ספר טלפונים חדש בבני ברק

נכתב ע"י גלאט;1495008:
אני חושבת שהפתרון הכי טוב לאשכול הזה. וע"מ להפוך אותו לעניני ומקצועי.
לפתוח אשכול בפורום עיצוב גרפי
ולעלות רק את המודעות שניקים פה עיצבו ולא צריך לפרסם איפה זה התפרסם.

נכתב ע"י מקופלת;1495015:
צודקת! ואת תעלי שם את המודעות שעיצבת במפתח העיר...
כמה תגובות אפשר לכתוב נגד??? די!

הלוואי והייתי מקבל לעצב מודעות בשביל מפתח העיר? אני לא יודעת אם אפי' בקשר כשר היו מקבלים אותי, השוק כל כך רווי ועדיין אין לי ויטמין P בכל מקום :).
אבל אם המצב עד כדי כך גרוע שגם תגובה ענינית כמו שעליו היגבת זה נקרא לכתוב נגד. אז אני באמת צריכה להתחיל לחשוב פעמיים. אולי אלו שכותבים נגד באמת צודקים.
 
נכתב ע"י גלאט;1495024:
הלוואי והייתי מקבל לעצב מודעות בשביל מפתח העיר? אני לא יודעת אם אפי' בקשר כשר היו מקבלים אותי, השוק כל כך רווי ועדיין אין לי ויטמין P בכל מקום :).
אבל אם המצב עד כדי כך גרוע שגם תגובה ענינית כמו שעליו היגבת זה נקרא לכתוב נגד. אז אני באמת צריכה להתחיל לחשוב פעמיים. אולי אלו שכותבים נגד באמת צודקים.

אוי ואבוי...
אני בכלל משתייכת למגזר החסידי ולא קשורה לעניין משום כיוון!
ולא התייחסתי דווקא להודעה הזו, אלא לזה שכבר כתבת בערך 5 הודעות נגד.
 
נכתב ע"י מקופלת;1495036:
אוי ואבוי...
אני בכלל משתייכת למגזר החסידי ולא קשורה לעניין משום כיוון!
ולא התייחסתי דווקא להודעה הזו, אלא לזה שכבר כתבת בערך 5 הודעות נגד.

אשמח ציטוטים נגד.
וכן ציטוטים בעד.
סה"כ ציטוטים ניטרליים
 
נכתב ע"י גלאט;1495044:
אשמח ציטוטים נגד.
וכן ציטוטים בעד.
סה"כ ציטוטים ניטרליים

שלחתי לך באישי, אין עניין לריב לעיניי כולם... ;)
 
נכתב ע"י מישהו;1494971:
אשכול מכוער ומטונף!
לא מבין איך הוא לא נמחק עדיין.

כאלו מילים באשכול... הוא אמור להמחק גם בגלל הנושא אליו הוא נגרר וגם בגלל סוגי ההתבטאויות שאינם מקובלים במחוזותינו.
 
נכתב ע"י אושמוש;1494686:
את הסיבה לעובדה שאנו לא מופיעים בספר-הבנתי.
מה שאינני מבינה: לאחר ששלחתי להם מייל עם ציון הטעות שלהם-הם לא טרחו להגיב.

הם מקבלים עכשיו מאות טלפונים ומיילים כאלה
ויש עוד הרבה במה לטפל גם אחרי הפרסום

אנא גלו סבלנות וסובלנות
 
או קיי, חברה
לא הייתי בבית
עכשיו חזרתי והאשכול, וואללה הניב "פרות"

אז ככה, כמו שכבר נכתב למעלה, אני עבדתי על רוב המודעות, השקעתי וכו' וחיכיתי בקוצר רוח לראותו.
החלוקה החלה והיו אי אלו בעיות איתה.
האשכול נפתח באיש את רעהו
א. רציתי לדעת עד כמה העסק זז והחלוקה מתפשטת (אישי, לא קשור לבעלים)
ב. לשמוע את דעת הקהל. דווקא העמך ולא המקצוענים. על הספר. מודעות וכן באופן כללי.
ג. חוות דעת מקצועית פחות עניינה אותי כיון שמדובר במודעות לספר טלפונים שבעצם מהותן הן פשוטות יותר, בלי קונספט וכו', אלא העיקר שיהיה ברור ונעים לעין.

אני רואה שיש התעניינות, אז אשמח לשתף ולשמוע חוו"ד
(הפילרים שבסוף, מלבד העיצוב, גם הקופי שלי)
וכן חלק עצבתי אך בסוף לא התפרסמו בדיוק כך
כמובן שכל הזכויות שמורות על המודעות ואין לעשות בהם שום שימוש.

וכן בהמשך האשכול, אנא בכל לשון של בקשה, חוו"ד ענייניות ולא עוד פוליטיקה ומחלוקת חלילה.

סליחה אם גרמתי לפגיעה או צער.

נקווה לביאת משיח צדקנו ואיחוי כל הקרעים. במהרה בימינו. אמן.
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.png
    KB 464.3 · צפיות: 19
  • Untitled-12.png
    KB 648.3 · צפיות: 0
  • Untitled-13.png
    KB 537.4 · צפיות: 31
  • Untitled-14.png
    KB 394.4 · צפיות: 19
  • Untitled-15.png
    KB 424 · צפיות: 14
  • Untitled-16.png
    KB 698.1 · צפיות: 20
  • Untitled-17.png
    KB 499.6 · צפיות: 18
  • Untitled-18.png
    KB 514.8 · צפיות: 15
  • Untitled-19.png
    KB 501.2 · צפיות: 14
  • Untitled-110.png
    KB 581.4 · צפיות: 17
נכתב ע"י maty;1494646:
הי, לא עברת דירה? אולי לכן.

אז, היו צריכים להשאיר את שמי בכתובת הקודמת.
 
מזל טוב wald!!!

welcome to tha club
כנראה או אולי בעצם- בטוח!
שאת תגיעי רחוק!!
אם כ"כ הרבה קופצים ומנסים לחרחר ולהוריד..

ואחרי שקראתי את הפורום אני מצדיעה לך על התגובות הענייניות,
ועל הבחירה שלך לצאת מכאן אלופה!
אין מה לעשות... "הגדולים" נופלים ישר למים הקרים! (או הרותחים...)
 
נכתב ע"י קולות;1495159:
welcome to tha club
כנראה או אולי בעצם- בטוח!
שאת תגיעי רחוק!!
אם כ"כ הרבה קופצים ומנסים לחרחר ולהוריד..

ואחרי שקראתי את הפורום אני מצדיעה לך על התגובות הענייניות,
ועל הבחירה שלך לצאת מכאן אלופה!
אין מה לעשות... "הגדולים" נופלים ישר למים הקרים! (או הרותחים...)

אין לי מה להגיב
אלא תודה גדולה
באמת זה לא בא בקלות וזה ממש נגד הטבע הטבעי שלי
אבל ב"ה ששלח לי איש יקר העומד לצידי ועוזר לי להתחזק מאד בעניין
בעיקר על גבי פורום זה

ולא, אין לי עניין להתרברב
אלא אני חושבת שזה יכול לחזק כאן עוד אחרות
 
אני אישית אהבתי בספר הטלפונים הזה את העמוד שבו כתובות כל תחנות האוטובוסים בבני ברק עם מספר התחנה שלהן, זה עמוד מועיל ושימושי מאד.
 
אזור שיכון ה' לא קיבלו :(
אולי זה קשור לפוליטקה... מי יודע מי הם השכנים שלי ה' ישמור
 
המשך
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-111.png
    KB 330.8 · צפיות: 27
  • Untitled-112.png
    KB 492.7 · צפיות: 15
  • Untitled-113.png
    KB 398.7 · צפיות: 17
  • Untitled-114.png
    KB 98 · צפיות: 15
  • Untitled-115.png
    KB 122.3 · צפיות: 14
לדעתי, האלפון עצמו הרבה יותר ברור ממפתח העיר,
וכל הטעויות שהיו הם רגילות למוצר חדש.
המודעות ממש יפות
 
הכי יפה לראות איך אנשים בכיף חושפים לאיזה צד הם שייכים
וחושבים שאפשר לקבל את דעתם ה"אובייקטיבית"
 
אני מניחה שאם הסקת כך, את מבינה שדעתך אובייקטיבית כמו יתר הדיעות, כן?!
 
נכתב ע"י חמדה;1495294:
אני מניחה שאם הסקת כך, את מבינה שדעתך אובייקטיבית כמו יתר הדיעות, כן?!

דעתי לא אובייקטיבית
ולכן לא נקטתי עמדה לגבי המדריך
ולא כתבתי שום הודעה בעדו או נגדו
למרות שיש לי הרבה מה לכתוב
מתוך ידיעה ולא מתוך השערה

נהנתי לקרוא...
ולשייך...
 
נכתב ע"י מתוק מדבש;1495377:
גם שם משפחתי נשמט מהרשימה, ושמעתי את זה מעוד כמה.:confused:

עינתי שוב ושוב בספר הטלפונים (לפחות האשכול הזה גרם פרסומת טובה לספר הזה) והשמות שנשמטו לא שייכים לפלג מסוים. ממש לא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה