דרוש מידע סידור אזרחות אמריקאית לילד

  • הוסף לסימניות
  • #21
מי שקיבל בכח האבא, ז"א אבי גר בארצות הברית, האם הילדים שלי יש סיכוי שיקבלו כאילו גם מכח האבא אם אני אנסה להוכיח שגרתי שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שלום.

במזל"ט נולד לנו לפני כחודשיים וחצי בן.
אני ואשתי אזרחים אמריקאים (דרך הורינו שנולדו וגרו שנים רבות בארה"ב) אולם נולדנו וגדלנו פה בארץ.
אני אישית למדתי תקופה של כמעט שנתיים בארה"ב, אולם השנתיים לא היו מלאות. (כלומר, כמעט שנתיים, ולא שנתיים ממש. הפרש של כשבועיים!).
מחמת זה אמר לי נתן בוקסבוים (למי שמכיר) שנצטרך לעשות אזרחות לילד בארה"ב. (אם הייתי לומד שם שנתיים מלאות, היינו יכולים לעשות זאת בארץ).
הוא הפנה אותנו לאישה בשם דבורה פלג המתעסקת בתחום זה, בכדי שתעזור לנו בהוצאת האזרחות ובסידור הויזה לילד.
1. אשמח לדעת אם יש למישהו מידע עליה (על מקצועיותה).
2. האם ידוע על דרך נוספת שבכ"ז ניתן לעשות את האזרחות פה בארץ? [יצוין שבלאו הכי אנו מתעתדים לנסוע בעז"ה לארה"ב אחרי פסח, אבל כמובן שעדיף לנו להימנע מתהליך הוצאת הויזה].

תודה רבה!

אם שתי ההורים אזרחים מספיק שהות של שנה כדי להוציא אזרחות בארץ,
אם רק הורה אחד אזרח צריך להוכיח שהות של 5 שנים
בכל מקרה שווה לנסות - מקסימום תפסידו 100$
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
שלום.

במזל"ט נולד לנו לפני כחודשיים וחצי בן.
אני ואשתי אזרחים אמריקאים (דרך הורינו שנולדו וגרו שנים רבות בארה"ב) אולם נולדנו וגדלנו פה בארץ.
אני אישית למדתי תקופה של כמעט שנתיים בארה"ב, אולם השנתיים לא היו מלאות. (כלומר, כמעט שנתיים, ולא שנתיים ממש. הפרש של כשבועיים!).
מחמת זה אמר לי נתן בוקסבוים (למי שמכיר) שנצטרך לעשות אזרחות לילד בארה"ב. (אם הייתי לומד שם שנתיים מלאות, היינו יכולים לעשות זאת בארץ).
הוא הפנה אותנו לאישה בשם דבורה פלג המתעסקת בתחום זה, בכדי שתעזור לנו בהוצאת האזרחות ובסידור הויזה לילד.
1. אשמח לדעת אם יש למישהו מידע עליה (על מקצועיותה).
2. האם ידוע על דרך נוספת שבכ"ז ניתן לעשות את האזרחות פה בארץ? [יצוין שבלאו הכי אנו מתעתדים לנסוע בעז"ה לארה"ב אחרי פסח, אבל כמובן שעדיף לנו להימנע מתהליך הוצאת הויזה].

תודה רבה!
מגיב באיחור (רק עכשיו ראיתי את הדיון כאן), אבל כותב לצורך אנשים נוספים שעשויים להפיק תועלת.
אם שני ההורים אמריקאים ואחד מהם היה גר בארה"ב למשך זמן כלשהו אז הילד אזרח אוטומטית מלידה וצריך לרשום בשגרירות בארץ (אין דרישה בחוק למשך זמן מסוים, רק להוכיח שזה היה מגורים - כלומר מרכז חייו של האדם באותו זמן, ולכן קמפים וכדומה לא נחשב). כל מה שנאמר כאן אחרת פשוט לא נכון (בארה"ב עדיין יש חוקים שקובעים...).
בהצלחה,
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #24
אין דרישה בחוק למשך זמן מסוים
אשמח לקבל מקור אמין לזה, כי לפי כל המקורות בהם נתקלתי, בהחלט ישנה דרישה של מספר שנים מסוים (שכחתי את הדרישה המדויקת).
(במציאות, בסופו של דבר הסתפקו ב(כמעט) שנתיים של הלימודים שלי בארה"ב, לא לפני שעשו לי קצת בעיות עם ההוכחה שאכן למדתי שם שנתיים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
תביא דוח כניסות ויציאות ממשרד הפנים מאז שבעלך הגיע לארץ
ודבר נוסף הקונסוליה בתל אביב נוחה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
למי שפתח את הדיון-ראיתי באיחור
תוכל לאזרח את ילדך בקונסוליה בארץ יש לך את כל הנתונים לכך
יש לנו הרבה לקוחות שעשו זאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מגיב באיחור (רק עכשיו ראיתי את הדיון כאן), אבל כותב לצורך אנשים נוספים שעשויים להפיק תועלת.
אם שני ההורים אמריקאים ואחד מהם היה גר בארה"ב למשך זמן כלשהו אז הילד אזרח אוטומטית מלידה וצריך לרשום בשגרירות בארץ (אין דרישה בחוק למשך זמן מסוים, רק להוכיח שזה היה מגורים - כלומר מרכז חייו של האדם באותו זמן, ולכן קמפים וכדומה לא נחשב). כל מה שנאמר כאן אחרת פשוט לא נכון (בארה"ב עדיין יש חוקים שקובעים...).
בהצלחה,
יעקב פביאן 055-9977332 (או במייל yaakov.fabian שטרודל גימייל)
מומחה לאזרחות אמריקאי לילדים וקבלת פטור מלא של האגרה (לזכאים ע"פ סעיף הסב).

מנסיון, זה נכון! מספרת לך ממקור ראשון על אדם שכתינוק, לפני גיל שנה, עברו לארהב להיות ליד סבתא חולה. שהו שם כמה חודשים ומכח זה הילדים שלו אמריקאים מלידה.
התהליך לא היה פשוט ודרש הוכחות ומסמכים בני שלושים שנה וגם קצת עקשנות מול הקונסול אבל הרבה יותר קל מליסוע לארה"ב.
בלשון החוק כתוב שהיית RESIDENT. זה אומר תושב ולא מפורש מה זה תושב רק ברור שזה קבע ולא תייר. וזה מה שצריך להוכיח, שגרת שם ולא ביקרת. אין חשיבות לאורך הזמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מכיר אישית גם כן מישהו שרק אחד ההורים גר שם בתור תינוק לשנה וזה הספיק.
אצלי אפי' את זה לא ביקשו, ברגע שראו ששני ההורים אזרחים, מיד עשו אזרחות לבת שלי.

חשוב להדגיש, לפני שעושים אזרחות לילדים צריך לבדוק האם שווה "לדפוק" את הילדים בשביל זה.
הם יצטרכו לדווח מיסים לארה"ב, ובתור עצמאי גם לשלם שם ביטוח לאומי, לא יוכלו בקלות להשקיע בכל מיני דברים, הם לא יוכלו לעשות את הילדים שלהם אזרחים בשביל לקבל כסף כי אין להם סבא אמריקאי, כך שהם יוצאים מופסדים מכל הכיוונים, האם הכל שווה רק כדי שיהיה להם דרכון אמריקאי ואתם תקבלו כסף????
לתשומת ליבכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אשמח לקבל מקור אמין לזה, כי לפי כל המקורות בהם נתקלתי, בהחלט ישנה דרישה של מספר שנים מסוים (שכחתי את הדרישה המדויקת).
(במציאות, בסופו של דבר הסתפקו ב(כמעט) שנתיים של הלימודים שלי בארה"ב, לא לפני שעשו לי קצת בעיות עם ההוכחה שאכן למדתי שם שנתיים).
ראה בלינק הזה את הפרשנות של משרד החוץ האמריקאי להגדרת תושבות עבור הורשת האזרחות:
https://fam.state.gov/searchapps/vi...TH&url=/FAM/08FAM/08FAM030107.html#M301_7_4_B
וכאן יש לך את לשון החוק:
https://www.law.cornell.edu/uscode/text/8/1401
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מהם הקריטוריונים?
לפי מה שאני יודעת צריך להוכיח שגרו שם בפועל
יש כאלה שמוכיחים את זה שגרו שם בשקרים
(מוציאים תעודות מבית ספר, הודעות מרופא, ועוד כמה שיטות, מי שמתענינת- באישי :) )
אשמח ליצירת קשר
אין לי אישי
s0533114258 בגיימל
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש דרך כלשהיא לעשות אזרחות ולא לשלם אגרת התאזרחות.
כך שמעתי פעם ממישהו.
אודה למידע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה