ספר טלפונים חדש בבני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #81
נכתב ע"י ליקר;1494723:
להוציא ספר טלפונים ולהשמיט בכוונה! אנשים מהרשימה.
באמת מבחיל לאיזה דיוטא הגענו. :cool:
לאיזו דיוטא הגענו, לריב, נורא ואיום, אבל תעשו את זה בשקט לפחות, למה את כל הסכסוכים והשנאה מעל גבי הפורום?!, פשוט דוחה, כואב ולא מעניין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
נכתב ע"י ליקר;1494723:
להוציא ספר טלפונים ולהשמיט בכוונה! אנשים מהרשימה.
באמת מבחיל לאיזה דיוטא הגענו. :cool:

אני לא בני ברקית ולא ראיתי את הספר
אבל מפריע לי מאוד צורת הכתיבה המזלזלת וההחלטה שהשמות הושמטו בכוונה, בלי אפשרות אפילו למחשבה שאולי זה נעשה בשוגג ולנסות לדון לכף זכות
(יתכן ולקחו את הרשימה מבזק ששם לא מעודכנים כאלו שעברו לחברת טלפוניה אחרת כגון הוט וכד')
האם את לוקחת על אחריותך שבן אדם שהשקיע עמל וכסף יפסיד את פרנסתו בעתיד, ואולי אף ישאר בגלל זה בחובות בגלל שיפוטך האישי?
מי שהספר לא מוצא חן בעיניו שישליכו לפח, wold שפתחה את האשכול בסה"כ ביקשה לקבל חו"ד על המודעות שעיצבה, ומשום מה את זה היא לא קיבלה.
(ואם המוציא לאור של המהדורה אכן השמיט שמות בכוונה האם את מעונינת להיות שותפה לעוונותיו וללבות מחלוקת - שכמובן אינה לשם שמים?)
פשוט לא בדיוק מובן לי מה המטרה בתגובות הללו, למרות שאני מבינה את תחושתך הרעה שהוסרת מרשימת התושבים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
נכתב ע"י מקופלת;1494706:
ואת בטוב ליבך מסבירה לו שהפרסום שם בעצם לא שווה :



דיייייייייייי
איזה עזרה לזולת יש פה שזה מדהים!
בן אדם פתח עסק, השקיע ועוד ועוד...
ויש פה נדיבי לב, שכותבים בפומבי שהפרסום שם לא שווה.
(על המריבות אני לא מדברת , זה כבר נושא נפרד...)

א. לא הסברתי שזה לא שווה, בעצם תראי כמה מגיבים לתוכן, הרי זה סימן שכן מסתכלים בזה.
מה שכן, בתור עלון שבועי ולא בתור משהו ששומרים בבית.
לכן אני מתעניינת מה המחיר, אולי גם אני ירצה לפרסם.

ב. בקשתי אם אפשר לפרט איזה מודעות wald פרסמה ע"מ לתת חוות דעת. שהרי זו היא מטרת פותחת האשכול.
כמו"כ ראוי לציין הלימוד זכות שהעלו שאולי הדבר תלוי בחברת הטלפוניה של התושב, שייתכן וזה נכון. ולכן אשמח אם יש מי שיכול/ה לאמת, אשמח, וידע ששכרו גדול שלימד זכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
בהמשך להודעתי הקודמת, שקלתי את הדברים שוב
וחשבתי האם שווה להשקיע כמו בעלון שכונתי

כמה נקודות להלן: אשמח לליבון.
א. לפי התגובות נראה שייתכן ויש כאלה שכן יכניסו גם את זה לבית.
ב. ריבוי העמודים גורם פחות לראות את הפרסומות.
ג. מיעוט הפרסומות גורם יותר למיקוד העין לפרסומת.

ושוב אשמח לדעת כיוון של מחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
ה"אמת" "ליקר" ועוד כמה סליחה, אבל אתן ממש נסחפות
כבר כתבתי שזה ממש מגוחך לומר שהשמיטו אנשים מסוימים...
וחוץ מזה אני יכולה לומר בוודאות שבדקתי ואנשים שמזוהים מאד חזק עם "עץ" נמצאים בספר החדש ואכן גם הרבה מאד לא, ובדיוק מהכיוון השני אנשים שמזוהים מאד עם "ג'" חסרים במדריך וכן להיפך.
צודק גם מי שכתב שהתפרסמו שם מספרים חסויים גם אני נתקלתי בכזה מספר.
ושם מסוים שחפשתי גיליתי במקרה שהוא רשום באות של השם הפרטי ולא בשם המשפחה.(מה שאומר שאף אחד לא ימצא אותו) והרבה מהשמות רשומים רק עם שם האישה בלי הבעל וכו'

המסקנה שהוסקה כאן ע"י כולם שדפי התושבים בהחלט לא מעודכנים!
אך מכאן ועד להשמטת שמות בגלל פלגים וכו' - זו כבר לא הגיוני ויותר נכון לקרוא לזה תינוקי.


לגבי מה שכתבו שwald פתחה את האשכול רק למטרת חוות דעת מקצועית, היא הייתה אמורה לפתוח אותו בפורום עיצוב גרפי, ואם היא פתחה אותו כאן כנראה שהיא רצתה להעלות כללית את נושא הספר החדש שיצא (אני צודקת, wald?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לגבי מה שכתבו שwald פתחה את האשכול רק למטרת חוות דעת מקצועית, היא הייתה אמורה לפתוח אותו בפורום עיצוב גרפי, ואם היא פתחה אותו כאן כנראה שהיא רצתה להעלות כללית את נושא הספר החדש שיצא (אני צודקת, wald?)
אני לא wald אבל בהחלט יכולה לומר שזו לא הייתה כוונתה,
מה האינטרס לפתוח כזה את האשכול וללכלך את המדריך שהיא חלק ממנו??
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
לא נשמע לי הסיפור
מה זה פראבדה?
בדקתם את כל החסרים או רק את עצמכם וכך הגעתם למסקנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
נכתב ע"י BBC;1494822:
אני לא wald אבל בהחלט יכולה לומר שזו לא הייתה כוונתה,
מה האינטרס לפתוח כזה את האשכול וללכלך את המדריך שהיא חלק ממנו??

די!! מספיק כבר עם צורת הכתיבה הלא יפה והפוגענית הזו,
אסור לניק לפתוח אשכול ולקבל חו"ד ענינית?!
בנ"א עבד שעות על הכנת גרפיקה למודעות וזו זכותו לבקש ולקבל הערות והארות, -וזה אכן מה שנעשה בתחילת האשכול שם התגובות היו עניניות. - פותחת האשכול, אם תעקבי אחר תגובותיה, לא מבינה מה הקצף שיצא על המדריך - אז למה את חושבת שיש לה אינטרס ללכלך את המדריך????
אני רק לא מבינה מה שכבר נכתב פה לא מעט פעמים בפורומים שונים, למה פורום של איש את רעהו חיים יעזורו - נהפך לחיים בלעו
מה יוצא לכל אלו אשר פוגעים וכותבים משפטים ציניים, שאפילו אין להם אפשרות לבקש מחילה לפני יום הכיפורים?? אולי תחכימוני?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נכתב ע"י מגה;1494845:
די!! מספיק כבר עם צורת הכתיבה הלא יפה והפוגענית הזו,
אסור לניק לפתוח אשכול ולקבל חו"ד ענינית?!
בנ"א עבד שעות על הכנת גרפיקה למודעות וזו זכותו לבקש ולקבל הערות והארות, -וזה אכן מה שנעשה בתחילת האשכול שם התגובות היו עניניות. - פותחת האשכול, אם תעקבי אחר תגובותיה, לא מבינה מה הקצף שיצא על המדריך - אז למה את חושבת שיש לה אינטרס ללכלך את המדריך????
אני רק לא מבינה מה שכבר נכתב פה לא מעט פעמים בפורומים שונים, למה פורום של איש את רעהו חיים יעזורו - נהפך לחיים בלעו
מה יוצא לכל אלו אשר פוגעים וכותבים משפטים ציניים, שאפילו אין להם אפשרות לבקש מחילה לפני יום הכיפורים?? אולי תחכימוני?!

סליחה אבל כנראה לא הובנתי
כתבתי שכל אדם נורמלי שהוא חלק מהמדריך ל-א! יבקש חוות דעת שלילית (הכוונה ללכלוך המדריך).
וזה אכן מה שהיא קיבלה פה. אני ממש לא נגד, אני אפילו מאד בעד.
איזה הרגשה זו כאשר אדם עובד על משהו ורוצה קצת חוות דעת מקבל כזה שפכטל??
איפה הבנאדם לחברו???
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
נכתב ע"י BBC;1494822:
אני לא wald אבל בהחלט יכולה לומר שזו לא הייתה כוונתה,
מה האינטרס לפתוח כזה את האשכול וללכלך את המדריך שהיא חלק ממנו??

אה, ודאי שלא התכוונתי שהיא רצתה ללכלך או משהו וזה לא הגיוני כמו שכתבת
רק בדרך כלל בפורום הזה זה לא בשביל חוות דעת מקצועית נטו, אלא כמו שכתבתי "להעיר את תשומת הלב" למדריך החדש והיפה שיצא
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
נכתב ע"י BBC;1494862:
סליחה אבל כנראה לא הובנתי
כתבתי שכל אדם נורמלי שהוא חלק מהמדריך ל-א! יבקש חוות דעת שלילית (הכוונה ללכלוך המדריך).
וזה אכן מה שהיא קיבלה פה. אני ממש לא נגד, אני אפילו מאד בעד.
איזה הרגשה זו כאשר אדם עובד על משהו ורוצה קצת חוות דעת מקבל כזה שפכטל??
איפה הבנאדם לחברו???

באמת לא היית מובנת, וסליחה אם נפגעת את מתשובתי.
לא נראה לי שכוונתה הייתה לקבל חוות דעת שלילית, במיוחד שזה נראה לפי מה שהיא כתבה בפתיחת האשכול, שהיא פשוט חיכתה לרגע שהוא יחולק ולקבל מחמאות, אבל שימי לב לאן האשכול נגרר.... וזה פשוט קומם אותי (במיוחד שזה קורה כאן בהרבה אשכולות נוספים!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
נכתב ע"י מגה;1494845:
די!! מספיק כבר עם צורת הכתיבה הלא יפה והפוגענית הזו,
אסור לניק לפתוח אשכול ולקבל חו"ד ענינית?!
בנ"א עבד שעות על הכנת גרפיקה למודעות וזו זכותו לבקש ולקבל הערות והארות, -וזה אכן מה שנעשה בתחילת האשכול שם התגובות היו עניניות. - פותחת האשכול, אם תעקבי אחר תגובותיה, לא מבינה מה הקצף שיצא על המדריך - אז למה את חושבת שיש לה אינטרס ללכלך את המדריך????
אני רק לא מבינה מה שכבר נכתב פה לא מעט פעמים בפורומים שונים, למה פורום של איש את רעהו חיים יעזורו - נהפך לחיים בלעו
מה יוצא לכל אלו אשר פוגעים וכותבים משפטים ציניים, שאפילו אין להם אפשרות לבקש מחילה לפני יום הכיפורים?? אולי תחכימוני?!

כמה שאת צודקת!!!!
לדעתי (הקטנה) כל פעם שכותבים ''נא להתפלל על...''
בא לי לכתוב שצריך להתפלל וכו' , אבל צריך גם לעשות איזשהו
מהפך בצורת הכתיבה , הסגנון, התגובות וכו' , שזה יהיה לזכות אלו
הזקוקים לישועה.
בואו נתחזק בעניין הזה (ואני לא רבנית , ולא נותנת מוסר!)
אלה רק באה פשוט לעורר את העניין , לאחר שגם אני קיבלתי
תגובות שלא במקום, ומילים שלא האמנתי שאני נמצאת
בפורום חרדי....
בהצלחה לכולן!!!
ו wald מחזיקה לך ידיים (לא! אל תתני לאלו שלא מפרגנות לשבור אותך... )
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
נכתב ע"י מגה;1494368:
נו חברה, אל תהיו נחיתיים
נראה לכם שספר טלפונים חדש, שהמוציאים אותו מעונינים להמשיך ולהתקיים, ולהוציאו שוב גם בשנים הבאות, יסירו במכוון אנשים מפלג מסוים???!!!

אחרי קריאת האשכול ולאחר התבוננות בספר הטלפונים.

למיטב הבנתי, הספר יצא על ידי מישהו שבא להלחם באופן אישי במפלגה השניה, והיה מוכן להוציא ולהפסיד על זה כסף.

ידוע לי באופן אישי על אנשים מהמפלגה השניה שרצו להכניס פרסום עסקי בתשלום - ולא הסכימו להכניס להם. (בנוסף לפרסומים של מוסדות מוכרים שמצדדים כמו הפלג השני, שלא נכנסו לספר הטלפונים, שימו לב שאין שם פרסום של ועד הרבנים, בנוסף לשמות החסרים).

אני לא מצדד לאף צד במחלוקת הגרועה הזו, אבל אני מבין טוב מאד את מי שלא מוכן לתת פרגונים לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
נו, מעצבן כבר.
תעלו כמה פרסומות לחוו"ד
אם אני יסתכל במדריך איך אני יידע מה wald עיצבה לצורך מתן חוות דעת?
כאמור הרבה עוצבו פרטית או ע"י חברות פרסום.
רוב ממה שהוכנסו רק למדריך עוצבו ע"י wald .
אבל אם המטרה לחוו"ד, אז בבקשה תעלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
נכתב ע"י מיכל123;1494934:
אחרי קריאת האשכול ולאחר התבוננות בספר הטלפונים.

למיטב הבנתי, הספר יצא על ידי מישהו שבא להלחם באופן אישי במפלגה השניה, והיה מוכן להוציא ולהפסיד על זה כסף.

ידוע לי באופן אישי על אנשים מהמפלגה השניה שרצו להכניס פרסום עסקי בתשלום - ולא הסכימו להכניס להם. (בנוסף לפרסומים של מוסדות מוכרים שמצדדים כמו הפלג השני, שלא נכנסו לספר הטלפונים, שימו לב שאין שם פרסום של ועד הרבנים, בנוסף לשמות החסרים).

אני לא מצדד לאף צד במחלוקת הגרועה הזו, אבל אני מבין טוב מאד את מי שלא מוכן לתת פרגונים לזה.

מסתבר שאתה צודק - ואתה צודק...
אבל הדוגמא לא נכונה.
את ועד הרבנים כן פרסמו שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
קצת מצחיק, ואולי אפילו בזוי לקרוא כאן תגובות של ניקים שכותבים על עצמם שהם לא באים להביע אף צד במחלוקת הזו, וכל מה שהם עושים כאן באשכול הזה זה רק לבעבע את המחלוקת, ולהתריס נגד הצד אליו הם לא שייכים, ולצלצל לכל אותם אלו המגיבים שנראה להם ששייכים לצד שלהם...

אשכול מכוער ומטונף!
מקום הפורום לא היה אשכול שכזה.
לא מבין איך הוא לא נמחק עדיין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
נכתב ע"י גלאט;1494956:
מסתבר שאתה צודק
אבל הדוגמא לא נכונה.
ועד הרבנים כן פרסמו שם

לא שמתי לב.

פשוט הסתכלתי במה שהעלו לכאן השוואה בין מפתח העיר לקשר כשר, במפתח העיר יש בכריכה את ועד הרבנים ובקשר כשר אין.

אני מוסר את התנתצלותי.

טעות לעולם חוזרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
אני חושבת שהפתרון הכי טוב לאשכול הזה. וע"מ להפוך אותו לעניני ומקצועי.
לפתוח אשכול בפורום עיצוב גרפי
ולעלות רק את המודעות שניקים פה עיצבו ולא צריך לפרסם איפה זה התפרסם.
 
נכתב ע"י גלאט;1495008:
אני חושבת שהפתרון הכי טוב לאשכול הזה. וע"מ להפוך אותו לעניני ומקצועי.
לפתוח אשכול בפורום עיצוב גרפי
ולעלות רק את המודעות שניקים פה עיצבו ולא צריך לפרסם איפה זה התפרסם.

צודקת! ואת תעלי שם את המודעות שעיצבת במפתח העיר...
כמה תגובות אפשר לכתוב נגד??? די!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה