דרוש מידע סגר - מעונות עד 13:00 יש לזה הסבר הגיוני?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #62
מה שלא עושים איתכם זה לא טוב.....
איתכם.. נשמע שאת חלק ממקבלי ההחלטות..
כן, אישה שעובדת עד 16:00 ובעלה עד 18:00.. זה בהחלט לא טוב לה וזה גם לא הרע במיעוטו..
(ואל תגידו לי קחי חופש מהעבודה.. כי אני כבר שבוע + בידוד עם הילדים..)

אני אמרתי מה אני הייתי מעדיפה. רק שחוץ מזכותי להעלות את רצונותי פה בפרוג אף אחד לא עומד לשמוע אותי.
אז לא צריך לקטול..
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
איתכם.. נשמע שאת חלק ממקבלי ההחלטות..
כן, אישה שעובדת עד 16:00 ובעלה עד 18:00.. זה בהחלט לא טוב לה וזה גם לא הרע במיעוטו..
(ואל תגידו לי קחי חופש מהעבודה.. כי אני כבר שבוע + בידוד עם הילדים..)

אני אמרתי מה אני הייתי מעדיפה. רק שחוץ מזכותי להעלות את רצונותי פה בפרוג אף אחד לא עומד לשמוע אותי.
אז לא צריך לקטול..
ממש כל מילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
אני אמרתי מה אני הייתי מעדיפה. רק שחוץ מזכותי להעלות את רצונותי פה בפרוג אף אחד לא עומד לשמוע אותי.
אז לא צריך לקטול..
להגיד שאת מעדיפה שילמדו עד ארבע זה בדיחה. כולנו מעדיפים את השגרה שלנו. אף אחד פה לא מזוכיסט ומעדיף לסבול.
מילא אם היה לכם רעינות איך להמיר את סגירת גני הילדים ולסגור משהו אחר שישפיע על האוכלוסיה להשאר בבית.
אבל כולם רק מושכים את השמיכה כך שתכסה את המציאות מנגד עיניהם. וכן, זה נראה ילדותי ומטופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
להגיד שאת מעדיפה שילמדו עד ארבע זה בדיחה. כולנו מעדיפים את השגרה שלנו. אף אחד פה לא מזוכיסט ומעדיף לסבול.
מילא אם היה לכם רעינות איך להמיר את הצורך בסגירת גני הילדים ולהוריד את החלואה בדרך אחרת.
אבל כולם רק מושכים את השמיכה כך שתכסה את המציאות מנגד עיניהם. וכן, זה נראה ילדותי ומטופש.
כן, אבל הילדים ממילא נמצאים 5 שעות ביחד. מה יקרה אם יהיו 8 שעות ביחד? ידבקו יותר?
אם רוצים לסגור את הגנים- שיסגרו לגמרי. אם לא רוצים לסגור- שיפתחו לגמרי. אבל מה הבדיחה הזאת עד אחת? זה משאיר את כולם תקועים איפשהו באמצע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
איתכם.. נשמע שאת חלק ממקבלי ההחלטות..
כן, אישה שעובדת עד 16:00 ובעלה עד 18:00.. זה בהחלט לא טוב לה וזה גם לא הרע במיעוטו..
(ואל תגידו לי קחי חופש מהעבודה.. כי אני כבר שבוע + בידוד עם הילדים..)

אני אמרתי מה אני הייתי מעדיפה. רק שחוץ מזכותי להעלות את רצונותי פה בפרוג אף אחד לא עומד לשמוע אותי.
אז לא צריך לקטול..
כולנו פה לדעתי עובדות עד 4.....
ומה היית מעדיפה לשבת עם הילדים מהבוקר בבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
להגיד שאת מעדיפה שילמדו עד ארבע זה בדיחה. כולנו מעדיפים את השגרה שלנו. אף אחד פה לא מזוכיסט ומעדיף לסבול.
מילא אם היה לכם רעינות איך להמיר את הצורך בסגירת גני הילדים ולהוריד את החלואה בדרך אחרת.
אבל כולם רק מושכים את השמיכה כך שתכסה את המציאות מנגד עיניהם. וכן, זה נראה ילדותי ומטופש.
תודה באמת.. וחבל שאת לא קוראת מה שכתבתי ומגיבה בלי קשר.

אני אמרתי שאני הייתי מעדיפה שלא יהיה בכלל ולא יחייבו. וגם אמרתי שזה מה שאני הייתי מעדיפה ואף אחד לא באמת עומד להקשיב לי....

זכותי עדיין להביע דעתי??

כן, לי יש מטפלת פרטית שמוכנה לקבל את שתי הילדים שלי משמונה ועד ארבע ואני לא נתקעת באחד עם צורך להיעזר בכל עם ישראל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כן, אבל הילדים ממילא נמצאים 5 שעות ביחד. מה יקרה אם יהיו 8 שעות ביחד? ידבקו יותר?
אם רוצים לסגור את הגנים- שיסגרו לגמרי. אם לא רוצים לסגור- שיפתחו לגמרי. אבל מה הבדיחה הזאת עד אחת? זה משאיר את כולם תקועים איפשהו באמצע.
ענו פה כמה תשובות.
מי שחשוב לו להוריד את התחלואה ומחפש באמת תשובות איך הסבל הזה יעזור לנו אני מוכנה לחשוב איתו ביחד.
אבל מרבית האנשים פשוט רוצים את החיים כרגיל ולא מענין אותם כלום, אז אין לי ענין לבזבז על זה את הזמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
ענו פה כמה תשובות.
מי שחשוב לו להוריד את התחלואה ומחפש באמת תשובות איך הסבל הזה יעזור לנו אני מוכנה לחשוב איתו ביחד.
אבל מרבית האנשים פשוט רוצים את החיים כרגיל ולא מענין אותם כלום, אז אין לי ענין לבזבז על זה את הזמן.
את לא מבינה שלהחלטה מטופשת כזאת חסרת הגיון אין מה לחשוב ולחפש תשובות איך הסבל הזה יעזור? זה פשוט מגוחך!
ובאמת חבל על הזמן שלך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אבל מרבית האנשים פשוט רוצים את החיים כרגיל ולא מענין אותם כלום, אז אין לי ענין לבזבז על זה את הזמן.
אולי כי פשוט ראינו שכל הסגרים האלה לא עוזר מילימטר????????
אשרי מי שמאמין שזה מה שיעזור.
הכל מכוון. השתדלות צריך לעשות. לא להשבית חיים שלמים בשביל זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
כן, אבל הילדים ממילא נמצאים 5 שעות ביחד. מה יקרה אם יהיו 8 שעות ביחד? ידבקו יותר?
אם רוצים לסגור את הגנים- שיסגרו לגמרי. אם לא רוצים לסגור- שיפתחו לגמרי. אבל מה הבדיחה הזאת עד אחת? זה משאיר את כולם תקועים איפשהו באמצע.
נכון זה בהחלט לא קשור להחלטה אמפידיולוגית
מה שאמרו שהרציונל שעומד מאחורי זה שלתת יותר תחושה של סגר...
אם ימשיכו את הלימודים רגיל עד 4 אז לא תיהיה כמעט תחושה של סגר
ואם ימישכו עד אחת אז אולי זה יעשה משהו...
ולהזכירכן משרד הבריאות דרש לסגור את כול מוסדות החינוך ללא יוצא מהכלל למשך 3 שבועות!
אז כן זה בהחלט הרע במיעטו
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
תודה באמת.. וחבל שאת לא קוראת מה שכתבתי ומגיבה בלי קשר.

אני אמרתי שאני הייתי מעדיפה שלא יהיה בכלל ולא יחייבו. וגם אמרתי שזה מה שאני הייתי מעדיפה ואף אחד לא באמת עומד להקשיב לי....

זכותי עדיין להביע דעתי??

כן, לי יש מטפלת פרטית שמוכנה לקבל את שתי הילדים שלי משמונה ועד ארבע ואני לא נתקעת באחד עם צורך להיעזר בכל עם ישראל..
קדם כל צודקת. סליחה.
אז את אומרת שהסגר פוגע בך כספית. (כי את עדיין יכולה לשלוח למטפלת פרטית ולשלם במקביל ולקבל את המשכורת כרגיל)
ברור לך שאת לא יחידה שהסגר הזה יגרום לה להפסיד כסף כן? רבים מאתנו בצרה הזו.
ומהיום הראשון של הקורונה אנחנו יודעים שצריך לעשות איזון בין כלכלה להצלת חיים. קשה אבל זה מה יש. לפחות אנחנו בסוף של זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לא. ממש לא. אבל זה כאילו פתרון בלי פתרון.
אני מאמינה שמי שישב וקיבל את ההחלטות חשב שאולי זה יביא לפתרון כלשהוא...
יתכן שצריך לעשות השתלדות ועדיף משהו ואשר כלום.
חוץ מההשתדלות שלנו בתפילה ובכול ההנחיות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אולי כי פשוט ראינו שכל הסגרים האלה לא עוזר מילימטר????????
אשרי מי שמאמין שזה מה שיעזור.
הכל מכוון. השתדלות צריך לעשות. לא להשבית חיים שלמים בשביל זה
חלוקה לגמרי. לי בין הסגרים ובזכותם היה קצת איים של שפיות. (וזה אני מדברת עלי הקטנה, הצלת חיים כבר הבנתי שבעיני אחרים היא פשוט כלום)
ולא, כשתחלואה גואה וכל רגע ילד נכנס לבידוד זה לא חיים בשבילי. ואני בהחלט בעד סגרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
חלוקה לגמרי. לי בין הסגרים ובזכותם היה קצת איים של שפיות. (וזה אני מדברת עלי הקטנה, הצלת חיים כבר הבנתי שבעיני אחרים היא פשוט כלום)
נכון, כולנו חושבים שהיא פשוט כלום.. בול. קלעת.
אם ימשיכו את הלימודים רגיל עד 4 אז לא תיהיה כמעט תחושה של סגר
גם ככה לא עומד להיות!!!!!!!
הציבור שבע.. נמאס לו ... איבד את האמון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
נכון זה בהחלט לא קשור להחלטה אמפידיולוגית
מה שאמרו שהרציונל שעומד מאחורי זה שלתת יותר תחושה של סגר...
אם ימשיכו את הלימודים רגיל עד 4 אז לא תיהיה כמעט תחושה של סגר
ואם ימישכו עד אחת אז אולי זה יעשה משהו...
זה לא רציונל, זו תחושת בטן.
ולהזכירכן משרד הבריאות דרש לסגור את כול מוסדות החינוך ללא יוצא מהכלל למשך 3 שבועות!
אז כן זה בהחלט הרע במיעטו
זו גם מניפולציה של התנהלות בשיטת העז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
חלוקה לגמרי. לי בין הסגרים ובזכותם היה קצת איים של שפיות. (וזה אני מדברת עלי הקטנה, הצלת חיים כבר הבנתי שבעיני אחרים היא פשוט כלום)
הבעיה שסגירת הגנים באחת לא קשורה להצלת חיים. וזה נושא האשכול.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה