עצורי כלא 4

  • הוסף לסימניות
  • #3
גמני אשמח לדעת ולראות
תעדכני בבקשה
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
באמת, אין שום אתר פתוח?
מנתיב, למען האמת, אני לא מדי מצפה....
אבל אין איזו פירצה כלשהי? או הסרטה חיצונית???
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לי נתיב פתחו אתרי חדשות שביקשתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עוד פעם חוסמים את את בני ברק והשכונות החרדיות בירושלים?
למי זה מזיז חוץ מלנו עצמינו???
תפגינו בבית, אותו אפקט ופחות חילול ה'!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תעשו טובה זה לא לדיון בפורום.
לא מקצועי...
תמנות יש באתרים אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נוצר פה דבר מרתק, זה רוצה לשווק את מפלגתו ומעלה תמונות לחוו"ד בצירוף הערה "אגבית", וזה רוצה לקדם אירוע של הכת שלו שלא התפרסם כ"כ, ומשום מה נורא דחוף לו לראות בשידור חי, כאילו שבעלה לא יכול להסריט לה....
זה סוג של שמירה על פוליטיקה "חרדית - מקצועית"....
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י קריצה;1530518:
נוצר פה דבר מרתק, זה רוצה לשווק את מפלגתו ומעלה תמונות לחוו"ד בצירוף הערה "אגבית", וזה רוצה לקדם אירוע של הכת שלו שלא התפרסם כ"כ, ומשום מה נורא דחוף לו לראות בשידור חי, כאילו שבעלה לא יכול להסריט לה....
זה סוג של שמירה על פוליטיקה "חרדית - מקצועית"....
זה לא המקום המתאים לפריקת תסכולים....:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י עפולה;1530546:
זה לא המקום המתאים לפריקת תסכולים....:rolleyes:


אני מבינה אותה
לראות ציבור כ"כ גדול.... זה באמת מתסכל.
עד היום סיפרו שזה 400 אנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הכי אהבתי את העמדה ה'אוביקטיבית', זו שמכנה 'כת' את כל מה שלא בדיוק מסתדר לה בעין ובנשמה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תכלס' הצליחו להכניס לכאן פוליטיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לכל שואלים והתוקפים באישי בענין הביטוי "כת",
הרי שכת משמעותה - "כת הוא מונח המתאר קבוצת אנשים, שאמונתם הדתית נפרדת לגמרי מהדתות הגדולות או הוותיקות יותר, או נדחית על ידי הזרמים המרכזיים של הדתות הללו (ויקיפדיה)".
כמובן שבמקרה הזה זה לא ממש אותו דבר, כי זה לא חלילה דת אחרת אבל זה כן אותו רעיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י קריצה;1530556:
לכל שואלים והתוקפים באישי בענין הביטוי "כת",
הרי שכת משמעותה - "כת הוא מונח המתאר קבוצת אנשים, שאמונתם הדתית נפרדת לגמרי מהדתות הגדולות או הוותיקות יותר, או נדחית על ידי הזרמים המרכזיים של הדתות הללו (ויקיפדיה)".
כמובן שבמקרה הזה זה לא ממש אותו דבר, כי זה לא חלילה דת אחרת אבל זה כן אותו רעיון.

באמת תודה על ההסתייגות שבסוף דברייך....
גם הרב שך יצר כת, ואף שרה שנירר יצרה כת.
ולגבי אמונה דתית שאיה ותיקה.. אאממ... נעצור כאן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י קריצה;1530556:
לכל שואלים והתוקפים באישי בענין הביטוי "כת",
הרי שכת משמעותה - "כת הוא מונח המתאר קבוצת אנשים, שאמונתם הדתית נפרדת לגמרי מהדתות הגדולות או הוותיקות יותר, או נדחית על ידי הזרמים המרכזיים של הדתות הללו (ויקיפדיה)".
כמובן שבמקרה הזה זה לא ממש אותו דבר, כי זה לא חלילה דת אחרת אבל זה כן אותו רעיון.


ברור לך לגמרי שזה לא דת אחרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י ליקר;1530563:
ברור לך לגמרי שזה לא דת אחרת?

ליקר, זה בסדר.
גם מרדכי היה מכת שונה, ואפילו המן טען כך באזני אחשוורוש (ודתיהם שונות...)
חיפשנו אקטואליה...:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י חמדה;1530566:
ליקר, זה בסדר.
גם מרדכי היה מכת שונה, ואפילו המן טען כך באזני אחשוורוש (ודתיהם שונות...)
חיפשנו אקטואליה...:rolleyes:

ולשם השוואה לנושא דידן?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום לכולם,

במוצאי שבת האחרונה נסעתי לירושלים.
במחסום ליד כלא עופר, ממש לפני הפנייה לגבעת זאב, נסעתי באיטיות – למעשה גלשתי כמעט על 0 קמ"ש – ואז נתקעתי קלות ברכב שהיה לפניי.

אני בטוח שלא נגרם כל נזק.
לאחר שעברנו את המחסום, עצרנו בצד, ושלושה צעירים ערבים יצאו מהרכב שלהם. הם הראו לי "נזק" ברכב וטענו שאני גרמתי לו.

הבעיה היא שאכן נכנסתי בהם מאחור, אבל אני יודע שלא נגרם כלום מהמגע הקל שהיה.
כעת הם דורשים ממני 900 ש"ח פיצוי.

נתון חשוב: הרכב שבו נסעתי הוא רכב מחברת השכרה.

השאלות שלי הן:

1. האם יש להם חובת הוכחה לנזק ולקשר שלו לאירוע, או שטענתם מתקבלת אוטומטית רק משום שנכנסתי בהם מאחור?


2. איך נכון לנהוג במצב שבו מדובר ברכב שכור – האם לפנות מיד לחברת ההשכרה ולתת להם לטפל בזה?


3. האם אסור לי לשלם להם ישירות (כדי לא להסתבך מול חברת ההשכרה)?


4. האם קיימת אפשרות לבקש תיעוד ממצלמות האבטחה במחסום, שיכול להראות שלא נגרם נזק או שהרכב שלהם כבר היה במצב הזה?


5. האם כדאי לערב את המשטרה כדי שיהיה רישום רשמי של האירוע?


6. האם נכון או חכם לטעון שראיתי תיעוד ממצלמות, למרות שאין לי באמת גישה אליו?


7. האם קיים חשש שמדובר בניסיון להוציא ממני כסף במרמה? ואם כן – איך נכון לפעול?



אשמח לשמוע מניסיון של אחרים או מהמלצות מקצועיות, במיוחד בהקשר של רכב השכרה.

צירפתי תמונות של "הנזק" שכביכול גרמתי להם

תודה רבה.
  • תודה
Reactions: רותי א. צלמת1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה