עזרה עגלת בוגבו B5 דחוף עזרה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי עגלת בוגבו שנה
ויש לי אחריות לעוד 3 שנים


לאחרונה נהרס לי הגגון (נפתח משהו בתפירה
ואותו רעיון גם בסל

שלחתי לחנות שקניתי שם
הם שלחו לחברה
והתשובה של החברה שיש רק גגון !
מה עם הסל ???
מישהי יודעת מה אני יכולה לעשות
(שמעתי שיש להם שרות לקוחות בהרצליה ששם מתקנים כל מה שצריך מישהי יודעת להגיד לי על זה ?)

שלחתי כרגע הודעה לחנות שיבקשו גם את כל הבד של העגלה קודם שיהיה לי משהו ..............
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כן בהרצליה זו חנות המפעל ועושים שם תיקונים להכל,
אני תמיד משאירה פניה באתר בשירות לקוחות וחוזרים אלי תוך שעה לפעמים פחות..
הם יגידו לך להביא אליהם את העגלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
החנות שולחת להרצליה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם לעגלות שנקנו לפני מספר שנים?
פשוט לבוא לשם ו-מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דרגונפי זו עגלה חדשה יחסית, איך כבר היית צריכה תיקון?
נראה לכן שזה נקרא עגלה חזקה? שמתקנים אותה ושוב מתקנים ושוב נוסעים להרצליה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
שווה לי לנסוע לשם בשביל גגון וסל
ואולי גם בד

או שיש מצב שאני בא ואומרים לי שרק דברים מסויימים

(אני קניתי דרך חנות והם אמרו לי שישלחו לי רק גגון כי אין סל .
דברתי מקודם עם השרות לקוחות והם אמרו לי שיש כן ....
שלחתי מייל לחנות מאז לא ענו לי בחנות.
לא יעשו לי בעיות בשרות לקוחות ברצליה אם אני יבוא לשם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שווה לי לנסוע לשם בשביל גגון וסל
ואולי גם בד

או שיש מצב שאני בא ואומרים לי שרק דברים מסויימים
לא נראלי שתצאי משם בידים ריקות
תסעו להרצליה תנצלו את זה שעוד מעט נגמרת האחריות

למה את לא שולחת מייל ישירות לבוגבו? אני מבקש במייל חלקים שולח תמונות ושולחים לי חדש לחנות בה קניתי את העגלה,אם תרצו מייל אני ישים פה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הייתי שם לפני שבוע וחצי שרות מעולה
החליפו לי את הציפוי של הידית
וגם הביאו לי נילון חדש לגשם
הגג שלי דהה-ולא היה להם באותו צבע שלי
הסכים להחליף לי לכל צבע אבל לדעתי צבעים אחרים לא מתאימים
מישהי יודעת אם יש מה לעשות ?
ז"א -למה אני צריכה לקבל משהו לא תואם כי נגמר להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין צורך לדבר עם החנות.
אני התקשרתי לשרות לקוחות והם חזרו אלי.
היה לי בדים שדהו הצבעים, שאלו אותי איזה צבעים אני רוצה ושלחו את זה לחנות שממנה רכשתי את העגלה. לא הייתי בכלל בקשר מול החנות בקשר לזה מלבד לאסוף את החבילה משם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אין צורך לדבר עם החנות.
אני התקשרתי לשרות לקוחות והם חזרו אלי.
היה לי בדים שדהו הצבעים, שאלו אותי איזה צבעים אני רוצה ושלחו את זה לחנות שממנה רכשתי את העגלה. לא הייתי בכלל בקשר מול החנות בקשר לזה מלבד לאסוף את החבילה משם.
לא ביקשו מימך תמונה ?
הבעיה אצלי שדהה לי רק הגג
ויש לי אפור גינס-מינרל שחור ....
ואין להם לא אכפת לי צבע אחר אבל שיחליפו לי הכל
ואין סיבה שיחליפו לי אמבטיה ....
נראה לך שאם אני יתקשר הם ישלחו לי את כל הבדים חדשים -כי אין להם תואם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא ביקשו מימך תמונה ?
הבעיה אצלי שדהה לי רק הגג
ויש לי אפור גינס-מינרל שחור ....
ואין להם לא אכפת לי צבע אחר אבל שיחליפו לי הכל
ואין סיבה שיחליפו לי אמבטיה ....
נראה לך שאם אני יתקשר הם ישלחו לי את כל הבדים חדשים -כי אין להם תואם ?
ברור שהם ביקשו קודם תמונה לראות שזה דהה.
אצלי דהה הבד של הטיולון והגגון והביאו לי צבע אחר (אגב שהיה יקר יותר בחנויות מהצבע שאני קניתי) אבל לא הסכימו להחליף לי את האמבטיה כי ראו בתמונות שזה לא דהוי כך שנותרתי עם אמבטיה בצבע שונה אם כי לקחתי צבע לגגון שיכול להתאים גם לאמבטיה שהיתה לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ברור שהם ביקשו קודם תמונה לראות שזה דהה.
אצלי דהה הבד של הטיולון והגגון והביאו לי צבע אחר (אגב שהיה יקר יותר בחנויות מהצבע שאני קניתי) אבל לא הסכימו להחליף לי את האמבטיה כי ראו בתמונות שזה לא דהוי כך שנותרתי עם אמבטיה בצבע שונה אם כי לקחתי צבע לגגון שיכול להתאים גם לאמבטיה שהיתה לי.
זה הקטע -שלי אין שום צבע תואם
ששלחת להם את התמונה והם שלחו לך חדש
היית צריכה להחזיר את החלק הדהוי?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה