עוברים לכללית

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו חושבים לעבור ממאוחדת לכללית. שמענו שכל מה שרוצים לדרוש צריך לדרוש עוד לפני שעוברים. שמענו על משפחה שקיבלו זיכוי מאה ש''ח לכל נפש וכדו'. מי יודע על עוד דברים שאפשר לבקש מהם כתנאי מוקדם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
על מה 100 שקל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כללית לא גרויס מציאס בכלל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י יוני רז;1524284:
לקבל כסף זה לא חוקי!!!
לא כדאי להסתבך!

אין בעיה לקבל כסף.
יש בעיה חוקית רצינית לכללית לתת כסף, וזה לא הדבר הראשון הבלתי חוקי שהם עושים ולא האחרון.
סתם ככה, צריך לחשוב פעמיים לפני שעוברים לקופ"ח שמשלמת לך כסף העיקר שתעבור. אין לה במה לשכנע חוץ מכסף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י שריל'ה;1524328:
כללית לא גרויס מציאס בכלל..

שטויות
יש מקומות בארץ שהיא מספר אחד!
ויש מקומות שפחות...
אני אישית מאד מרוצה מגיל לידה עד עצם היום הזה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י עקיבא1;1523768:
אנחנו חושבים לעבור ממאוחדת לכללית. שמענו שכל מה שרוצים לדרוש צריך לדרוש עוד לפני שעוברים. שמענו על משפחה שקיבלו זיכוי מאה ש''ח לכל נפש וכדו'. מי יודע על עוד דברים שאפשר לבקש מהם כתנאי מוקדם?
לא יכולתי להתאפק... ממש חשיבה חרדית קלאסית :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שושה;1524701:
לא יכולתי להתאפק... ממש חשיבה חרדית קלאסית :eek:

למבינים, לדעתי זה אשכול פוליטי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י שושה;1524701:
לא יכולתי להתאפק... ממש חשיבה חרדית קלאסית :eek:

מסכנה מחכימה

רק חסר פה הסבר איך הגעת למסכנה כזו

האם, סתם, כי הם החליטו שטוב להם בקופה אחרת

או, בשביל שיש להם "12 נפשות", "ולא מוותרים על אלף מאתיים שקל" כלאחר יד

או כי הוא רצה 'לסחוט' חברה?
הרי הם נותנים לנו 'כל השירות שמגיע לנו'
הם לא צריכים לשלם בשביל שיש חברות מתחרות

(או כי הבנת ממנו שהוא רוצה לעבור בשביל המאה שקל,:cool::rolleyes::eek::confused: וזה טעות, כנראה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כך, לתת כסף עבור המעבר אינו חוקי.
כל הקופות שמחות שתעברו אליהם, הם פשוט מרוויחות על כך אלפי שקלים לשנה!
בכל קופה, כשהאחראי מעביר הוא מרוויח סכום נכבד מאוד (יותר מ-100 ש"ח) כשמזכירה מעבירה האחראי מרוויח וייתכן וגם היא מקבלת בונוסים.
במקרה זה (וכך מן הסתם מתנהל בעוד קופות, אך ללא ידיעה), האחראי מוכן לתת לכם 100 ש"ח כי הוא מרוויח הרבה יותר- עד כא.

ציטוט מתוך גלובס 02/07/2014
המאכערים עומדים בתור

זה שנים פועלים במגזר החרדי מאכערים שעסוקים בין היתר בניוד מבוטחים מקופה אחת לשנייה. המאכער משלם למשפחה תשלום סמלי בגין המעבר, ואילו הוא זוכה לתשלום "פר ראש". מי משלם למאכער? מנכ"ל קופת חולים *** לשעבר, ***, הודה
בראיון מטלטל שהתפרסם במגזין G של "גלובס" בשנת 2009, כי הקופה שבראשו הוא עומד העסיקה ועדיין מעסיקה (באותם ימים לפחות) מאכערים במגזר החרדי.

כשנשאל מדוע כל כך קשה להפסיק את השיטה הזו, גם אחרי דוחות ביקורת של מבקר המדינה, הוא השיב באנקדוטה קטנה: "הגיע אליי משה מאירי (מנהל השיווק דאז) לפני חג הפסח, וסיפר לי על מישהו שכבר שנתיים לא הביא לקופה אפילו חבר אחד חדש, ובכל זאת הוא מקבל תשלומים בכל חודש. אלה זכויות אבות: פעם הוא הביא לנו חברים, אז ממשיכים. אמרתי לו, 'אדוני, היום אתה מפסיק את זה'. אז מאירי אמר לי 'תיזהר, מחר אותו אחד יחכה לך ליד הבית'".

בקופות החולים מונהגת היום פרקטיקה "כשרה יותר" - העסקת "מתאמי קשרי קהילה" במרפאות שבמגזר החרדי. המתאמים האלה הם לרוב דמויות בעלות השפעה, ומטרתם לשמר משפחות חרדיות ולגייס נוספות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא הייתי עוברת בחיים בשביל איזה זיכוי כספי עבור המעבר -
מעבר לזה שזה אולי לא חוקי וגם מחשיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כמובן רק אמרתי דוגמא קיצונית ממה ששמעתי. למעשה, כוונתי לכל מיני טיפולים שיותר קשה לקבל מהם אישור לאחר הצטרפות, וכן לפעמים נותנים הנחות על ביטוח משלים.

לכבוד בן אנוש: אין לי מושג מהו החלק הפוליטי של זה, נא לא לצרף אותי אני מעדיף לישאר בחושך.
לכבוד שושה: כדאי לא לקרוא עיתונים חילונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י עקיבא1;1525285:
כמובן רק אמרתי דוגמא קיצונית ממה ששמעתי. למעשה, כוונתי לכל מיני טיפולים שיותר קשה לקבל מהם אישור לאחר הצטרפות, וכן לפעמים נותנים הנחות על ביטוח משלים.

לכבוד בן אנוש: אין לי מושג מהו החלק הפוליטי של זה, נא לא לצרף אותי אני מעדיף לישאר בחושך.
לכבוד שושה: כדאי לא לקרוא עיתונים חילונים.
עיתונים חילוניים, הכל בסדר????
מה שכן, אתה צודק שלפני שעוברים קופה ויש צורך בתרופה מיוחדת או טיפולים בבית חולים מסויים קל להשיג את האישור החריג לפני המעבר! ואל תשכח להוציא סיכום תיק רפואי מהקופת חולים העכשוית, אח"כ זה יותר מסובך.
ואגב, בדכ המזכירה היא זו שמתוגמלת על העברה, ומקבלת ע"כ סכום מסוים וגם רק על בנ"א בוגר מעל גיל 18, כך שמשפחה בת 12 נפשות לדוג' מקבלים עליה סה"כ על 2 נפשות..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

המסע הבלתי נראה: כשהמצלמה לא מספיקה

יש רגע בחיי כל צלם מקצוע שבו הוא מרגיש את העייפות מתגנבת. לא העייפות מהעמידה ארוכות עם הציוד הכבד, לא המאמץ הפיזי של גרירת תיקי הציוד מאירוע לאירוע. מדובר בעייפות עמוקה יותר, כזאת שמכרסמת מבפנים – העייפות מהמרדף הנצחי אחרי העבודה הבאה.

צילום מעייף.jpg

השעות הבלתי נספרות

את הבוקר מתחיל בפני המחשב. עוד שלוש שעות של עריכת תמונות מהצילומים אתמול, אבל המחשבות כבר נודדות למקום אחר. כמה כסף השקעת בקמפיין הפרסום במקומון? האם הפוסט האחרון בפרוג קיבל מספיק חשיפה? מתי בפעם האחרונה בדקת את האימיילים? אולי יש שם פנייה חדשה.
אתה צלם מקצוען. יש לך עין, יש לך ניסיון, יש לך תיק עבודות שאתה גאה בו – אבל בסוף, כמעט מחצית מהזמן שלך אינו מוקדש למה שאתה אוהב. אלא למכירות. לשכנוע. לפרסום.
תיק העבודות המושקע, זה שעבדת עליו שבועות, נשלח ללקוח פוטנציאלי. הוא מכיל את התמונות הכי טובות שלך – הרגע שבו התינוקת צחקה בצורה הכי טבעית, אור השקיעה המושלם שתפסת בצילומי חלאקה, התינוק הישן בשלווה המוחלטת. כל תמונה היא סיפור. כל פריים הוא רגע שתפסת מהזמן והנצחת.
ואז... שתיקה.
אולי יענו, אולי לא. אולי המחיר שלך גבוה מדי. אולי הלכו לצלם אחר שיותר זול. אולי פשוט לא התאים להם הסגנון. אתה לא יודע. אתה רק ממשיך הלאה, שולח עוד תיק עבודות, מתקשר שוב, מפרסם עוד פוסט, משקיע עוד אלף שקל בפרסום דיגיטלי.

המשחק שאף אחד לא לימד אותך

כשלמדת צילום, אף אחד לא לימד אותך את זה. איך למכור את עצמך. איך לכתוב מייל ששכנע. איך לגרום ללקוח להרגיש שדווקא אתה – מבין אלפי הצלמים שם בחוץ – אתה הבחירה הנכונה. זה משחק שלמדת תוך כדי תנועה, כשהפספסת הזמנות וכשזכית בהן, כשהשקעת בפרסום שלא הניב דבר וכשהופתעת מהזמנה שהגיעה משום מקום.
יש לילות שאתה שוכב ער, חושב על המספרים. כמה הוצאת החודש על פרסום? כמה צילומים הגיעו מזה? האם זה משתלם? ובעומק הלב, יש שאלה מציקה יותר: האם כך זה אמור להיות?

הרגע שהכול משתנה

אבל יש רגע אחר. רגע שונה לגמרי.
זה קורה כשאתה מסיים צילום, מוסר ללקוח את התמונות, ורואה את העיניים שלו נוצצות. הוא מתרגש, הוא מודה, הוא אומר "תודה, זה מדהים". ואז, באופן ספונטני לחלוטין, הוא אומר: "אני חייב להמליץ עליך לחברים שלי."
משהו קורה באותו רגע. לא צריך לשכנע. לא צריך להסביר. לא צריך להתחנן. הלקוח עושה את העבודה עבורך, הוא שגריר שלך – מתוך רצון אמיתי, מתוך שביעות רצון כנה.
ואז, כעבור כמה ימים, מתקבל טלפון. "היי, קיבלתי את המספר שלך מיעקב. היא אמר שאתה הצלם הכי טוב שהוא מכיר. אנחנו מחתנים בעוד שלושה חודשים..."
זה לא אותו דבר כמו הלקוח שהגיע מהפרסום. הוא לא מתחיל בשאלה "כמה זה עולה?". הוא לא משווה אותך לחמישה צלמים אחרים. הוא כבר נמכר. הוא כבר מאמין בך. הוא מגיע עם האמון כמעט מובנה, כי מישהו שהוא אוהב ומכבד המליץ עליך.

המחקרים לא משקרים

יש נתונים על זה. לא סתם תחושה, לא רק אנקדוטה – מחקרים אמיתיים שבדקו את ההבדל בין לקוחות שהגיעו מפרסום ללקוחות שהגיעו מהמלצות.
לקוחות שהגיעו באמצעות המלצה נאמנים יותר – הם חוזרים לצלם שוב, ממליצים בעצמם לאחרים, נשארים איתך לטווח ארוך. הם פחות מתלוננים, פחות מתווכחים על המחיר, פחות עושים בעיות מתמונה שלא יצאה בדיוק כמו שחשבו.
ומעבר לכל זה – הם משלמים יותר. כי הם לא קונים שירות, הם קונים חוויה שכבר קיבלה חותמת אישור ממישהו שהם סומכים עליו.
תחשוב על זה לרגע: מה אם במקום להשקיע אלפי שקלים בפרסום שאתה לא יודע אם יעבוד, תשקיע את אותה האנרגיה, את אותו הזמן, באנשים שכבר מכירים אותך?

בניית המערך שישנה הכול

לא מדובר בלחץ על הלקוח. לא לבקש ממנו "תמליץ עליי" בצורה מביכה, לא נעים. אלא בבניית מערך שלם – מערכת הפניות שמתוכננת, מתוזמנת, מכובדת.
זה מתחיל בחוויה שאתה נותן. בדרך שבה אתה מתייחס ללקוח, בתשומת הלב, באכפתיות האמיתית. זה ממשיך במעקב אחרי הצילום – האם הלקוח מרוצה? האם יש משהו שאפשר היה לעשות טוב יותר?
וזה מגיע לשיא כשאתה יוצר מנגנון שמאפשר ללקוחות המרוצים שלך להפוך לשגרירים שלך. לא בכפייה, אלא ברצון. הם רוצים לספר לאחרים. הם גאים להיות קשורים אליך. אתה רק צריך לתת להם את הדרך, את הכלים, את התזכורת העדינה.

הדרך הנכונה קדימה

חשוב על כמה לקוחות מרוצים יש לך היום. עשרה? עשרים? חמישים? מאה?
עכשיו תאר לעצמך שכל אחד מהם ממליץ עליך לשלושה אנשים בשנה הקרובה. ושני האנשים האלו, אם יהיו מרוצים, ימליצו שוב. זה לא חלום – זה מתמטיקה פשוטה. מערך הפניות טוב יכול להביא לך עשרות ומאות לקוחות חדשים, בלי שתצטרך להשקיע אלף שקל נוסף בפרסום.
כשאתה בונה עסק מבוסס הפניות, אתה לא רק חוסך כסף. אתה משנה את האיכות של החיים המקצועיים שלך. אתה עובד עם אנשים שרוצים אותך, לא אנשים שמחפשים את הזול ביותר. אתה מרגיש את ההערכה, את הכבוד, את האמון.
אתה חוזר להיות צלם. לא איש מכירות. לא עובד בשווק דיגיטלי. צלם.

אז מה עכשיו?

במקום לחשוב על עוד קמפיין פרסום, במקום להכין עוד גרסה של תיק העבודות, שב לרגע וחשוב: מה המערך שאתה צריך כדי שהלקוחות שלך יהיו השותפים הכי טובים שלך לצמיחה?
כי בסופו של דבר, העבודה הכי טובה שלך היא לא הפרסום. היא התמונות. והאנשים שראו אותן – הם יודעים את זה טוב יותר מכל קמפיין פרסום בעולם.
בעזרת השם, מערך הפניות נכון יכול להביא לך מאות לקוחות חדשים. לא בעוד שנה. מחר. בשבוע הבא. כל אחד מהלקוחות המרוצים שלך הוא שער פתוח לקהילה שלמה של אנשים שמחפשים בדיוק מה שאתה מציע.
אתה רק צריך לפתוח אותו.

בהצלחה.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה