- הוסף לסימניות
- #441
אני פה רק בשביל להביא את הדעה המקצועית והרלוונטית על חריששמחים שהצטרפת לשיח!
עד עתה, כל מיני ניקים עשו לחריש יחסי ציבור גרועים מאד!
נשמח לשמוע דעה מקצועית ומאוזנת!
זה שיש אנשים/נשים שמבלים בהתנגחויות בפורומים שונים לא הייתי ממליץ למישהו על פי זה לקבוע את מקום מגוריו
תרדו לשטח לא פעם אחת ולא פעמים תסבתובבו עם מתווכים וגם בלי תשאלו אנשים תפנו מהזמן שלך והרבה זמן ואז תקבלו החלטה מה לעשות התקבלו תמונה אמיתית האם המקום מתאים לכם או לא
ולא תמיד מה שמתאים להוא יתאים גם לההוא
ולפעמים זה גם תיאום ציפיות יש כאלה שחושבים שחריש זה כבר קרית ספר או רמה ד'בבית שמש ואז מתאכזבים ועולים פה הייתי שם וזה לא.....
או שהם לא ציפו יותר מידי ואז מעללים ומשבחים ולא מבינים למה כולם לא באים לגור בחריש
בקיצור מוזמנים באהבה ובחום להסתובב בעיר ולהכיר
הנושאים החמים