- הוסף לסימניות
- #1
אני גרפיקאית שכירה ועצמאית
עד היום לא עבדתי עם קבלות
אך אני רואה שמצד הלקוחות הביקוש לכך גובר...
האם שווה??
הבנתי שיש סכומים מסוימים שמצהירם עליהם ואז לא צריך להפריש בכלל למס הכנסה
האם מרוויחים מכך נגיד כעת בקורנה זה היה שווה?
בחופשות לידה נניח מקבלים?
אשמח לכל מידע בנושא
האם הברקורטיה מסובכת?
והאם שווה לפנות למישהו מקצועי שיסדר את הענין
או ישר למס הכנסה
עד היום לא עבדתי עם קבלות
אך אני רואה שמצד הלקוחות הביקוש לכך גובר...
האם שווה??
הבנתי שיש סכומים מסוימים שמצהירם עליהם ואז לא צריך להפריש בכלל למס הכנסה
האם מרוויחים מכך נגיד כעת בקורנה זה היה שווה?
בחופשות לידה נניח מקבלים?
אשמח לכל מידע בנושא
האם הברקורטיה מסובכת?
והאם שווה לפנות למישהו מקצועי שיסדר את הענין
או ישר למס הכנסה
הנושאים החמים