עבודות ב - CNC

  • הוסף לסימניות
  • #1
בס"ד

תמונות מסך, מעבודות ב - CNC.
חלק מהתמונות עם קווי מתאר, לצורך הבחנת הפרטים.
עבודות נוספות בתיק העבודות, אי"ה יתעדכן עוד בהמשך.
dibrot.png
dic_top.png
Screenshot 2017-12-18 13.54.42.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יפה מאוד.

מידלת במאיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #5
נו, אז אולי לטובת הקהילה מדריך קצר למידול עיטורים במאיה?
זה לא קצר, זה קורס.
מה שאני יכול לומר שזה מתחיל בעבודה מצומצמת עם LOW POLY ומכאן ממשיכים.
בנוסף של - CNC צריך לדעת אך לבנות על-מנת שהמכונה תוכל להגיע לכל מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכון, זה באמת מעניין, ואת האמת זה גם כיף.
במיוחד שאתה יכול, גם לתכנן את האובייקט הגולובלי, כגון ארון קודש וכו', וגם לטפל במיקרו,
וכך ליצור אותו באופן שהלקוח מקבל מה שהוא רואה, ולא כמו, או כאילו.
בנוסף שהלקוח בוחר את העיטור שהוא רוצה.
זה שידרוג רציני באופן העבודה, והיעילות שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יפה.
א"א לעשות את זה כמו שהעלו כאן באחד האשכולות בעבר? משהו עם קווי מתאר שמיבאים לבלנר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יפה.
א"א לעשות את זה כמו שהעלו כאן באחד האשכולות בעבר? משהו עם קווי מתאר שמיבאים לבלנר?
אפשר אבל זה לא מתאים בשביל CNC כי הגאומטריה מאוד גרועה בצורה הזו, וגם אי אפשר לעשות בזה שקיעות ובליטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יפה.
א"א לעשות את זה כמו שהעלו כאן באחד האשכולות בעבר? משהו עם קווי מתאר שמיבאים לבלנר?
חלק מהיופי בתלת, היינו ריבוי הגבהיים.
שם הכל היה אותו גובה, עם תוספת של בבל.

בנוסף, אולי זה נחמד לביצוע הדמיה רגילה, אך לצורך ביצוע זה לא מנצל את כוחו של ה - CNC
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
אז אתה בעצם בונה את הגאומטריה הבסיסית במאיה, ומייבא אותה לזיבראש לפיסול סופי, או שאתה בונה אותה גם בזיבראש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
את ההכנה לCNC אתה עושה כבר במאיה הישר מההדמיה?
או שאתה מעבד חלק חלק לגילוף בתוכנה יעודית לCNC?
דרך אגב, רוב הנגרים ועובדי ה CNC שפגשתי מעוניינים בעבודות דו מימדיות מושקעות ע"פ התלת מימד המלא, יוצא בתכנון נכון, חסכוני בהרבה בזמן מכונה.
מצורפת דוג' שאני עובדת עליה בימים אלו משחק של כרסומים ועומקים.צפה בקובץ המצורף 314478 הדמיה גילוף דופן סטנדר לאדמור תקריב.png
 

קבצים מצורפים

  • הדמיה גילוף דופן סטנדר לאדמור.png
    הדמיה גילוף דופן סטנדר לאדמור.png
    KB 523.1 · צפיות: 94
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני עובד רק עם מאיה, תוכנות אחרות שבדקתי, כגון התוכנה artcam ותוכנת aspire.
וכן זיבראש אינן מספקות לי את מה שרציתי, הן עובדות באותו אופן, כמו פיקסלים (בריבוי פוליגונים).
והגמישות בעבודה עמה, מבחינתי, אינה כמו מאיה.
במאיה אני בונה את הכל, רק בלית ברירה אני ניגש לזיבראש.
מצאתי את מאיה מאוד מדויקת.
שושנה יש משהו במה שאת כותבת, אך עם זאת התוצר של תלת הוא הרבה יותר יפה מדו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
אוסיף ואשאל, האם אפשרי לשלוח חלקים לגילוף היישר מההדמיה התלת מימדית, או שגם במאיה יש צורך להכין חלק חלק לגילוף בפועל?

כמובן שתלת מימד מלא יותר מרשים, אך באותה המידה הוא יותר יקר. ללקוחות שמעוניינים ביותר אני משלבת אלמנטים תלת מימדיים התחומים במשחק של כרסומים ועומקים- התוצאה מרשימה ומוזלת לעומת מוצר שלם של תלת מימד מלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אוסיף ואשאל, האם אפשרי לשלוח חלקים לגילוף היישר מההדמיה התלת מימדית, או שגם במאיה יש צורך להכין חלק חלק לגילוף בפועל?

כמובן שתלת מימד מלא יותר מרשים, אך באותה המידה הוא יותר יקר. ללקוחות שמעוניינים ביותר אני משלבת אלמנטים תלת מימדיים התחומים במשחק של כרסומים ועומקים- התוצאה מרשימה ומוזלת לעומת מוצר שלם של תלת מימד מלא.
אם הבנתי נכון את שאלתך, אכן ניתן להפריד חלקים, אך צריך לבנות הכל באופן שיתאים לכרסום.
בין אם החלקים מופרדים ובין אם לא.
לדוגמא שבט נפתלי, עשיתי כל אלמנט בנפרד ואחר-כך צירפתי, ועיוותתי אלמנטים שונים על-מנת לקבל גיוון.
דבר נוסף -
הדבר הנפלא שבזה, שמה שאני מתכנן ומעצב (בס"ד אני מעצב גם את הריהוט עצמו), זה מה שהוא מקבל, לא פחות ולא יותר.
את קבצי ה - CNC אני שולח ללקוח בתחילה כקבצי PDF תלת מימדים, על- מנת שיוכל לבחון ולתת אישור סופי (דוגמא מצורפת).
כמו-כן אני יכול להוציא ללקוח תוכניות של הארון קודש.
כזכור לי שכתבתי לפני כן, שאני עושה שיתוף מסכים עם הלקוח, ואנו עובדים על זה ביחד, כך שהוא מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה.
לפעמים הלקוח מבקש דברים שברור לי שהם מאוד מורכבים, ו/או עם חריצים צרים.
אני מדגיש לו שיקח בחשבון, שזה מגדיל את זמן עבודת המכונה.
 

קבצים מצורפים

  • flower_2.pdf
    7.8 MB · צפיות: 107
  • הוסף לסימניות
  • #16
מעניין לראות, אבל לא רואים בקובץ כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה