עזרה נשירת שיער בנערות

  • הוסף לסימניות
  • #61
אני לוקחת ריצר של מייבין כבר מעל 4 חודשים
השיער התמלא לי אבל נהייתה לי נשירה מטורפת
בעיקר בחודש האחרון
לא יודעת מה לעשות
אני לא רוצה לקחת יותר מידי תוספים, בסוף זה לא טוב לגוף עצמו
אבץ זה מינרל שהגוף צריך (כמובן במידה, כמו כל דבר)
אם את לא רוצה לקחת תוספים יש אותו גם במאכלים כמו גרעיני דלעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
יש תרופה שנקראת מנוקסי זה סוג של תרסיס שעוזר מניסיון להצמחת שיער במיוחד בנשירה על רקע גנטי...
נמכר בכל בית מרקחת ללא מרשם רופא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
יש תרופה שנקראת מנוקסי זה סוג של תרסיס שעוזר מניסיון להצמחת שיער במיוחד בנשירה על רקע גנטי...
נמכר בכל בית מרקחת ללא מרשם רופא.
יקר, ולא שווה את עצמו.
אני השתמשתי בו תקופה ארוכה מאוד של כ-3 חודשים, חוץ מכאבי ראש חזקים הוא לא עשה שום דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני לוקחת ריצר של מייבין כבר מעל 4 חודשים
השיער התמלא לי אבל נהייתה לי נשירה מטורפת
בעיקר בחודש האחרון
לא יודעת מה לעשות
אני לא רוצה לקחת יותר מידי תוספים, בסוף זה לא טוב לגוף עצמו
לא רק אבץ גם לאכול חלבונים מאד חשוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לבת שלי גם היה נשירה רצינית התחלתי טיפול בשמפו של פוראוור בנתיים תוצאות מקסימות הבעיה הא שזה הולך טיפול יחד עם כדורים והבת שלי בת 12 לא הסכימה בשום אופן ולכן קניתי רק את השמפו + מרכך השאלה מה יהיה שהבקבוקים הסתימו האם זה יחזור ? יש למשהו נסיון? אשמח לתשובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
דיברתי עם תזונית מחסור בחלבון מאד משפיע, בגיל 12 זה
לבת שלי גם היה נשירה רצינית התחלתי טיפול בשמפו של פוראוור בנתיים תוצאות מקסימות הבעיה הא שזה הולך טיפול יחד עם כדורים והבת שלי בת 12 לא הסכימה בשום אופן ולכן קניתי רק את השמפו + מרכך השאלה מה יהיה שהבקבוקים הסתימו האם זה יחזור ? יש למשהו נסיון? אשמח לתשובה
בגיל 12 זה מחסור בתזונה נכונה כדאי לעשות בדיקת דם
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אבץ זה מינרל שהגוף צריך (כמובן במידה, כמו כל דבר)
אם את לא רוצה לקחת תוספים יש אותו גם במאכלים כמו גרעיני דלעת
דיברתי עם תזונאית מחסור בחלבוניים גם גרום לנשירה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
תקשיבו טוב לתרופת סבתא שעוזרת במאת האחוזים לקרחות (אלופציה) מקומיות:
לקחת שום לחתוך אותו באמצע ולמרוח פעמיים ביום. עשיתי זאת לילד שלי והמלצתי לעוד כמה וזה עזר פלאות!!!!!!! (גם לקרחות בזקן!)
האם זה פתרון שמתאים גם לנשירת שיער באופן כללי? (לנשים) או רק לקרחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
בקיצור!!!!!!! איזה כדור אתן הכי ממליצות לקחת לנשירת שיער דחוף??????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
יש מסטיקים של סופרב
שמיועד לחיזוק השער נגד נשירה
+
שמפו ומרכך של שורשים
תקחו את זה במשך תקופה של חודש
ובעז"ה תראו תוצאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
שמפו של פנטן, אני מרגישה ממש הבדל בנשירה בינו לבין שאר השמפואים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה