התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

אפיקי נחל זה ממש פספוס אם הציבור לא ילך לגור
כמי שלווה הרבה זוכים שם בתקופה האחרונה
זה דירות ממש יפות ונדירות
במיוחד שיש בהרבה פרויקטים בנייני בוטיק
וגם בביניינים הרגילים זה דירות גדולות ולא הגזימו עם מספר הדירות
אחלה דירות ממש אולי שמישהו ירים את הכפפה
אבל אין מרפסות סוכה
 
כשזוג חרדי מגיע לקנות דירה איזה שיקולים עומדים לו מול העיניים

לגבר
כולל / עבודה
קהילה מתאימה
שזה יהיה בנורמה
מחיר סביר

לאשה
קירבה להורים ולחברות
עבודה במה שהיא מתחברת
בנין חדש ויפה

המציאות בשטח מוכיחה
שברוב המקרים השיקולים של האשה
הם אלה שקובעים את מקום המגורים

כשמסננים את הנתונים לפי שיקולי הציבור הליטאי
צפת - עדיין לא עיר הכי בנורמה
עפולה - טוענים שהקהילה מאוד פרומרית, דבר שלא מתאים לאוירת ההתמדרנות של הציבור החרדי
נוף עלית - לכאורה קהילה מאוד פרומרית וכנ"ל
עמנואל - אין ליטאי נורמלי שיגור במקום שהוכרז עליו מעין חרם לפני עשרים שנה על ידי גדולי הדור הליטאים
חריש - רחוקה מהמרכז, אין גיוון, מלבד מה שנראה שהממסד החרדי אינו מעוניין לפתח את המקום
קרית גת - קרובה לזוגות הצעירים, שכן לפי נתוני הלמ"ס שהתפרסמו היום, קרוב ל100 אלף זוגות מתגוררים בבית שמש ירושלים בני ברק
חריש קרובה למרכז וממש לא רחוקה

מרחק של 60קמ מבני ברק

ומבחינת גיוון אפשר לומר שיש שם קהילות מגוונות יותר מרוב הארץ

מוזמן בשמחה לבוא לסיור הכירות כדי שפעם הבאה שתכתוב.... וכו
 
חריש קרובה למרכז וממש לא רחוקה

מרחק של 60קמ מבני ברק

ומבחינת גיוון אפשר לומר שיש שם קהילות מגוונות יותר מרוב הארץ

מוזמן בשמחה לבוא לסיור הכירות כדי שפעם הבאה שתכתוב.... וכו
חריש שלחו עוד ניק?
 
מה שבטוח שהציבור יקבע את אופיה של השכונה,
ואם הציבור לא יגיע עכשיו יש סיכוי שבהמשך הבנייה תהיה גבוהה יותר . (מגדלים)
השכונה כבר כולה תוכננה, רוב הבניינים הם עד 8 קומות, יש מעט בניינים גבוהים יותר.
בנייה גבוה כאשר ערך הקרקע נמוך, היא לא כלכלית.
 
יש שם מודעות ברחוב צאו להשפיע
הגיוני
פעם אחת נסעתי עם מישהו מחריש וכל הנסיעה התלונן לי למה אנשים לא באים והעסקונה לא מפתחת את חריש כשיש כזה פונטציל עצום(אז אין לי מושג איך באמת שם אבל דבר אחד בטוח הם מגדלים פטריוטים בהצלחה יתרה)
 
חריש שלחו עוד ניק?
חחחח מבחינתי שאף אחד לא יבוא לגור בחריש

ממש טוב לי עם כמות התושבים היום

קצת קשה לי לראות שכותבים נתונים בלי להכיר מביפנים

המידע שנותנים פה על חריש לרוב מעוות וחבל
 
חחחח מבחינתי שאף אחד לא יבוא לגור בחריש

ממש טוב לי עם כמות התושבים היום

קצת קשה לי לראות שכותבים נתונים בלי להכיר מביפנים

המידע שנותנים פה על חריש לרוב מעוות וחבל
מעניין למה זה קורה רק בחריש
 
מעניין למה זה קורה רק בחריש
סיבה פשוטה מאוד

חריש היא עיר חדשה וכמעט אף אחד לא באמת ביקר שם וגם ממי שביקר חלקם בהגדול ביקר בתקופות שלפני שנתיים ויותר שמאז היה התקדמות מטורפת בעיר

ומי שלא ביקר שם מכיר את העיר רק מהנסיעה לצפון בכביש 6 של בין הזמנים שזה תקופה פקוקה במיוחד
ואז מה שהוא זוכר זה שהוא עמד המון המון בפקקים עד שהוא ראה את חריש וזה הנתונים שהוא זורק פה.

מה גורם לבן אדם לחשוב שבחריש יש חוסר גיוון בסגנונות האנשים? קטונתי

אבל בטוח שהוא לא ביקר בצורה רצינית בעיר
 
למי שמתלבט על עפולה, אז לידיעתו, לסיכוי הגדול שאנבידיה תפתח את המרכז הגדול שלה שם. המחירים יקפצו אוטומטית מאוד, עקב מעבר של מתכנתות וכדומה לעפולה והאזור.
 
למי שמתלבט על עפולה, אז לידיעתו, לסיכוי הגדול שאנבידיה תפתח את המרכז הגדול שלה שם. המחירים יקפצו אוטומטית מאוד, עקב מעבר של מתכנתות וכדומה לעפולה והאזור.
לא אמור להיות קפיצה במחירים על כל חברה שפותחת גם אם היא גדולה (3000) ובודאי שיקח זמן עד שיהיה שם הכל מוכן, ובכל אופן זה יהיה כנראה יותר קרוב לחיפה ורכסים (חריש) מאשר לעפולה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה