סבוריאה

  • פותח הנושא noas
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
לביתי בת שנתיים וחצי יש סבוריאה בראש.
יש לה פצעים והראש מקולף ויוצא משם כל הזמן מוגלה
שיוצר קילופים שמתייבשים...

הורדתי לה את השכבה של הקילופים עם בלנאום.
אבל מה עוצר את התהליך של יצירת המוגלה על הראש?

אשמח לעזרה, כי זה פשוט בלתי נסבל....


תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש שמפו מיוחד שמליץ לי הרופא כדאי שתשאלי. אצלי היה לבן שלי את זה בגב (לאמנם לא חמור כמו מה שאת מתארת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שמפו שהיה משווק בארץ עכשיו אנו מייבאים מחו"ל. אבדוק בבית איך קוראים לו וארשום לך מחר בעז"ה.
אם יש לך מכרים שמידי פעם טסים זה יכול לעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הבת שלי סובלת מאותה התופעה. היא בת עשר ואני זוכרת את הקילוף הזה לפחות 6 שנים כבר.
ברפואה מגדירים את זה כ"סבוראזיס" - שילוב של סבוראה ופסירואזיס. הוא עקשן במיוחד וטפיל - פשוט לא עוזב.
רופא העור שלנו המליץ על שמפו מיוחד בריח זפת - לחפיפה פעמיים בשבוע.
וכן משחה מיוחדת לאיזור האוזניים ומאחוריהם.
הטיפול האינטנסיבי יעיל מאד אך צריך לחזור עליו מדי שלשה/ ארבעה חודשים, אחרת התופעה חוזרת.
מנסיון, הסירוק והקילוף בעזרת מסרק סמיך רק הרעו את המצב.
אם תרצי אתן לך את שם השמפו והמשחה, רק שממילא צריך מרשם רופא לענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י ari;1264912:
שמפו שהיה משווק בארץ עכשיו אנו מייבאים מחו"ל. אבדוק בבית איך קוראים לו וארשום לך מחר בעז"ה.
אם יש לך מכרים שמידי פעם טסים זה יכול לעזור

אשמח לעזור אם צריך
אני באה לארץ בעוד שלושה שבועות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מצטערת על האיחור..
יש כאן מספר סוגים של השמפו לכל אחד מתאים משהו אחר.
מי שהביא לנו מחו"ל הביא מכל סוג שראה אולי יש עוד.
יש מילוי בהיר ויש כהה - אני חושבת ששמעתי שהרוב מרוצים מהכהה.
תבררי אם זה מתאים לילדים.
מקווה שהייתי לעזר
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1332.JPG
    2.3 MB · צפיות: 64
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה רבה לכולם על העזרה...
אני אבדוק כל מה שהצעתם... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ראיתי תינוק שהמשחה ויטה מרפן הקלה עליו מאוד!
זה יקר, אבל פשוט עזר פלאים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י yaffab;1265266:
הבת שלי סובלת מאותה התופעה. היא בת עשר ואני זוכרת את הקילוף הזה לפחות 6 שנים כבר.
ברפואה מגדירים את זה כ"סבוראזיס" - שילוב של סבוראה ופסירואזיס. הוא עקשן במיוחד וטפיל - פשוט לא עוזב.
רופא העור שלנו המליץ על שמפו מיוחד בריח זפת - לחפיפה פעמיים בשבוע.
וכן משחה מיוחדת לאיזור האוזניים ומאחוריהם.
הטיפול האינטנסיבי יעיל מאד אך צריך לחזור עליו מדי שלשה/ ארבעה חודשים, אחרת התופעה חוזרת.
מנסיון, הסירוק והקילוף בעזרת מסרק סמיך רק הרעו את המצב.
אם תרצי אתן לך את שם השמפו והמשחה, רק שממילא צריך מרשם רופא לענין.


אשמח לקבל את השמות ולשאול את הרופא על זה.
כן, הסירוק במסרק סמיך לא עוזר אולי מרע את המצב , אבל לפחות יומיים היא הולכת למעון בלי הקילופים.
שיש להם ריח ורע ומראה לא יפה...

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כן , לצערי יש לי ניסיון עם זה עדיף לא לגעת בקילופים הם מתיבשים ואח"כ נופלים ואם מקלפים כל האזור נהיה אדום ושוב נהיה קילופים. מנסיון אחרי מקלחת לדאוג לא לסגור את השיער כדי שלא יבצר לחות-שמזה זה נוצר וגם מאחורי האוזניים ליבש כי לפעמים נשאר לחות אני ניסתי משחות אנטיביוטיות וכל דבר עזר לאותו שבוע שבועיים אבל חזר אח"כ עד שמשהו המליץ על שמן זית- תתפלאו אבל זה עזר מרחנו לא זוכרת כמה זמן אולי שבוע או שבועיים יחסית בקביעות ודאגנו שלא יהיה לחות ובשלב מסוים פשוט נעלם (לא שבוע אח"כ אלא אולי חודש או משהו כזה)זה חוזר לפעמים בחורף לתקופה קצרה אבל מיד אח"כ נעלם
הרבה הצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שכחתי לכתוב שאנחנו עברנו לשמפו קליר, הבנתי שהוא גם עוזר בענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
למשהוא יש נסיון עם סבוריאה בפנים? (למבוגר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ממליצה על טיפול באייפק.
הציל לי את הילד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י noas;1271028:
אשמח לקבל את השמות ולשאול את הרופא על זה.
כן, הסירוק במסרק סמיך לא עוזר אולי מרע את המצב , אבל לפחות יומיים היא הולכת למעון בלי הקילופים.
שיש להם ריח ורע ומראה לא יפה...

תודה

בבקשה:
השמפו: אלפוסיל alphosyl
המשחה: דיפרוסאליק

הרבה בריאות ונחת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י לללי;1271703:
ממליצה על טיפול באייפק.
הציל לי את הילד!

את מוכנה לפרט קצת על סוג הטיפול הזה ושימושו?
אני ממש לא מכירה אותו ברמה אישית.
באילו מקרים הוא עוזר וכו...
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני 'חסיד' גדול של אומגה 3 בכל הנוגע לבעיות עור, אם כי לא ידוע לי בנוגע לסבוריאה באופן ספציפי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם לבני התינוק היתה את אותה התופעה.
הלכתי לרופא עור טוב באשדוד (מכבי) הוא נתן לי משחה מעולה בשם טופיסלו.
מורחים יום אחד בלבד (חומר חזק מאד) מחכים 10 דקות ואח"כ משפשים עם סבון חזק (שהוא המליץ לי)
ב"ה עזר מצוין. התופעה ממש חלפה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה