סלומון

  • הוסף לסימניות
  • #1
מתחשק לי קצת לגוון עם המתכון של הדג סלומון.
יש למישהי מתכון לסלומון אפוי מצופה בפרורי לחם, טעמתי פעם משהו כזה.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני בדיוק פותחת את הפורום לחפש מתכון למה שאת מבקשת.
אני חשבתי דווקא לטגן כמו אצבעות של סלומון עם ציפוי פירורי לחם..כמה זמן זה צריך טיגון??
שלא ישאר לי דג חי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא, אני רוצה אפיה!!, יש מצב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר ואפשר
אני עשיתי גם מטוגן וגם בתנור
מטוגן - לצפות בביצה ואח"כ פירורי לחם. לטגן כ4-5 דקות מכל צד (אני אוהבת שזה עשוי טוב..)
בתנור - להשרות 2 דקות במיץ לימון. לנער ולצפות בפירורי לחם מתובלים. לאפות כחצי שעה. (לפי מידת העשייה שאוהבים)

טעים טעים טעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י pessi&chani;1503608:
לא, אני רוצה אפיה!!, יש מצב?

מה הבעיה?
בדיוק באותה הדרך שאת עושה את הדג.
את מתבלת ופשוט מצפה\שופכת\מפזרת עליו את הפרורי לחם.
ומכניסה לתנור.
יש משהו יפה יותר,שזה את פשוט לוקחת בצק עלים או מכינה בצק מה שאת רוצה ועוטפת את הדג.
הבעיה שפה צריכים לעקוב אחרי הדג והבצק,שהוא לא ישרף ושהוא יהיה מספיק מוכן.
המון הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כן, השאלה במה לצפות לפני הפירורים, חשבתי אול מיונז ואז פירורים?, ביצה לא נראה לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אפשר גם לצפות בפרורי לחם והמווון תבלינים, ללא השלב של הביצה וכו',
תוך 2 דק' מכניסים לתנור ויוצא מעדן של ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
חרדל וקטשופ בכמות שווה- למרוח על הדג ואז פירורי לחם
טעים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י gg;1503637:
חרדל וקטשופ בכמות שווה- למרוח על הדג ואז פירורי לחם
טעים!

עשיתי ממש כך בתוספת מיונז ויצא מקסים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כן, יש לי מעולה ומצוין לשבת בבוקר


0.5 כוס שמן
0.25 כוס סוכר
3 כפות חומץ
4 שיני שום
0.5 כוס חרדל
0.5 כפית פפריקה מתוקה
לערבב היטב הכל יחד
לחלק ל2 את הבלילה

חצי למקרר וחצי לטבול את הדג ואז לטבול בפרורי לחם.
אפשר גם בקורנפלקס משדרג ביותר!!
לסדר את הפרוסות ולאפות כרגיל.

בהגשה לתת לכל סועד קערית קטנה עם רוטב ליד הדג.

אין מי שטעם ולא אהב!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ואני לפני התבלינים והכל בכלל מצפה את הפרוסות בדבש
ורק אח''כ תבלינים +קטשופ+מיונז+חרדל (קצת מכל דבר)
ולמעלה מפזרת פרורי לחם מוזהבים \לבנים = סלמון בטעם מתקתק...
בתאבון!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הנה המתכון המנצח עם פירורי לחם:
סלומון עם שמיר
מערבבים:
2 כפות חרדל+
2 כפות דבש
מוסיפים מלח פלפל
מערבבים שוב ומורחים על הדג.
8 עלים של שמיר, חותכת דק דק+
4 כפות פירורי לחם+
שמן זית+
מלח, פלפל,
ואת כל זה שמה על הדג
(זה מעל הרוטב שכבר שמת....)
אופים בחם בין 160-180 20 דק'
אם זה לשבת, תאפי עם נייר כסף,
ורק כמה דק' בלי,
כדי שישאר טוב ולא יתיבש על הפלטה.
הצלחות!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש מתכון מעולההההההה לסלומון עם שקדי מרק של מירי זורגר. שווה לך לחפש אותו באתר של רדיו קול חי.
חמותי הכינה, וזה יצא אליפות!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מהאתר של רדיו כל חי:

מצרכים

6 מנות סלמון פילה ללא עור ועצמות
לציפוי

1 כוס שקדי מרק
1 כוס פטרוזליה קצוצה
3 שיני שום
1 כוס שמן זית
1 כף אבקת מרק בטעם בצל
3 כפות רוטב סויה
1/2 כפית מלח
פלפל שחור גרוס טרי
אופן ההכנה

במעבד מזון מערבבים למחית אחידה את מצרכי הציפוי
מורחים את מנות הסלמון בנדיבות בממרח והציפוי
מסדרים בתבנית מרופדת בנייר אפיה ושמים במקרר לשעה.
20 ד' לפני ההגשה מחממים תנור ל 230 מעלות ל10 ד'
מכניסים את התבנית עם הדגים לאפיה של 20 ד' בלבד
מגישים חם
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חייבים להגיש את זה מיד?
יש לך נסיון עם הכנה בבוקר להגשה בלילה? (שבע ברכות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
סלומון בציפוי פירורי לחם - מתכון מדהים לכבוד שבת

אין לי כמויות - כל אחת תכניס לפי טעמה
להכניס למעבד מזון כמה שיני שום, עשבי תיבול - כמה שיותר סוגים, מלח,גריל דג ופירורי לחם, לטחון הכל ביחד ולצפות היטב את הדגים, לאפות כרבע שעה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה