- הוסף לסימניות
- #1
אני צריכה לעצב ספר מ2 צבעי פנטון, הספר מכיל גרפים שנעשו באקסל (לא על ידי).
כל הגרפים כרגע הם פרוצס. כמה שחיפשתי באקסל עדיין לא מצאתי אפשרות לצבוע בפנטון.
את הספר כולו אני מעצבת באינדי' כמובן.
ובבקשה, עזרתכם האדיבה, מהי הדרך הכי טובה להפוך את הגרפים ל2 צבעי פנטון? באילוס'? ואם כן, איך?
זה דחוף לי ואני כבר אחרי שעות של חיפושים.
תודה
מצרפת דוגמא איך זה אמור להיראות.
כל הגרפים כרגע הם פרוצס. כמה שחיפשתי באקסל עדיין לא מצאתי אפשרות לצבוע בפנטון.
את הספר כולו אני מעצבת באינדי' כמובן.
ובבקשה, עזרתכם האדיבה, מהי הדרך הכי טובה להפוך את הגרפים ל2 צבעי פנטון? באילוס'? ואם כן, איך?
זה דחוף לי ואני כבר אחרי שעות של חיפושים.
תודה
מצרפת דוגמא איך זה אמור להיראות.
הנושאים החמים