עגלה לרך הנולד

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מעוניינת לקנות עגלה חדשה לרך שבעז"ה יוולד בקרוב, על איזו אתן ממליצות?
זה לא תינוק ראשון, הוא יהיה בעז"ה כבר השביעי, כך שאני לא מחפשת עגלה שעולה 5,000 ש"ח ועושה רושם על כל הסביבה... אלא עגלה טובה, נוחה ובמחיר סביר.
מה מומלץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא מתמצאת בעגלות של היום,
אבל לי יש עגלה מעולה של פג,
שהמינוס שלה זה שהיא לא נשכבת 180 מעלות,
וזה מינוס ע-צ-ו-ם!!!
בשלושת החודשים הראשונים אני ממש משתגעת מזה..
הייתי ממליצה לך לחפש עגלה שנשכבת 180.

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י bhj;646360:
לא מתמצאת בעגלות של היום,
אבל לי יש עגלה מעולה של פג,
שהמינוס שלה זה שהיא לא נשכבת 180 מעלות,
וזה מינוס ע-צ-ו-ם!!!
בשלושת החודשים הראשונים אני ממש משתגעת מזה..
הייתי ממליצה לך לחפש עגלה שנשכבת 180.

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!

באמת כשחיפשתי לבכור עגלה , חיפשתי דוקא עם שכיבה 180 מעלות וקניתי עגלת שכיבה (אמבטיה) של פג ונהנו מזה כל השישה אחריו...
הייתי ממשיכה איתה היא עדיין חזקה, רק שהבד כבר נקרע. :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י ח. לב;646356:
אני מעוניינת לקנות עגלה חדשה לרך שבעז"ה יוולד בקרוב, על איזו אתן ממליצות?
זה לא תינוק ראשון, הוא יהיה בעז"ה כבר השביעי, כך שאני לא מחפשת עגלה שעולה 5,000 ש"ח ועושה רושם על כל הסביבה... אלא עגלה טובה, נוחה ובמחיר סביר.
מה מומלץ?

למכירה עגלת קוויני quinny יד שניה כחדשה : אמבטיה, מושב ספורט, נילון לגשם, נילון לשמש, גגון וסל תחתון במחיר מציאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חוץ מאמבטיה,כל העגלות זה180מעלות,וזה לא כזה נורא,אני קניתי מזרון לעגלה,וזה עשה כעין שכיבה של190מעלות.אני קניתי עגלה בסה"כ ב500 שקל,של גו ביבי(איה ביבי לשעבר)יש אותה בהרבה צבעים לבחירה ,ופשוט נהנתי!היא ממש כמו חדשה.לא צעקה אחרונה ולא גלגלים מוזרים,אני לא כ"כ התחברתי לכל העגלות המוזרות האלה(אפילו שזה ילד ראשון).בהצלחה בבחירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ממליצה על בייבי ג'וקר נוחה , מתקפלת בקלות ביד אחת , אחריות לכל החיים, ומאד יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בייבי גוגר או בוגבי(לא בוגבו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני ממליצה על פג דגם סויטצ' אני בדיוק הולכת לקנות לקראת הלידה השלישית. זה היה נשמע לי הכי מכל ל העגלות שראיתי. ביבי ג'וגר זה טיולון אני לא יודעת אם זה מתאים לתינוק קטן.
בכל מקרה יש פה הרבה מידע תחפשי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י נעמי ברקאי;646543:
אני ממליצה על פג דגם סויטצ' אני בדיוק הולכת לקנות לקראת הלידה השלישית. זה היה נשמע לי הכי מכל ל העגלות שראיתי. ביבי ג'וגר זה טיולון אני לא יודעת אם זה מתאים לתינוק קטן.
בכל מקרה יש פה הרבה מידע תחפשי
את קונה אותה?
ומה את עושה עם התינוק הקודם? אני באותה הבעיה :) ולא כ"כ ברור לי אך פותרים אותה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לי אינגלזינה זיפי, אמנם היא נשכבת רק 175 אבל זה אף פעם לא הפריע לי. חוץ מזה שאפשר לקנות עוד איזה חלק לא זוכרת איזה, שהעגלה תשכב לגמרי.
וגם לפג יש עגלה דומה, דווקא לדעתי יש להם פלוס גדול-שהם מתקפלות ביד אחת ולגודל קטן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ליקי;646574:
את קונה אותה?
ומה את עושה עם התינוק הקודם? אני באותה הבעיה :) ולא כ"כ ברור לי אך פותרים אותה.
אני לא יודעת בני כמה הילדים הגדולים יותר אבל יש בפג כמו מדרגה בעגלה שהילד הגדול יותר עומד עליה. מניסיון מאוד נוח!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י eden7115;646614:
אני לא יודעת בני כמה הילדים הגדולים יותר אבל יש בפג כמו מדרגה בעגלה שהילד הגדול יותר עומד עליה. מניסיון מאוד נוח!!!
המדרגה הזאת מצוינת מנסיון עם הפג הקודמת
אבל כשהעגלה במצב שכיבה אי אפשר לעמוד שמעתי שבסויטצ' זה לא תמיד ככה (תלוי במצב החלק של הרגליים) בכל אופן יש לי גם עגלת תאומים הקטן שלי עוד לא עומד בכוחות עצמו... ובמקרה הכי גרוע אפשר לדחוף 2 ביחד אחד קדימה אחד אחורה ככה עשיתי בלידה הקודמת אבל ההפרש בינהם היה הרבה יותר גדול.

בדגמים החדשים יש לפג כבר 2 כתפיות כמו כל עגלה נורמלית ולא אתהכתפיות המשוחררות שלא אהבתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י אסנת לוי;646447:
חוץ מאמבטיה,כל העגלות זה180מעלות,וזה לא כזה נורא,אני קניתי מזרון לעגלה,וזה עשה כעין שכיבה של190מעלות.אני קניתי עגלה בסה"כ ב500 שקל,של גו ביבי(איה ביבי לשעבר)יש אותה בהרבה צבעים לבחירה ,ופשוט נהנתי!היא ממש כמו חדשה.לא צעקה אחרונה ולא גלגלים מוזרים,אני לא כ"כ התחברתי לכל העגלות המוזרות האלה(אפילו שזה ילד ראשון).בהצלחה בבחירה

נכתב ע"י YAFAS1000;646471:
בייבי גוגר או בוגבי(לא בוגבו)

נכתב ע"י נעמי ברקאי;646543:
אני ממליצה על פג דגם סויטצ' אני בדיוק הולכת לקנות לקראת הלידה השלישית. זה היה נשמע לי הכי מכל ל העגלות שראיתי. ביבי ג'וגר זה טיולון אני לא יודעת אם זה מתאים לתינוק קטן.
בכל מקרה יש פה הרבה מידע תחפשי

כמה עולות העגלות הנ"ל?
האם הבייבי גוגר היא טיולון שלא מתאים לתינוק נולד או מישהי התנסתה בה גם לתינוק קטן?
האם יש למישהי תמונות של העגלות הנ"ל שאפשר להעלות לכאן? (אני חסומה ברוב האתרים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני מעלה לך את התוצאות של גוגל לגבי העגולות ביבי גוגר סיטי מיני שעולה כ-1400++ והסוויץ שעולה באזור ה2000++ (מחירים מינימליים) אני קונה מלכתחילה יד שניה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש לך כאן כמה דגמים של פג, וכן את הבייבי גוגר (האחרונה), בחו"ל משתמשים בה מגיל 0, בארץ - זה לא כ"כ מקובל, אבל בהחלט אפשרי. קחי בחשבון שאין כיסוי לרגליים.
 

קבצים מצורפים

  • מודולור סוויץ כחול.jpg
    KB 108.7 · צפיות: 17
  • 8805.jpg
    KB 50.2 · צפיות: 13
  • 8804.jpg
    KB 58.2 · צפיות: 14
  • 8814.jpg
    KB 48.6 · צפיות: 15
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש את הטיולון של סייבקס שזה מצוין למרות שזה לא שכיבה מלאה אבל זאת עגלה שתהני ממנה עד לגיל 3 (ההמלצה שלהם זה מגיל לידה עד 3 שנים) שימי לב לגגון, יש דגמים שלגגון יש חלק נוסף שמגן לגמרי מהשמש, הוא מגיע גם עם ניילון מותאם ויש אפשרות לקנות שק שינה מדהים תואם! המחיר שלה מצוין וסביר. בין 800-1100.

בייבי ג'וגר מתאימה מצוין לתינוק שנולד. מחיר בין 1300-1400.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה על האינפורמציה
אני אמורה ללדת בחורף (ילד רביעי בלע"ה) וצריכה עגלה
יש תמונה של הסיבקס? והביבי ג'וגר מתאים לחורף? היא נראת מאד פתוחה לחורף ולתינוק קטן מתאים יותר סגור וחם- ולא בגלל הגשם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לרך נולד הייתי ממליצה על עגלת שכיבה- גם כשיוצאים החוצה התינוק "בבית" מוגן מכל עבר. אבל כמובן שזה תלוי בתנאים:
1. קומת מגורים -אם הייתי גרה בקומה רביעית בלי מעלית הייתי מתפשרת כמובן על עגלה קלילה כמו בייבי ג'וגר
2. אופן ניוד בנסיעות- רכב או אוטובוס
3.תדירות הנסיעות -אם נוהגים לנסוע הרבה צריך עגלה חזקה שתעמוד בתלאות הדרך.
אין לי מושג מה מחירן של עגלות שכיבה היום. אנחנו שומרים בצפרניים על האינגליזינה הישנה והטובה והנוחה כל כך לתינוק. (היום עגלות השכיבה קטנות הרבה יותר- לא?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אם רוצים את הבייבי ג'וגר לתינוק קטן אפשר לרכוש אמבטיה או מתאם לסלקל ויש אפשרות לעריסה רכה וסגורה או כיסוי רגליים רק שכל דבר כזה זה תוספת על העגלה (אמבטיה יכולה להגיע למחיר של 1000 + עריסה זה 400 נראה לי) אבל יכול להיות ששוה כי לא צריך להוציא בהמשך שוב כסף על טיולון.
הנה דוגמא (רק גוגל פתוח לי):
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה