כללי ספריית פונטייפ להורדה חינם?

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י yhk;1404985:
סליחה שאני מתבטא כך אבל זה מהלך לא חכם בכלל ועושה נזק ישירות בראש ובראשונה לפונטייפ. ומשם אלינו המעצבים שקונים את הפונטים בכסף מלא

אני מבקש מה' אליהו פריד לבטל אפשרות זו




סוף סוף מישהו מדבר לעניין... :) [לא עם כל ההקצנות, אלא העיקרון].
לענ"ד, זה לא חכם בכלל.

ראשית, צריך לחיות את המציאות, והמציאות בעולם היא ברורה; אנשים משתמשים עם תוכנות וקבצים לא חוקיים. נקודה. כמה אנשים משתמשים עם מערכת הפעלה חוקית? אופיס חוקי? אדובי חוקי? ועוד היד נטויה.
שנית, פונט הוא אלמנט מקצועי שמייקר ומשביח את המוצר. וכשהוא ישנו לכל ילד מתחיל, יורד כל הערך בעיני הגרפיקאי, וגם בעיני הלקוח עצמו.

וכן, מי שרוצה לנסות את הפונט, ישנה אופצייה מובנית באתר של בדיקת הפונט. כך היה עד היום. אין שום צורך להוריד את הפונטים ולבדוק אותם בצורה חיה. זה פתח לגניבות ולשימוש לא חוקי.

זה מאוד יפה מצד פונטייפ לתת אופצייה כזו, אבל צריך לחיות עם המציאות, והיא דיי ברורה.
וכמו שכתבתי לעיל "אשריכם שאתם ככה סומכים על עם ישראל"... [בציניות ענקית....]
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אולי להוסיף פונקציה בפונט
שלאחר כמה ימים, נניח שבוע, 10 ימים,
יפוג התוקף ולא תהיה תצוגת הפונט אלא ברכישה מסודרת.
כמו תוכנות ל-30 יום נסיון.
כך אפשר להוריד, להתרשם, לנסות,
וגם אם שכחו להסיר, תהיה תזכורת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י ישראלה;1405218:
אולי להוסיף פונקציה בפונט
שלאחר כמה ימים, נניח שבוע, 10 ימים,
יפוג התוקף ולא תהיה תצוגת הפונט אלא ברכישה מסודרת.
כמו תוכנות ל-30 יום נסיון.
כך אפשר להוריד, להתרשם, לנסות,
וגם אם שכחו להסיר, תהיה תזכורת...

כמו בכל התוכנות שניתנות להורדה 30 יום
ואז יהיה 'אובי' לפרוץ ולהפיץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י ישראלה;1405218:
אולי להוסיף פונקציה בפונט
שלאחר כמה ימים, נניח שבוע, 10 ימים,
יפוג התוקף ולא תהיה תצוגת הפונט אלא ברכישה מסודרת.
כמו תוכנות ל-30 יום נסיון.
כך אפשר להוריד, להתרשם, לנסות,
וגם אם שכחו להסיר, תהיה תזכורת...

בלתי אפשרי טכנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י חיטובים;1405223:
אולי להוסיף פונקציה בפונט
שלאחר כמה ימים, נניח שבוע, 10 ימים,
יפוג התוקף ולא תהיה תצוגת הפונט אלא ברכישה מסודרת.
כמו תוכנות ל-30 יום נסיון.
כך אפשר להוריד, להתרשם, לנסות,
וגם אם שכחו להסיר, תהיה תזכורת...
- -
בלתי אפשרי טכנית

אולי בלתי אפשרית טכנית, אבל אפשר לעשות כמו בפונטים הניסיוניים של פונטביט, שהם עושים פגם באחד האותיות . .
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לא נראה לי שאם יאכפו וייקנסו על דבר כזה. - לא מתאים לפונטייפ.

מה שכן- עד היום היה הבדל בין הגרפיקאים שמתמשים בחינמי ובין אלו שלא בחינמי. עכשיו הכל יהיה חינמי גם היקרים.

ועוד- עד היום מודעה עם כתב חדיש גרמה לאנשים להסתכל עוד הפעם גם אם לא היה מעוצב באופן מרשים ומלהיב.
עכשיו הכל יהיה נדוש ורק מומחיות תתן קולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י תקוה;1405238:
ועוד- עד היום מודעה עם כתב חדיש גרמה לאנשים להסתכל עוד הפעם גם אם לא היה מעוצב באופן מרשים ומלהיב.
עכשיו הכל יהיה נדוש ורק מומחיות תתן קולה.
זה ברור שהמומחיות נתנה קולה עד היום, והיא תמשיך ליתן קולה גם בעתיד.
אבל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י יעקב וואלף;1404770:
ממש לא נכון, כפי שכתבתי אלו שגונבים גנבו כבר עד היום, והרציניים ימשיכו לרכוש, בכל אופן החופשיות המקצועית שהמעצב מרויח מבדיקת הפונטים לפני הרכישה ודאי גובר לאין ערוך על החסרון שכתבת ויצא הפסדו בשכרו.

למה שייקנו אם מחלקים חינם?

אם זאת תהיה אפשרות רק למי שקנה, אני אוכל להבין שזה בתור שירות.

אבל ככה חינם אין כסף? כל הרוצה יבוא ויטול?


מה הרווח שלכם פונטיים מכל הסיפור?(חוץ מתרעומת המעצבים)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י גרף הול;1403255:
אני מהנה לראות את המהלך של פונטייפ, שבונה אימון בין החברה ללקוח.
אין דברים כאלה...!
אין כאן אמון בין החברה ללקוח, אלא שבירת אמון בין החברה ללקוח.

כלקוח פונטייפ אני די המום מהצעד שיביא עכשיו להצפת השוק במודעות (כמובן חינמיות - וזה הכי גרוע ומוריד ערך), וגופני פונטייפ שאני רוכש בכסף מלא, יהפכו נדושים ועממיים.

טען לעיל מישהו שהעבודות נמדדות יותר במקצועיות המבצע מאשר ממרכיב הפונטים.
אולי. אבל בדיוק לכן אנשים משקיעים כסף, כדי להגיע להישגים שיוכלו להשלים את מה שחסר במקצועיות המבצע. (או להוסיף קומה על מקצועיות המבצע. שכן אם זה היה תלוי רק במקצועיות, אזי המקצוענים היו משתמשים רק בפונטים חינמיים).

אני מאמין - שכמוני עוד- שרכשו חבילה בפונטייפ, אילו היו יודעים שיהיה כזה מהלך, היו מבכרים לשלם יותר ולרכוש בחברה אחרת.

האמת שעכשיו המהלך הוא כבר בלתי הפיך לחלוטין. אבל לדעתי, על אף שמדובר ברכוש של פונטייפ, זה עוול ללקוחות.

אקווה שהתבדה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
קצת מגזימים פה.

אני גם מסכים עם ידידי ר' יואל שהמהלך מוזיל את ערכנו.
חלק נכבד מהערך המקצועי של מעצב הוא השימוש בכלים מקצועיים שאנשים רגילים לא מחזיקים או לא יודעים להשתמש בהם. וקצת מרגיז שהוצאנו כסף על מוצר ייחודי, שיסתובב כעת חינם.

מצד שני לא מדובר בשבירת אמון או כל מיני מילים קיצוניות. פונטייפ לא התחייבו לנו לשום דבר, וזכותם לעשות מה שנראה להם טוב עסקית. לדעתי זו טעות, אבל אינני מכיר את השוק כמו אליהו פריד, ואני מניח שיש לו סיבה טובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י חיטובים;1405843:
קצת מגזימים פה.

אני גם מסכים עם ידידי ר' יואל שהמהלך מוזיל את ערכנו.
חלק נכבד מהערך המקצועי של מעצב הוא השימוש בכלים מקצועיים שאנשים רגילים לא מחזיקים או לא יודעים להשתמש בהם. וקצת מרגיז שהוצאנו כסף על מוצר ייחודי, שיסתובב כעת חינם.

מצד שני לא מדובר בשבירת אמון או כל מיני מילים קיצוניות. פונטייפ לא התחייבו לנו לשום דבר, וזכותם לעשות מה שנראה להם טוב עסקית. לדעתי זו טעות, אבל אינני מכיר את השוק כמו אליהו פריד, ואני מניח שיש לו סיבה טובה.

גם אם אתה אוחז שהוא אדם חכם - הוא יכול גם לטעות
חוץ מזה אסור לו לעשות דבר כזה שנראה כנזק ברור ללקוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
עוד משהו-
מהיום לקוחות יבקשו קבצים פתוחים כי הם יכולים לשנות יש להם את הפונטים על המחשב מה עד היום זה לא היה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כלקוח פונטציאלי שהתכווןן לרכוש חבילה גדולה, בהחלט אחשוב פעם נוספת על הרכישה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
שלום לכם.
בעקבות הדיון הפורה ובעקבות דברים מוקצנים מדי לטעמנו שנאמרו כאן בפורום, ננסה להסביר ולהעמיד דברים על דיוקם.
1. כחברה שנמצאת כמה שנים טובות בשוק ועושה מאמצים רבים לייעל ולשפר את השירות ללקוח, אנו מבחינים בצורך הולך וגובר מצד המעצבים (צעירים בעיקר) לתת אפשרות להשתמש ולנסות את הפונטים לפני רכישתם.
2. בעולם של היום יותר ויותר אנשים נוטים שלא לקנות חתול בשק ומעדיפים לבדוק ולהרגיש ולמשש את המוצר לפני רכישתו.
3. מנסיוננו הרב, אלה שגונבים פונטים אינם מבקשים אישור מאף אחד ויש להם מספיק דרכים לעשות זאת גם ללא 'עזרתינו' וד"ל.
4. השימוש היחיד שאנו מאפשרים הינו לצורך התנסות לפני רכישה או לצורך לימודים, כל שימוש אחר אסור גם אם באופן פרטי (אם הובן אחרת אנו מתנצלים על כך).<O:p
בברכה<O:p
פונטייפ
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אז שאפשרות זו תהיה פתוחה ללקוחות בלבד לא לכל דיכפין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י פונטייפ;1406333:
שלום לכם.
בעקבות הדיון הפורה ובעקבות דברים מוקצנים מדי לטעמנו שנאמרו כאן בפורום, ננסה להסביר ולהעמיד דברים על דיוקם.
1. כחברה שנמצאת כמה שנים טובות בשוק ועושה מאמצים רבים לייעל ולשפר את השירות ללקוח, אנו מבחינים בצורך הולך וגובר מצד המעצבים (צעירים בעיקר) לתת אפשרות להשתמש ולנסות את הפונטים לפני רכישתם.
2. בעולם של היום יותר ויותר אנשים נוטים שלא לקנות חתול בשק ומעדיפים לבדוק ולהרגיש ולמשש את המוצר לפני רכישתו.
3. מנסיוננו הרב, אלה שגונבים פונטים אינם מבקשים אישור מאף אחד ויש להם מספיק דרכים לעשות זאת גם ללא 'עזרתינו' וד"ל.
4. השימוש היחיד שאנו מאפשרים הינו לצורך התנסות לפני רכישה או לצורך לימודים, כל שימוש אחר אסור גם אם באופן פרטי (אם הובן אחרת אנו מתנצלים על כך).<O:p
בברכה<O:p
פונטייפ


בהחלט הובן אחרת. כדאי לדעתי לתקן הניסוח באתר וגם לצרף רשיון מפורט
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י פונטייפ;1406333:
שלום לכם.
בעקבות הדיון הפורה ובעקבות דברים מוקצנים מדי לטעמנו שנאמרו כאן בפורום, ננסה להסביר ולהעמיד דברים על דיוקם.
1. כחברה שנמצאת כמה שנים טובות בשוק ועושה מאמצים רבים לייעל ולשפר את השירות ללקוח, אנו מבחינים בצורך הולך וגובר מצד המעצבים (צעירים בעיקר) לתת אפשרות להשתמש ולנסות את הפונטים לפני רכישתם.
2. בעולם של היום יותר ויותר אנשים נוטים שלא לקנות חתול בשק ומעדיפים לבדוק ולהרגיש ולמשש את המוצר לפני רכישתו.
3. מנסיוננו הרב, אלה שגונבים פונטים אינם מבקשים אישור מאף אחד ויש להם מספיק דרכים לעשות זאת גם ללא 'עזרתינו' וד"ל.
4. השימוש היחיד שאנו מאפשרים הינו לצורך התנסות לפני רכישה או לצורך לימודים, כל שימוש אחר אסור גם אם באופן פרטי (אם הובן אחרת אנו מתנצלים על כך).<O:p
בברכה<O:p
פונטייפ


לא מקובל ולא הגיוני
אתם עושים נזק גדול לעצמכם
כשתתפסו את זה - זה יהיה מאוחר מדי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
מקובל? החלטה שלהם
הגיוני? ברור שלא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני מבין את ההסבר, וזכותכם לרצות להקל על הרוכשים הפונציאלים, אבל העובדה שהפונטים ירוצו במחשבים ויהיו מוכרים מאד לכלל האנשים יגרום במשך הזמן לשחיקה בערך שלהם. בשבילי כלקוח זה חבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י Ko;1406374:
אני מבין את ההסבר, וזכותכם לרצות להקל על הרוכשים הפונציאלים, אבל העובדה שהפונטים ירוצו במחשבים ויהיו מוכרים מאד לכלל האנשים יגרום במשך הזמן לשחיקה בערך שלהם. בשבילי כלקוח זה חבל.

למה שהפונטים ירוצו על המחשבים? הרי הם אוסרים כל שימוש פרטי.

ובכלל, קשה לי להאמין שהמהלך הזה לא בנוי על איזשהו מחקר שהם עשו, אולי התייאשו מהגנבים ולכן אין להם מה להפסיד...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה