הייטקיסטית בעתיד
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #1
לפני שבוע עברתי תאונת דרכים.
חציתי את הכביש לא במעבר חצייה ונכנס בי אופנוע.
רציתי לשאול כמה דברים:
א. הייתי בדרך לעבודה כשקרתה התאונה, מילאתי דו"ח תאונת עבודה. כמה אני אמורה לקבל על זה?
ב. האם הביטוח של האופנוען אמור לשלם את האמבולנס?
ג. לגבי פיצויים, האם כדאי לקחת עורך דין ולנסות להוציא מהביטוח שלו כסף? אשמח לדעת- האם זה שווה? יצא מזה משו?
חציתי את הכביש לא במעבר חצייה ונכנס בי אופנוע.
רציתי לשאול כמה דברים:
א. הייתי בדרך לעבודה כשקרתה התאונה, מילאתי דו"ח תאונת עבודה. כמה אני אמורה לקבל על זה?
ב. האם הביטוח של האופנוען אמור לשלם את האמבולנס?
ג. לגבי פיצויים, האם כדאי לקחת עורך דין ולנסות להוציא מהביטוח שלו כסף? אשמח לדעת- האם זה שווה? יצא מזה משו?
הנושאים החמים