עזרה: אני בדילמה קשה,אשמח אם תכנסו.... (בעניין מטפלות)

  • הוסף לסימניות
  • #21
על יותר מ-8 לא שמעתי כ"כ.
אלא אם כן מדובר על תעריף 2. (שמעתי על מטפלת שמ-1.00 בצהריים לוקחת 9)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
סליחה מראש על התגובה-
אך"לאה ורחל"
כנראה אין לכם את המכשיר!,
לפי מה שהעלית כאן זה מכשיר נוראי שמצפצפף ומטרידדדדד ולא נותן מנוחה-
וטיפשי וכו וכו (מצלמת לילה ויום ...)
וחבל שהעלית דבר כזה שרק מוכיח את הצד המיותר..

מנסיון אישי,
כשאת בבית עם עוד ילדים כ"י,
והתינוק ישן בחדר שקט לבד,
ואת לא רוצה שיכנסו "לבדוק" מה קורה כל ד',
כשההורים ישנים ומניסיון קרה לי שהתעוררתי וראיתי שפלטה והתחילה להשתעל,
עם ה"ביביסנס " הייתי יותר רגועה,
ולא צפצף לי אפ'פעם- ברוך השם ושלא יצפצף,
רק כשאני מרימה את הקטנה ושוכחת לכבות...

וכ"כ הרבה ראינו בעיתונים שלנו של"ע אחרי שקרו מקרים כאלו שלא שמו לב-
הוכח שאם היה מוניטור כלשהו יכלו לעזור
(ומכירה מקרה מקרוב שהצילו תינוק),
אז יש כאלו שרוצים לעשות את ההשתדלות הזו,
עם תפילות גדולות
שנראה מהם רק נחת ובריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני בירושלים גם משלמת 8 לשעה חודשית, ילדים שמגיעים לפי שעות היא לוקחת יותר.
על החופש אני משלמת לה חצי חודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני בביתר משלמת לפי שעות8
לפי חודשי 7
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני באשדוד משלמת תמיד 8 ש"ח לפי שעה.
ילד אחד היה פיצפון, שלחתי למטפלת מיוחדת שילמתי 10 ש"ח, כי רציתי שהוא יהיה רק עם עוד אחד ולא עם מלא ילדים. וזה נקרא יקר.
מצד שני היא איפשרה לי בכל שעות היום והערב בתאום, וגם אמרה שלא מסירה ממנו עין, אם הוא לבד וישן, היא נכנסת למטבח ושמה אותו בקשר עין כל הזמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שילמתי בירושלים 10 ש"ח לשעה,
המחיר הוא בגלל שהיא מקבלת בכל שעות היום.

בדר"כ מה שמקובל זה אכן 8 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שמעתי מהאמא של התינוק שאמרה היום בשבעה (ל"ע)
הגזרה נגזרה, לפחות זה קרה אצל המטפלת ולא אצלי, אחרת לא יודעת איך הייתי עומדת בלראות הכל...
(והמטפלת היתה בסדר גמור, בדקה כמה פעמים בשעות הקצרות שהוא היה אצלה)
רק תפילה!! להודות על העבר ולבקש על העתיד

בשורות טובות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
פלאפון יקרה,
דברים קשים קורים ואל תסיקי מזה את מסקנת הלחדול, אלא להיות ולא לחדול.
אחרת אין קיום לעולם.
ולהזהר חובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
פלאפון,
זה המחיר בנתיים. יש מקומות בהם משלמים שבע שקל לשעה לילד ולפי חודשי זה יוצא בערך חמש וחצי ש"ח.
בדרך כלל, בשעות הערב או אחר הצהרים המחיר משתנה.
וצריך גם לקח בחשבון - כמה מקובל לקחת באזורך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י יעל א;1491065:
פלאפון יקרה,
דברים קשים קורים ואל תסיקי מזה את מסקנת הלחדול, אלא להיות ולא לחדול.
אחרת אין קיום לעולם.
ולהזהר חובה.

יעל צודקת!!!!
כמו שאומרים שהיום לחצות כביש זה גם מסוכן
וכמובן על כל צעד ושעל צריך לבקש מהקב''ה ס''ד .
אז זהו שמחר אני עושה ''תפתח'' , וזה רק לניסוי....
ואני כולי רועדת (אמרתי לבעלי שיגיד בשבילי פרקי תהילים שהכל יעבור בשלום..):rolleyes:
בעז''ה נקווה שהכל ילך כשורה ''ולא תצא תקלה תחת ידי''...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כנראה שזה עבודה בדיוק עבורך, מי שחושש בודק רואה את התפקיד מעבר לפרוטה, הוא יצליח.

עד כמה שידוע לי 7 שקל לשעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
8 זה לא קצת מדי כי בחישוב חודשי זה יוצא הרבה...
וג"כ למטפלת אין רק ילד אחד אלא יש בערך ארבע חמש, כך שזה לא 8 לשעה אלא 40 לשעה.

ובאיזור שלנו לוקחים 6.5 לשעה במידה וזה משהו קבוע. (במידה ולא אז 8 ש"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אצלי בירושלים משלמים 8 ש"ח לשעה, לפי חודשי
אם לא קבוע- 10 ש"ח
אני לא חושבת שזה נכון שעל תינוק קטן לוקחים יותר, כי להעסיק תינוק גדול זה כאב ראש... לרוץ אחריו ולהאכיל, ולבדוק שהוא לא מטפס ומכניס דברים לפה וכו'...
בכל אופן- 8 נשמע לי מקס' לשעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
שכחתי לציין, אני ממודיעין עילית, ו-8 ש"ח זה לפי שעה - ולא חודשי קבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
וכמו שכתבו לך פה, אפשר להשאיל את הבייבי סנס מעזר מציון אפילו לתקופה ארוכה
אם חבל לך להשקיע את הכסף והאמא לא תרצה לקנות, בשביל השקט הנפשי שלך
אנחנו התלבטנו אחרי הלידה אם לקנות או לא והחלטנו בינתיים להשאיל
זה היה אצלינו במשך חודשים ארוכים ועזר לנו להגיע למסקנה שבעזרת ה' בילד הבא אנחנו קונים, זה דבר חשוב מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י פלאפון;1490810:
זהו שגם לי אמרו 8 ש''ח לשעה.
אבל זה לא קצת מידי?? הרי תינוק קטנטן צריכים הרבה יותר ערנות
ואחריות ..

לא שומרים על ילד אחד..
קחי עוד שניים שלוש ואז זה אולי מתחיל להיות שווה!
ותקחי רק!גלובלי!תרשמי הכול מסודר בדף!
במיוחד בגיל הזה..
שכל כמה ימים הם לא מרגישים טוב..
ואז לא יביאו לך וגם לא ישלנו ואת תקחי לילד בבית..אם בכלל יודיעו לך שהוא לא מגיע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני בירושלים
משלמת 10 ₪ לשעה - לפי שעות ולא קבוע.
חודשי היא לוקחת 8 ₪.

אני יודעת שזה "נקרא" יקר, אבל זאת מטפלת שלא לוקחת הרבה ילדים, אז שווה לי.
(וגם ככה אני מרגישה שאני משלמת מעט מידי ביחס לטיפול שילד/תינוק דורש. לא נראה לי שהייתי רגועה ושהילד שלי מקבל טיפול מסור, אם הייתי משלמת למטפלת 6 ₪ לשעה, :eek: איך היא יכולה לא להרגיש מנוצלת??? אבל אולי אני נסחפת וקיצונית מידי, כי מה שאני רואה בשטח זה שאף אחד לא חושב כמוני... :cool:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
באזורי יש גם ב-4 ש"ח לשעה...
אני שלמתי 9 ש"ח לשעה, ובשעות חריגות 12 ש"ח לשעה.
(חריגות הווי אומר אם הילד נשאר אחרי 1 וחצי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מה יש פה להרגיעה?
אולי גם להרגיע את ההורים?
ברוב המקרים המטפלת/ההורה בכלל לא אשמים.

המקרה היחיד שאני מכירה מקרוב - זה היה עניין של רבע שעה!! אז מה תהיי כל הזמן ליד התינוק??

גם כשמביאים ילד לעולם, לכל הורה יש את הפחד שזה יקרה.

זה שמשום מה זה קורה אצל המטפלות זה עניין של מזל. אך קורה גם בבית ובאמצע טיול באוויר הצח.

זה עניין של אמונה, חשיבה וחוזק נפשי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מוות בעריסה ל"ע, זה מוות שאין לו סיבה נראית לעין. אך בודאי שלא נגרם מזלזול. חובתנו כהורים לדאוג לסביבה מוגנת ובטוחה ולהתפלל ללא הפסקה.

באופן אישי, אמרה לי מטפלת של ילדי שכל בוקר לפני שהיא מתחילה את היום היא מתפללת שהכל יעבור בשלום, וכשמסתיים היא מודה שהיום עבר בשלום. למדתי ממנה.
אני פחדנית, אפ' פחדנית גדולה, אבל זה נוסך בי רוגע. כממובן שזה לא מבטל את ההשתדלות ההכרחית שלנו כאמהות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה