דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
לינאר נפגעת מצבוע יערות,
נראה לי צבוע קרחות.

ממליצה על הספר הזה בחום זה פשוט אחד המדהימים וקראתי את שני החלקים אחד אחרי השני ואני לא יודעת איך הייתי יכולה לחכות ביניהם...
זה פנטזיה ויש בזה תיאורים מדהימים על השמיים והפרחים ממש בצבעים חיים שאפשר לדמיין באמת את עצמנו בפנים אבל מצד שני יש בזה מתח והתרחשות.
במיוחד בספר השני שלא יכולתי להניח מהיד.
מחכה כבר לספר הבא.
 
על מה זה? ספר ישן?
ספר די ישן, יצא לאור בתשע"ו
מדובר על משפחה יהודית בתקופת הצלבנים גיבורי הסיפור הם תאומים, במסע הבריחה גם מהצבנים וגם מאביר אחד שרוצה להתנקם בהם המשפחה נפרדת.
 
ספר די ישן, יצא לאור בתשע"ו
מדובר על משפחה יהודית בתקופת הצלבנים גיבורי הסיפור הם תאומים, במסע הבריחה גם מהצבנים וגם מאביר אחד שרוצה להתנקם בהם המשפחה נפרדת.
זכור לי שראיתי את זה בספריה...
לאיזה גיל זה מתאים? דומה למסע אל קצה הארץ?
 
זכור לי שראיתי את זה בספריה...
לאיזה גיל זה מתאים? דומה למסע אל קצה הארץ?
אני חושבת שבערך מגיל 12-13 יהנו מזה, ורמת ההנאה תלויה גם ברמת ההבנה והעומק הנפשי של הילד.
קראתי את זה לפני כ3 שנים ונהנתי מאוד, אבל ההתבוננות שלי והחוויה שלי בספר היו של אדם בוגר ואמא.
המסע אל קצה הארץ ואם לא הברית לדעתי נמצאים באותו ז'אנר, כש'אם לא הברית הוא יותר דמיון על בסיס הסטורי ואני חושבת שנוער צעיר יהנה ממנו יותר, והמסע אל קצה הארץ הוא יותר מציאות עם דמיון.

(אישית הרגשתי גם הבדלים ברמה הספרותית ואומנות הכתיבה אבל הספר כתוב מעולה)
 
מתנגדת. על טעם וריח וכו...
יצא לכם לפגוש ספר שבין הדפים מקופלות איפשהו גם תובנות שימושיות לחיים? לא סתם ספר מתח.
תשע לפנות בוקר השאיר אותי עם הירהורים נוגים על ימות המשיח שעוד יבואו, והירהורים על עלקי, שעולם הזה הוא בסך הכל כמעט פרוזדור.
מכל ספר אפשר לצאת עם משהו, צריך רק להתעמק.
 
המשך:
שמעתי מאחורי הפרגוד/ איתמר אדלר- ספר עקשן חסידי, מלא מרץ, הקטעים על העבר כתובים נכון יותר, הקטעים על הרבי לא אמיתיים בכלל(כחסידית) הוא לא מספיק מכיר חסידיות, והסוף דמיוני ולא חינוכי אבל כן מוסיף לעקשן. אם אתם ליטאים תדעו שזה לא משקף.
 
המליצו פה על 'צומת ניו-יורק קרית-ספר'.
שתי שאלות לי:
1. האם זה ספר שמתאים יותר לנשים?
2. התרשמתי שהספר עוסק בהתאקלמות של בעלת תשובה בחיים החרדיים. אני מנסה להבין כמה הספר חי את ניו יורק וקרית ספר - שני מקומות שמעניינים אותי. זה סוג כמו הספרים של רותי קפלר שאפשר להרגיש את גאולה ברקע?
 
סיימנו פה את של נטע ספיר
מישו רוצה להחליף בספר אחר בסגנון?(אלעד)
או אחד החדשים האחרים
 
המליצו פה על 'צומת ניו-יורק קרית-ספר'.
שתי שאלות לי:
1. האם זה ספר שמתאים יותר לנשים?
2. התרשמתי שהספר עוסק בהתאקלמות של בעלת תשובה בחיים החרדיים. אני מנסה להבין כמה הספר חי את ניו יורק וקרית ספר - שני מקומות שמעניינים אותי. זה סוג כמו הספרים של רותי קפלר שאפשר להרגיש את גאולה ברקע?
מתאים לנשים. אין בו דבר בעייתי לנערות, הוא פשוט ברמה. מתאים גם לבחורות.
הוא לא ממש עוסק בהתאקלמות, הגיבורה שלו היא בת לבעלי תשובה אמריקאיים. הוא כן מדבר על ההשלכות של ההתאקלמות, ועל ההשתלבות בכלל. מאד מאד יפה ואמיתי ונוגע.
זה לא בדיוק ניו יורק- זו פלורידה או קליפורניה. לא זוכרת בדיוק. כתוב באותנטיות מדהימה ומכניס מאד לאוירה.
בהחלט חיים את הרקע.
 
היי מתי יצא שמים וארץ שכולן מדברות עליו??
חזק כמו הספרים החזקים של ליבי?
זה המשךךךך של כל הסדרה או משהו חדש?
 
מי שקרא את הספר בוודאי מבין את השאלה
אני אישית לא חושבת שזה קובי לוי
הוא יצא הרבה יותר חזק נגד הסמארטפונים וכו ובספר זה לא היה חריף בכלל
ואפילו רואים שבסוף הרבנים חתמו
אם זה היה הוא היה הרבה יותר פירוט על הסכנות ועל כמה זה גרוע
 
טוב אז אחרי כל הדיבורים על צומת ניו יורק קרית ספר ובגלל שאני בת של מתחזק אמנם לא חילוני שחזר בתשובה אבל בכל אופן בתחום... אני עכשיו עם הספר. ההתחלה נראית מבטיחה מאוד. איך שנחמי ניסתה להתאים את עצמה לחברות ואיך שהיא לא יודעת מושגים חרדיים רגילים כמו "סידור מלא" ו"שטעלע" אפילו שגדלה כחרדית כל חייה. למי שכתבה שזה רק לבנים של אמריקאים אני לא חושבת שזה נכון גם ישראלים יכולים להזדהות עם זה.
אמשיך לקרוא ואעדכן על העלילה.
מה שהכי בולט לי שזה מאוד זורם כתיבה מצוינת.
 
יצא לכם לפגוש ספר שבין הדפים מקופלות איפשהו גם תובנות שימושיות לחיים? לא סתם ספר מתח.
מישהו כמוני של מיה קינן
ספר סיפורים. וכל סיפור יותר מדהים מקודמו
 
המליצו פה על 'צומת ניו-יורק קרית-ספר'.
שתי שאלות לי:
1. האם זה ספר שמתאים יותר לנשים?
2. התרשמתי שהספר עוסק בהתאקלמות של בעלת תשובה בחיים החרדיים. אני מנסה להבין כמה הספר חי את ניו יורק וקרית ספר - שני מקומות שמעניינים אותי. זה סוג כמו הספרים של רותי קפלר שאפשר להרגיש את גאולה ברקע?
יכול להיות שרותי קפלר כתבה את זה?
תחת שם בדוי???
מרגיש לי קצת הסגנון שלה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה