התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

שמחים שהצטרפת לשיח!
עד עתה, כל מיני ניקים עשו לחריש יחסי ציבור גרועים מאד!
נשמח לשמוע דעה מקצועית ומאוזנת!
אני פה רק בשביל להביא את הדעה המקצועית והרלוונטית על חריש
זה שיש אנשים/נשים שמבלים בהתנגחויות בפורומים שונים לא הייתי ממליץ למישהו על פי זה לקבוע את מקום מגוריו
תרדו לשטח לא פעם אחת ולא פעמים תסבתובבו עם מתווכים וגם בלי תשאלו אנשים תפנו מהזמן שלך והרבה זמן ואז תקבלו החלטה מה לעשות התקבלו תמונה אמיתית האם המקום מתאים לכם או לא
ולא תמיד מה שמתאים להוא יתאים גם לההוא
ולפעמים זה גם תיאום ציפיות יש כאלה שחושבים שחריש זה כבר קרית ספר או רמה ד'בבית שמש ואז מתאכזבים ועולים פה הייתי שם וזה לא.....
או שהם לא ציפו יותר מידי ואז מעללים ומשבחים ולא מבינים למה כולם לא באים לגור בחריש
בקיצור מוזמנים באהבה ובחום להסתובב בעיר ולהכיר
 
ועוד נתון המתווכים מאוד אוהבים להשאיר דירות לא רלוונטיות ביד 2 למשוך לקוחות להתקשר אליהם ואז אומרים ללקוחות הדירה הזו נמכרה או בהתנהלות אבל מה אתה מחפש אני אציע לך.....
ממה שנראה לי בשטח אין יותר מ200/250 דירות למכירה רלוונטיות בשוק
הסברא הזו קיימת בכל עיר ולאו דווקא בחריש.
לכן היא לא יכולה להסביר את העובדה שבלוח יד 2 יש כרגע מספר דירות דומה למכירה בחריש (755) ובבית שמש (762), למרות שבית שמש גדולה מחריש יותר מפי 4...
 
הסברא הזו קיימת בכל עיר ולאו דווקא בחריש.
לכן היא לא יכולה להסביר את העובדה שבלוח יד 2 יש כרגע מספר דירות דומה למכירה בחריש (755) ובבית שמש (762), למרות שבית שמש גדולה מחריש יותר מפי 4...
אתה צודק
אין ספק שזה קיים בכל עיר
ולכן טענתי את זה שצריך להוריד מהכמות אחוז מסוים שזה דירות לא רלוונטיות
אבל לגבי חריש זה מהסיבה שיש כ50%מהדירות של משקיעים
נ.ב. יש תקנות חדשות אצל רשם המתווכים
שיהיה אסור לפרסם דירה לא רלוונטית
 
היום ב'יתד': שתי יוזמות שנראות ללא קשר אחת לשניה לדיור מוזל בירוחם (כ-11,000 למטר), אחת מהן גם מפנה לעפולה (13,800 למטר) שני הירוחמים טוענים שאינם קבוצות רכישה, אחת מהן נראית מעופפת באוויר, מציעה מענק של 100,000 + הטבות מימון מפליגות.
בנוסף המשך השיווק הבלתי נלאה של נוף כנרת פוריה ויש גם לעשירים: נווה גן בבני ברק, בית ירושלמי בכל רחבי ירושלים וגם טלזסטון (במתחם המפורסם שמשך אליו הרבה אש באמצע ה'אחוזה' למי שמכיר)
כל זה לפני 1,600 הדירות בעכו ובאמצע שיווק קרית בית הלוי.
מלאאאא היצע.
 
היום ב'יתד': שתי יוזמות שנראות ללא קשר אחת לשניה לדיור מוזל בירוחם (כ-11,000 למטר), אחת מהן גם מפנה לעפולה (13,800 למטר) שני הירוחמים טוענים שאינם קבוצות רכישה, אחת מהן נראית מעופפת באוויר, מציעה מענק של 100,000 + הטבות מימון מפליגות.
בנוסף המשך השיווק הבלתי נלאה של נוף כנרת פוריה ויש גם לעשירים: נווה גן בבני ברק, בית ירושלמי בכל רחבי ירושלים וגם טלזסטון (במתחם המפורסם שמשך אליו הרבה אש באמצע ה'אחוזה' למי שמכיר)
כל זה לפני 1,600 הדירות בעכו ובאמצע שיווק קרית בית הלוי.
מלאאאא היצע.
מה הסיפור ברכסים ששופכים מליונים על פרסום וזה לא ממריא
הרי שנים סיפרו לנו שכל הבעיה שאין בניה?
אלא מאי תמחור גבוה ? פשוט יש מחיר מקסימום לפרפריה כי לפרפריה הולך מי שאין לו כסף כמה פשוט
 
מה הסיפור ברכסים ששופכים מליונים על פרסום וזה לא ממריא
הרי שנים סיפרו לנו שכל הבעיה שאין בניה?
אלא מאי תמכור גבוה ? פשוט יש מחיר מקסימום לפרפריה כי לפרפריה הולך מי שאין לו כסף כמה פשוט
רכסים?
 
עמ' 19 ועמ' 21 2 פרסומות של 2 פרוייקטים ברכסים
מצפה השחר ועץ השקד
אולי יש פה מישהו מרכסים שיחכים אותנו בנתונים של מחירים
כמה הם מבקשים ומה המחירים הממוצעים ברכסים
 
נערך לאחרונה ב:
מה לגבי עמנואל מה המעלות שיש שם? ומה החסרונות ?
כי הבנתי שזה המקום היחיד שנשאר במחירים סבירים ולא בריחוק מדי מהמרכז...
והבנתי שיש עכשיו כמה קהילות גדולות כמו ויזניץ ודארג ובויאן וסלונים שהתאגדו לקניית שטחים ולפרוץ קדימה ...
 
מה לגבי עמנואל מה המעלות שיש שם? ומה החסרונות ?
כי הבנתי שזה המקום היחיד שנשאר במחירים סבירים ולא בריחוק מדי מהמרכז...
והבנתי שיש עכשיו כמה קהילות גדולות כמו ויזניץ ודארג ובויאן וסלונים שהתאגדו לקניית שטחים ולפרוץ קדימה ...
נכון קח בחשבון שאין הרבה מה לעשות שם אם יכפילו את העיר היא תהיה עוד 3000 משפחות ותו לא
 
בביתר עילית הייתה התגייסות מרשימה של קהילות גדולות ומשמעותיות, שהגיעו במסות, דבר שתרם רבות לקידום העיר משמעותית
בעידן המחיר למשתכן ספק אם זה יקרה
 
נכון קח בחשבון שאין הרבה מה לעשות שם אם יכפילו את העיר היא תהיה עוד 3000 משפחות ותו לא
ואז?
לא נראה לך שזה יהיה העיר השנייה בשטחים כמו ביתר עילית שלאט לאט נהייתה לעיר ואם בערי יהודה.. והשומרון..
וכמו בביתר שכל הזמן מדברים על עוד ועוד A B1 B2 C ועכשיו מדברים על B3..
אולי גם עמנואל יהיה כך?
האם יש מומחים שצופים את העתיד?
לטוב או למוטב?
תנו דעתכם?
אני שוקל את זה רציני!
בביתר עילית הייתה התגייסות מרשימה של קהילות גדולות ומשמעותיות, שהגיעו במסות, דבר שתרם רבות לקידום העיר משמעותית
בעידן המחיר למשתכן ספק אם זה יקרה
לא יהיה מחיר למשתכן גם שם.?
 
ואז?
לא נראה לך שזה יהיה העיר השנייה בשטחים כמו ביתר עילית שלאט לאט נהייתה לעיר ואם בערי יהודה.. והשומרון..
וכמו בביתר שכל הזמן מדברים על עוד ועוד A B1 B2 C ועכשיו מדברים על B3..
אולי גם עמנואל יהיה כך?
האם יש מומחים שצופים את העתיד?
לטוב או למוטב?
תנו דעתכם?
אני שוקל את זה רציני!
עדיין לא כי גם אם תהיה כפול שנים היא תהיה קטנה מהעיר אלעד
כי אם היום יש כ3500 דירות
כשהיא תכפיל את עצמה היא תהיה 7000 דירות
עדיין קטנה מאלעד שיש בה 11000 דירות
 
עדיין לא כי גם אם תהיה כפול שנים היא תהיה קטנה מהעיר אלעד
כי אם היום יש כ3500 דירות
כשהיא תכפיל את עצמה היא תהיה 7000 דירות
עדיין קטנה מאלעד שיש בה 11000 דירות
ומבחינת השקעה המחירים אמורים לנסוק אם עיר מכפילה את עצמה ! לא?
 
לא יהיה מחיר למשתכן גם שם.?
ברור שיהיה, כוונתי הייתה שבעידן המחיר למשתכן קשה לקהילות להתאגד בתוך עצמם כי כל אחד נרשם לשלוש ערים שונות וקשה להבטיח את מקומם של אברך פלוני ולמשפחה אלמונית.
יוצא דופן הם קהילת קרלין סטולין שבהוראת רבם לא נרשמים להגרלות רק ביישובים בהם הקהילה מתפתחת!
וזה מדהים! הקהילה היחידה שלא פתחה ברמה ד'!
 
ברור שיהיה, כוונתי הייתה שבעידן המחיר למשתכן קשה לקהילות להתאגד בתוך עצמם כי כל אחד נרשם לשלוש ערים שונות וקשה להבטיח את מקומם של אברך פלוני ולמשפחה אלמונית.
יוצא דופן הם קהילת קרלין סטולין שבהוראת רבם לא נרשמים להגרלות רק ביישובים בהם הקהילה מתפתחת!
וזה מדהים! הקהילה היחידה שלא פתחה ברמה ד'!
זה לא בדיוק נכון בעמנואל אין היכן להתפזר שם יותר מידי
זה כמו שיזכו במחיר למשתכן ברובע ז באשדוד
 
ברור שיהיה, כוונתי הייתה שבעידן המחיר למשתכן קשה לקהילות להתאגד בתוך עצמם כי כל אחד נרשם לשלוש ערים שונות וקשה להבטיח את מקומם של אברך פלוני ולמשפחה אלמונית.
יוצא דופן הם קהילת קרלין סטולין שבהוראת רבם לא נרשמים להגרלות רק ביישובים בהם הקהילה מתפתחת!
וזה מדהים! הקהילה היחידה שלא פתחה ברמה ד'!
אגב
יש משהו יפה במחיר למשתכן
הוא מכריח הקמה של קהילות
וזה יותר לחסידיות
אין שום קהילה שהתארגנה לרכישת דירות בבית שמש אך זה נהיה לבד כי אנשים זכו בה והחליטו לעבור אליה
וכן קורא עכשיו בעמנואל לגבי ויזניץ יש כמה עשרות משפחות שזכו בעמנואל בפרוייקטים המתקדמים ורק לכן ויזניץ חושבת ע"ז רציני
ובמוצ"ש הקרוב יש כנס בויזניץ לאברכים על עמנואל
 
זה לא בדיוק נכון בעמנואל אין היכן להתפזר שם יותר מידי
זה כמו שיזכו במחיר למשתכן ברובע ז באשדוד
לא הבנתי אותך כל כך,
באתי לומר שהעיר ביתר עילית הצליחה בגלל היותה מורכבת על ידי כמה קהילות גדולות עם ציבור ענק בעיר, אותה רואה את זה קורה שוב, בעמנואל? או במקום אחר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה