול אבל כבר בדרך הביתה הרגשתי.
בבוקר למחרת חזרתי לרופא והוא פתח את הסתימה וסידר שם משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הנפיחות לא ירדה מיד. כן התחילה לרדת באותו יום אבל נמשכה עוד כשבוע וחצי.
עכשיו אנחנו אחרי שבועיים ועדיין יש לה כתם אפור בלחי.
לפני שבוע קיבלנו חוות דעת מרופא פרטי שהזריקה נעשתה במקום לא נכון.
ניסינו לדבר במכבידנט שיפצו אותנו על המחדל ומרחו אותנו מכל הכיוונים. אמרו שזה שגרתי.
לכן אנחנו שואלים אם מישהו התנסה ב"חוויה" כזו ומה פשרה.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קרה בעבר לקרובת משפחה - טעות / מחדל של הרופא שלא הזריק למקום המדוייק.
שווה לבדוק ולקבל יעוץ מקצועי.

אל תשכחו לצלם כמה שיותר - להוכחה להמשך הדרך אם יצטרכו.

רפואה שלמה עם חיוך מושלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י sh12;1513081:
קרה בעבר לקרובת משפחה - טעות / מחדל של הרופא שלא הזריק למקום המדוייק.
שווה לבדוק ולקבל יעוץ מקצועי.

אל תשכחו לצלם כמה שיותר - להוכחה להמשך הדרך אם יצטרכו.

רפואה שלמה עם חיוך מושלם.

בשביל זה אני שואלת - אם שווה כל הבלגן והמאמץ - אם יצא לנו מזה משהו.
אשמח אם תוכלי לתת לי בפרטי מספר טלפון של קרובת משפחתך להתייעצות.

אנחנו כה תמימים, שלא צילמנו בכלל את הנפיחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
היות שלא צילמתי עשיתי בפוטושופ הדמיה של הנפיחות - כך היא קמה ממיטת רופאת השיניים. זו לא גוזמה! ואני חושבת שזה היה אפילו יותר גרוע.
והרופאה אמרה כנ"ל - זה יכול לקרות מהתכווצות כלי דם כתוצאה מהזריקה, לשים קומפרסים וזה יעבור.
בבית שמנו קומפרסים והנפיחות ירדה מעט. בבוקר קמה באותו מצב ולא היה שייך לשלוח אותה לבית הספר.
אחה"צ הלכנו שוב למכבידנט, נתנו לה אנטיביוטיקה. (אם זה מצריך אנטיביוטיקה - למה הרופאה לא נתנה מיד?????????)
אחרי הטיפול האנטיביוטי הנפיחות לא פגה לחלוטין, אז הבנו שזה לא היה זיהום.
הלכנו לרופא פרטי לקבל חוו"ד והוא אמר שזה לא זיהום ולא היה צריך אנטיביוטיקה, אלא הזריקה נעשתה במקום לא נכון.
אתמול בעלי הלך עם הילדה להיפגש עם מנהל המחלקה.
הוא אמר שקורה שכלי דם ניזוקים מהזריקה ונכנסים חיידקים וגורמים דלקת (לא הגיוני שכל זה קרה תוך חצי שעה, במהלך הטיפול, ונניח שכן - למה הרופאה לא נתנה אנטיביוטיקה מיד???) וזיכה אותו על הביקור של העזרה הראשונה למחרת הטיפול. (אם זה שגרתי - למה צריך לזכות אותו???? ולהתרוצץ בכל המחלקה לחפש מתנות לילדה????)
המנהל גם אמר לו הוא שיכולים לקרות כל מיני דברים מהרדמה, לדוגמה יש לו פציינט שחודשיים אחרי ההרדמה - השפה שלו עדיין רדומה. (אם כך כולם שם צריכים לשבת במאסר!!!!!)
אני מבקשת את עזרתכם איך להתנהל עם הסיפור הזה.
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0015A.jpg
    KB 187 · צפיות: 34
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם זה דבר שעובר ללא השארת סימן,
אומנם עוגמת נפש, לא הייתי חוזרת אליהם שוב.

אך לא נראה לי שניתן לתבוע משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תתעדי כמה שיותר.
תמתיני שבוע -שבועיים לראות את המצב.
אם הכל מסתדר - אין מה לתבוע.
אם נשארים סימנים - את יכולה לתבוע ולהרוויח
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י גיליון;1513644:
היות שלא צילמתי עשיתי בפוטושופ הדמיה של הנפיחות - כך היא קמה ממיטת רופאת השיניים. זו לא גוזמה! ואני חושבת שזה היה אפילו יותר גרוע.
והרופאה אמרה כנ"ל - זה יכול לקרות מהתכווצות כלי דם כתוצאה מהזריקה, לשים קומפרסים וזה יעבור.
בבית שמנו קומפרסים והנפיחות ירדה מעט. בבוקר קמה באותו מצב ולא היה שייך לשלוח אותה לבית הספר.
אחה"צ הלכנו שוב למכבידנט, נתנו לה אנטיביוטיקה. (אם זה מצריך אנטיביוטיקה - למה הרופאה לא נתנה מיד?????????)
אחרי הטיפול האנטיביוטי הנפיחות לא פגה לחלוטין, אז הבנו שזה לא היה זיהום.
הלכנו לרופא פרטי לקבל חוו"ד והוא אמר שזה לא זיהום ולא היה צריך אנטיביוטיקה, אלא הזריקה נעשתה במקום לא נכון.
אתמול בעלי הלך עם הילדה להיפגש עם מנהל המחלקה.
הוא אמר שקורה שכלי דם ניזוקים מהזריקה ונכנסים חיידקים וגורמים דלקת (לא הגיוני שכל זה קרה תוך חצי שעה, במהלך הטיפול, ונניח שכן - למה הרופאה לא נתנה אנטיביוטיקה מיד???) וזיכה אותו על הביקור של העזרה הראשונה למחרת הטיפול. (אם זה שגרתי - למה צריך לזכות אותו???? ולהתרוצץ בכל המחלקה לחפש מתנות לילדה????)
המנהל גם אמר לו הוא שיכולים לקרות כל מיני דברים מהרדמה, לדוגמה יש לו פציינט שחודשיים אחרי ההרדמה - השפה שלו עדיין רדומה. (אם כך כולם שם צריכים לשבת במאסר!!!!!)
אני מבקשת את עזרתכם איך להתנהל עם הסיפור הזה.
תשמרי את כל המסמכים הרפואיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין לי מסמכים רפואיים.
ונראה שלא יישאר נזק בעזרת ה'.
אציין שהגענו במטרה לבצע שתי סתימות, אך לאחר הנפיחות הרופאה דחתה את הטיפול בשן השנייה לתור נוסף.
הרופא הפרטי שראה אותה אח"כ אמר שכל השיניים בסדר ואין צורך בשום סתימה.
עוד נקודה לטובת הסנדלרייה דנן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י גיליון;1513769:
אין לי מסמכים רפואיים.
ונראה שלא יישאר נזק בעזרת ה'.
אציין שהגענו במטרה לבצע שתי סתימות, אך לאחר הנפיחות הרופאה דחתה את הטיפול בשן השנייה לתור נוסף.
הרופא הפרטי שראה אותה אח"כ אמר שכל השיניים בסדר ואין צורך בשום סתימה.
עוד נקודה לטובת הסנדלרייה דנן...

מה זאת אומרת אין לך מסמכים רפואיים, הלכת לרופאת המשפחה יש בתיק סיכום רפואי גשי לרופא ותבקשי את הסיכום, ניגשת לרופא פרטי יש סיכום רפואי.
אלו המסמכים שאת צריכה שיהיה רשום שם שפנית עקב נפיחות כתוצאה מזריקת הרדמה.
וחוץ מזה באמת עדיף שתתעדי כל מכתב או שיחת טלפון עם מכבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נראה לי שהיא צריכה לקבל אנטיביוטיקה,
פעם זה קרה לי ומיד הרופא הביא לי אנטיביוטיקה.
תבררי את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני גם טפלתי במכבידנט והרדימו לי את העין מה שלא קרה לי מעולם זו הייתה חוויה די מפחידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י אני לייקי;1515041:
נראה לי שהיא צריכה לקבל אנטיביוטיקה,
פעם זה קרה לי ומיד הרופא הביא לי אנטיביוטיקה.
תבררי את זה.

כתבתי למעלה שהיא קיבלה אנטיביוטיקה וזה לא עזר. ב"ה אח"כ ירדה הנפיחות לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י miri;1515142:
אני גם טפלתי במכבידנט והרדימו לי את העין מה שלא קרה לי מעולם זו הייתה חוויה די מפחידה

אמא'לה!!!
ושתקת???
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י גיליון;1513288:
בשביל זה אני שואלת - אם שווה כל הבלגן והמאמץ - אם יצא לנו מזה משהו.
אשמח אם תוכלי לתת לי בפרטי מספר טלפון של קרובת משפחתך להתייעצות.

אנחנו כה תמימים, שלא צילמנו בכלל את הנפיחות...

לא תבעה ולא קיבלה כלום.

הכרתי בחור של"ע נפצע בתאונת דרכים.
אביו שהגיע במהירות לחדר מיון. מיד שלף מצלמה וצילם ללא הפסקה.
וכך המשיך ותיעד את כל תקופת הפציעה וההחלמה.
התמונות היו מזעזעות...
אבל הקור רוח של האב סייע להם אח"כ בתביעה מאד גדולה מהביטוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sh12;1515733:
לא תבעה ולא קיבלה כלום.

הכרתי בחור של"ע נפצע בתאונת דרכים.
אביו שהגיע במהירות לחדר מיון. מיד שלף מצלמה וצילם ללא הפסקה.
וכך המשיך ותיעד את כל תקופת הפציעה וההחלמה.
התמונות היו מזעזעות...
אבל הקור רוח של האב סייע להם אח"כ בתביעה מאד גדולה מהביטוח.

ה' ישמור!
איך היה מסוגל...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה