עצורי כלא 4

  • הוסף לסימניות
  • #21
דייייייייי!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י אבי100;1530568:
לשם השוואה לנושא דידן
ן

אני מוחה, ונא לכבד כל רב באשר הוא.
אם מעוניין לערוך את ההשוואה הנוראית הזו- עשה זאת על חשבונך, ובשמך.
יש כאן מעט מן העזות לומר בשמי דברים שאפילו לא חשבתי.
מה פשר החוצפה הזו???
אני לא חושבת שר' שמואל בדרגתו של מרדכי (אם ראשונים כמלאכים). ולגבי ההשוואה השניה- אני אפילו לא חוזרת. נא לא לבזות את גדולי ישראל. ועוד להכניס את זה בפי אחרים. אני מקוה שזה מספיק ברור לך!!!!!
כתבתי מילים כפשוטם. דיברו כאן על דת וכת, וכל כוונתי היתה שלאורך ההיסטוריה כולה היהודים היו 'כת' שונה.
אם זו ההשוואה שיש לך בראש- מעניין יהיה לגלות איך הגעת אליה... (בודאי שלא מכבוד ת"ח)...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בושה וחרפה בוז על הרמה!!!
להזכירך:
שעקיצתן עקיצת עקרב ולחישתן לחישת שרף "....
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יש דברים שעדיף לא לחזור עליהם,
חלומי, חדוה,
יהיה טוב יותר אם תורידו את הציטוט.

לאן הגענו...ד' ישמור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
תודה לכל המעירים,
רק ציטטתי עם חידוד (מתבקש או שלא מתבקש)
ואכן זה תוקן
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י אבי100;1530587:
תודה לכל המעירים,
רק ציטטתי עם חידוד (מתבקש או שלא מתבקש)
ואכן זה תוקן

חידוד שא-ת-ה הבנת וחידדת. אף אחד לא התכוון לכך. אני ודאי שלא. אפילו לא הייתי שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י חלומי;1530582:
בושה וחרפה בוז על הרמה!!!
להזכירך:
שעקיצתן עקיצת עקרב ולחישתן לחישת שרף "....
צר לי שכוונתי לא הובנה
בתגובתי שנמחקה רציתי למחות בציניות על הכנסת עניין המגילה
למחלוקת גדולי ישראל
כאשר לדעתי
המחלוקת שהיו צריכים להביא כאן היא המחלוקת
בין רבי יהונתן איבשיץ ורבי יעקב מעמדין
ששם כל מי שהתערב במחלוקת ניזוק
למרות שזו היתה מחלוקת לשם שמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
....
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בבקשה:
קיבלתי במייל!
רבבות בקבלת הפנים לבני הישיבה ששוחררו
רבבות במפגן תמיכה ענק בארבעת בני הישיבה - סרבני התייצבות, ששוחררו מהכלא הצבאי • המפגן נפתח בצעדה מרחוב בר-אילן לככר השבת, שם התקיימה העצרת המרכזית • הגר"ש אוירבאך נשא דברים: "מבית ומחוץ קמים עלינו לכלותינו - הגזירה הנוראה עדיין בעיצומה" • המארגנים: "כמות המשתתפים הפתיעה גם אותנו" • צפו בתיעוד ענק

יונה שוב ואבי שיף 21:13 16/02/2015 צילום: קובי הר צבי

רבבות איש השתתפו הערב (ב'), בהפגנת תמיכה בתלמידי הישיבה ששוחררו אתמול מהכלא הצבאי, לאחר שסירבו להתייצב בלשכת הגיוס.
רבבות איש השתתפו בתהלוכה ומעמד תמיכה בארבעת תלמידי ישיבת פוניבז' וגרודנא ששוחררו אתמול (א') מהכלא הצבאי.
המפגן החל בתהלוכת ענק בשעה 19:00 מלווה בתזמורת של 'כלייזמרים', והיא עברה על פני הרחובות בר אילן – שמואל הנביא עד לרחוב יחזקאל.
במעמד נשאו דברים רבנים וראשי ישיבות והולחן שיר למעמד, להמילים "לא מתייצבים בלשכת הגיוס – לבית הכלא נלך לקדש שם שמיים".
הגר"ש אוירבאך שהיה הדובר המרכזי במפגן אמר: "מבית ומחוץ קמים עלינו לכלותינו. הבחורים שקדשו שם שמים בכלא הצבאי הם מעט מהאור שיגרשו את החושך. יחד עם השמחה הגדולה שיש לנו עם הבחורים הללו, צריכים אנו לדעת כי הגזירה הנוראה עדיין בעיצומה ויש לעשות הכל על מנת לבטלה".
כך גם השתתפו במפגן ילדי תלמודי התורה, שצעדו במקום בתהלוכה מיוחדת.
כמות המשתתפים הפתיעה אף את המארגנים עצמם שלא ציפו לרבבות איש, רובם מחוגי 'הפלג הירושלמי' וה'עדה החרדית'.
צפה בקובץ המצורף 227621
צפה בקובץ המצורף 227622
צפה בקובץ המצורף 227623
צפה בקובץ המצורף 227624
צפה בקובץ המצורף 227625
צפה בקובץ המצורף 227626
צפה בקובץ המצורף 227627
 

קבצים מצורפים

  • unnamed (4).jpg
    KB 104.9 · צפיות: 25
  • unnamed (6).jpg
    KB 141.4 · צפיות: 25
  • unnamed.jpg
    KB 183.8 · צפיות: 24
  • unnamed (1).jpg
    KB 46.4 · צפיות: 25
  • unnamed (2).jpg
    KB 64.2 · צפיות: 26
  • unnamed (3).jpg
    KB 31 · צפיות: 26
  • unnamed (5).jpg
    KB 119.2 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #32
איזה כיף!
כמה חיכיתי ליום הזה שבו יהיה ניתן לדבר בפורום הזה על פוליטיקה, בלי חששות.
ברוך השם זה קורה, מעולה!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום לכולם,

במוצאי שבת האחרונה נסעתי לירושלים.
במחסום ליד כלא עופר, ממש לפני הפנייה לגבעת זאב, נסעתי באיטיות – למעשה גלשתי כמעט על 0 קמ"ש – ואז נתקעתי קלות ברכב שהיה לפניי.

אני בטוח שלא נגרם כל נזק.
לאחר שעברנו את המחסום, עצרנו בצד, ושלושה צעירים ערבים יצאו מהרכב שלהם. הם הראו לי "נזק" ברכב וטענו שאני גרמתי לו.

הבעיה היא שאכן נכנסתי בהם מאחור, אבל אני יודע שלא נגרם כלום מהמגע הקל שהיה.
כעת הם דורשים ממני 900 ש"ח פיצוי.

נתון חשוב: הרכב שבו נסעתי הוא רכב מחברת השכרה.

השאלות שלי הן:

1. האם יש להם חובת הוכחה לנזק ולקשר שלו לאירוע, או שטענתם מתקבלת אוטומטית רק משום שנכנסתי בהם מאחור?


2. איך נכון לנהוג במצב שבו מדובר ברכב שכור – האם לפנות מיד לחברת ההשכרה ולתת להם לטפל בזה?


3. האם אסור לי לשלם להם ישירות (כדי לא להסתבך מול חברת ההשכרה)?


4. האם קיימת אפשרות לבקש תיעוד ממצלמות האבטחה במחסום, שיכול להראות שלא נגרם נזק או שהרכב שלהם כבר היה במצב הזה?


5. האם כדאי לערב את המשטרה כדי שיהיה רישום רשמי של האירוע?


6. האם נכון או חכם לטעון שראיתי תיעוד ממצלמות, למרות שאין לי באמת גישה אליו?


7. האם קיים חשש שמדובר בניסיון להוציא ממני כסף במרמה? ואם כן – איך נכון לפעול?



אשמח לשמוע מניסיון של אחרים או מהמלצות מקצועיות, במיוחד בהקשר של רכב השכרה.

צירפתי תמונות של "הנזק" שכביכול גרמתי להם

תודה רבה.
  • תודה
Reactions: רותי א. צלמת1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה