דרוש מידע פצעונים בגוף? מחלת הפה היד והרגל, שמעתם על זה?

  • הוסף לסימניות
  • #41
יש משחה נוזלית מיוחדת שמוכרים בבתים פרטיים בכל הארץ עולה 40 שח
ואם מורחים מיד בהתחלה זה עוזר מאד
וגם אחרי זה זה מאד עוזר
המשחה של שפיצר 026510012
קניתי את המשחה רק לא ברור לי אם זה מיועד רק לפה או גם לפצעים החיצוניים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אם זה המשחה צהובה - אז היא באמת עוזרת מאוד!
אנחנו משתמשים בזה תמיד לאפטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
קניתי את המשחה רק לא ברור לי אם זה מיועד רק לפה או גם לפצעים החיצוניים,
אנחנו שמנו רק בפה מהתחלה וזה עזר מאד לכל הגוף
אני מבין שהרוק מדביק מקומות אחרים וזה מונע את ההדבקה
ובטיטול זה מהיציאות

אנחנו קנינו מדרדק 089744544 תתקשרו אליהם לברר במדויק
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
שואלת שוב, את כל בעלי הניסיון-
האם תוכלו לתאר את הפצעונים? איך הם נראים? איפה הם נמצאים?
אני מכירה היטב את מחלת הפה הקלאסית, על כל תסמיניה. חניכיים ולשון לבנות ובוערות. אאוץ'....
כעת אני רואה סגנון אחר של פצעונים. קטנים אדומים וכיביים. על עור הפנים, ידיים, מפשעה ורגליים.
לא רואה קושי באכילה או כאב חריג בתוך הפה.
השאלה אם על זה מדובר או שזה משהו אחר, כי זה ממש לא נחמד ודי מדאיג.

לא הצלחתי להשיג תור לרופא היום, רק מחר, אז השארתי את הילד בבית.
בינתיים אשמח להיעזר בבעלי ניסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
שואלת שוב, את כל בעלי הניסיון-
האם תוכלו לתאר את הפצעונים? איך הם נראים? איפה הם נמצאים?
אני מכירה היטב את מחלת הפה הקלאסית, על כל תסמיניה. חניכיים ולשון לבנות ובוערות. אאוץ'....
כעת אני רואה סגנון אחר של פצעונים. קטנים אדומים וכיביים. על עור הפנים, ידיים, מפשעה ורגליים.
לא רואה קושי באכילה או כאב חריג בתוך הפה.
השאלה אם על זה מדובר או שזה משהו אחר, כי זה ממש לא נחמד ודי מדאיג.

לא הצלחתי להשיג תור לרופא היום, רק מחר, אז השארתי את הילד בבית.
בינתיים אשמח להיעזר בבעלי ניסיון.
זה בדיוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
שואלת שוב, את כל בעלי הניסיון-
האם תוכלו לתאר את הפצעונים? איך הם נראים? איפה הם נמצאים?
אני מכירה היטב את מחלת הפה הקלאסית, על כל תסמיניה. חניכיים ולשון לבנות ובוערות. אאוץ'....
כעת אני רואה סגנון אחר של פצעונים. קטנים אדומים וכיביים. על עור הפנים, ידיים, מפשעה ורגליים.
לא רואה קושי באכילה או כאב חריג בתוך הפה.
השאלה אם על זה מדובר או שזה משהו אחר, כי זה ממש לא נחמד ודי מדאיג.

לא הצלחתי להשיג תור לרופא היום, רק מחר, אז השארתי את הילד בבית.
בינתיים אשמח להיעזר בבעלי ניסיון.
אני ראיתי כל מיני סוגים, חלקם דומים לעקיצה ללא גירוד...
ללא סבל
הרופא טען שאם אין חום לשלוח....
על הכפות ידיים לא היה
יש גם בטיטול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
פצעונים אדומים על פני העור של הפנים, הידיים, המפשעה והרגליים?
בדיוק
מה שמוזר ששבוע לאחר שזה נעלם מופיעה לו פתאום פטריה רצינית בכפות רגליים וידיים.
הכוונה היא שהעור כולו מתקלף?
גם לבן שלי היה - עבר אחרי שבוע - שבועיים.
משערת שזה העור שמתחלף
משהו יודע עד איזה גיל זה מדבק?
ילדים ותינוקות (לא מבוגרים)
יש משחה נוזלית מיוחדת שמוכרים בבתים פרטיים בכל הארץ עולה 40 שח
ואם מורחים מיד בהתחלה זה עוזר מאד
וגם אחרי זה זה מאד עוזר

אנחנו קנינו אצל דרדק 089744544
ויש לזה סניפים בכל הארץ
כדאי להתקשר לשאול
מאוד עוזר
מאוד כואב המריחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אה, ואגב
מחלת הפה והגפיים / מחלת הפה / מחלת הרגל והיד / כל השמות בסגנון - מדובר באותו דבר.
לפי ד"ר ויקיפדיה אין קשר בין הפה והגפיים לפה והטלפיים (שתוקפת בהמות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
יש לזה נראה לי שתי סוגים
הבת שלי היתה עם פצעים
אבל בלי חום ובלי כלום הרגישה מעולה!
אני ראיתי כל מיני סוגים, חלקם דומים לעקיצה ללא גירוד...
ללא סבל
הרופא טען שאם אין חום לשלוח....
על הכפות ידיים לא היה
יש גם בטיטול...
כנ"ל אצלי בדיוק
הרופא אמר שאם אין חום ולא מריירים אין בעיה -זה לא מדבק
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
גם אני בסיוט הזה כבר שבוע עם התינוק
הילד לא רגוע ,בכיין וכל היום בידיים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
משהו חדש(נראה לי)
אתמול היה לתינוק שלי ארבעה פצעונים מתחת לשפה,
והיום בבוקר הוא קם עם הרבה פצעונים בידיים וברגליים,
נלחצתי ועפתי איתו לרופא והוא אמר "גם הוא הצטרף ללהקה...."
מה זה אומר? זהו שדחפו אותי אחרי התור החרון ולא היה לו זמן אז הוא אמר לי בקצרה,
זה מאד מדבק ולכן ישנה התפרצות רצינית עכשיו, זה מתחיל בפה (אצל אחיין שלי זה התחיל מהרגליים אבל ככה הוא אמר)
בערק 2-3 ימים מלווה בחם של 38 בערך אין כל כך מה לעשות עם זה, הוא רק הביא לי משחה לפה אם ישרוף לו וטיפות פנסטיל אם יתרבו הפצעים,
בקיצור אם יש לילד שלכם ח"ו פצעונים בלתי מוסברים אל תלחצו (אני נבהלתי שזה אולי אלרגיה ח"ו) פשוט תלכו לרופא.
אם משהו יודע משהו בעניין אשמח לשמוע כי לדעתי זה מלווה גם בשלשולים, אשמח לכל הוספת ידע (גם לאחיין שלי זה היה כשבוע)
תודה, ורק בריאות.
בלת"ק
גם אצלי זה ביקר וגם אצל האחיות שלי
לבייבי שלי היו רגליים עם מלא מלאאאאא פצעים (רק ברגליים), חום והיא לא רצתה לאכול 3 ימים.
נרגעה רק עם פניסטיל, והרופא נתן לי גם משחות

האחיינית שלי היתה מלאה עם פצעים, גם בפה וגם בגוף, והרופא שלה נתן רק פניסטיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
בלת"ק
גם אצלי זה ביקר וגם אצל האחיות שלי
לבייבי שלי היו רגליים עם מלא מלאאאאא פצעים (רק ברגליים), חום והיא לא רצתה לאכול 3 ימים.
נרגעה רק עם פניסטיל, והרופא נתן לי גם משחות

האחיינית שלי היתה מלאה עם פצעים, גם בפה וגם בגוף, והרופא שלה נתן רק פניסטיל
תשתמשו במשחה שהמלצתי לעיל ותראו ישועות
כמה שמתחילים עם זה יותר מהר זה יותר עוזר

אני מרחתי עם האצבע במקום עם מקלון
שמרתי על סטרליות
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
גם אצלנו אותו סיפור
חשוב מאד !!לדאוג שהילד לא יתייבש.
לנסות לתת שלוקים ,שתיה קרה מתוקה..כל הזמן.
מה שמוזר ששבוע לאחר שזה נעלם מופיעה לו פתאום פטריה רצינית בכפות רגליים וידיים.
יש עוד מישהו שקרה אצלו?(הפטריה..)
הזוי, גם לבן שלי היה בדיוק ככה, ועבר כבר חודש ועוד לא נעלם לו. אני לא הצלחתי להבין אם זה פטריה או משהו אחר, אבל זה כמו שלפוחיות קטנות שהופכות לקילופים, גם בכפות ידיים וגם ברגליים. מיד איך שהסתיימה מחלת הפה.
מה עשית עם זה? זה עבר כבר ותוך כמה זמן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אצלינו זה עבר אחרי כמה שבועות
שימי לב אם זה איפה שהיה פצעים?
אם לא - לא יודעת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56

מהאתר של כללית​

מחלות נגיפיות שכיחות הגורמות לפריחה​

אדמדמת/אביבית
050526_3_roseola-web.png

אדמדמת ואביבית הן השמות העבריים שניתנו למחלה נגיפית בשם Roseola infantum התוקפת בעיקר תינוקות עד גיל שנתיים - בדרך כלל בעונות האביב והסתיו.

מהלך המחלה הוא שמאפשר לאבחן אותה במידה רבה של ודאות: אדמדמת היא מחלת הפריחה היחידה שמתחילה בחום גבוה מאוד שנמשך שלושה עד ארבעה ימים. התפרחת מופיעה רק לאחר שהחום יורד.

התפרחת מורכבת מנגעים קטנים שטוחים - או מעט מורמים מעל פני העור - בצבע ורוד. הפריחה מופיעה תחילה בחזה, בבטן ובגב ולאחר מכן מתפשטת לגפיים. הפריחה נעלמת בתוך יום־יומיים. לפעמים, בעקבות עלייה פתאומית של החום לערכים גבוהים מאוד, עלולים להתפתח פרכוסי חום. המחלה חולפת מעצמה ללא צורך בטיפול, למעט הורדת החום.

אבעבועות רוח
phototake_chickenpox_skin_lesions.png


הגורם לאבעבועות רוח הוא נגיף. מדובר במחלה מאוד מידבקת, שאומנם לרוב אינה מסוכנת, אך עלולה לגרום למידה לא מבוטלת של אי־נוחות ואף לסבל. אצל שיעור קטן מאוד מהילדים עלולה אבעבועות רוח להתפתח למחלה קשה ובמקרים נדירים, בעיקר כאשר יש מחלות רקע של המערכת החיסונית, היא עלולה להיות מסוכנת.

סימני המחלה מופיעים בין 10 ימים לשלושה שבועות לאחר מועד ההדבקה. הסימן הראשון של אבעבועות רוח הוא חום, שלעיתים קרובות מלוּוה בכאב גרון ובעייפות. הפריחה (שמאוד מגרדת) מגיעה יום־יומיים לאחר מכן בראש, בקפלי הידיים ובמפשעות.

הפריחה היא בתחילה אזור אדום שבמרכזו שלפוחית זעירה. לאחר שהשלפוחית מתפוצצת, היא מתכסה בגלד.

הפריחה של אבעבועות רוח אינה אחידה. היא משתנה בהתאם לשלבי ההתפתחות של המחלה ובהתאם לסוג העור שבו היא פורצת.

חומרת המחלה והאינטנסיביות של הפריחה אינן ניתנות לחיזוי מראש. לעיתים באה המחלה לידי ביטוי בנגעים בודדים בלבד והיא כמעט לא מורגשת, ולעיתים מכוסה הילד החולה בנגעים רבים ומפושטים - גם בריריות הפה, בעיניים ובאיברי המין. ילדים במצב כזה מגיעים לא פעם לאשפוז כדי לטפל בסיבוכי הפריחה.

ניתן לחזור לגן או לבית הספר ברגע שהנגע האחרון הופך משלפוחית לגלד, שכן בשלב הזה המחלה כבר אינה מידבקת. במילים אחרות: הילד יכול לחזור למסגרת החינוכית שבה הוא לומד גם אם כל גופו מכוסה פריחה - ובתנאי שמדובר בנגעים שנושאים גלדים ולא שלפוחיות.

בדרך כלל הפריחה אינה מותירה סימנים או צלקות, אלא אם הנגעים הזדהמו בזיהום משני שגרם לנזק עמוק בעור. מקרים כאלה הם נדירים ביותר. אם הילד מגרד את העור חשוב לתת לו טיפול נוגד גרד, מכיוון שהגירודים עלולים לגרום לצלקות בעור.

לילדים בריאים לא נותנים בדרך כלל באופן שגרתי טיפול תרופתי לאבעבועות רוח. התרופות שניתנות במקרים האלה הן להקלה על הגרד, כמו טיפות פניסטיל (דרך הפה). חשוב מאוד לשמור על היגיינה של העור ולרחוץ את הילד לפחות פעם ביום. אין מניעה לצאת עם הילד מהבית, ובלבד שיימנע ממגע עם ילדים כדי למנוע הדבקה.

באוכלוסיות מיוחדות (למשל, באנשים מדוכאי חיסון) ניתן טיפול תרופתי אנטי נגיפי דרך הפה או דרך הווריד.

בשנות ה־90 של המאה ה־20 פותח חיסון נגד אבעבועות רוח, וכיום הוא חלק מתוכנית החיסונים הממלכתית. החיסון בטוח ויעיל מאוד וניתן בשתי מנות: הראשונה בין גיל שנה לגיל 15 חודשים והמנה השנייה בין גיל 4 שנים לגיל 6 שנים. החיסון ניתן בזריקה תת־עורית בזרוע ועלול לגרום לאדמומיות באזור ולרגישות קלה במשך ימים ספורים.

לאחר החיסון רוב הילדים המחוסנים מוגנים מהמחלה, אם כי ייתכנו מקרים של הופעת המחלה למרות החיסון. אולם במקרים כאלה המחלה תהיה קלה מאוד, תתבטא בנגעים בודדים בלבד ותחלוף במהירות.

אבעבועות רוח היא גורם סיכון להופעת שלבקת חוגרת בגיל מבוגר, ולכן חשוב מאוד לחסן את כל הילדים, אלא אם ישנן התוויות נגד לחיסון.

לסיכום: אף שאבעבועות רוח היא מחלה קלה בדרך כלל, הרי כדי למנוע את המקרים הקשים והנדירים מומלץ מאוד לחסן את הילדים.

חצבת
measles1.png


חצבת היא מחלת נגיפית (גורם לה נגיף ה־measles) שמתלווה אליה פריחה אופיינית. בעבר היו הרבה מגפות של חצבת, אולם כיום יש חיסון יעיל, והודות לו ניתן למנוע את המחלה. למרות זאת אנחנו עדים להתפרצויות של חצבת באוכלוסיות שלא חוסנו נגדה, ואז עלולה המחלה לגבות מחיר כבד מהחולים בה.

המחלה מתחילה שבוע עד שבועיים לאחר ההדבקה. סימני המחלה מזכירים שפעת: נזלת וגודש באף, אודם בעיניים, שיעול וחום שעלול להיות גבוה. הילד ייראה חולה, מסכן ולעיתים אדיש.

ביום השלישי או הרביעי למחלה מופיעה פריחה בצבע אדום־חום. תחילה פורחות הפנים, אך בהמשך מתפשטת הפריחה לאזורי הגוף האחרים. אזורי הפריחה מתמזגים בהדרגה למשטחים אדומים שבולטים מעט מעל פני העור. בשלב הזה מלוּוה החצבת בחום גבוה מאוד ובתחושת חולי ועייפות. בתוך שלושה עד חמישה ימים מתחיל החום לסגת בהדרגה, ושאריות הפריחה דוהות גם הן.

למחלת החצבת אין טיפול ספיציפי, למעט טיפול תומך שיקל על הילד. סיבוכים לחצבת מופיעים לעיתים נדירות, אך הם עלולים להיות מסוכנים.

האחריות למנוע הידבקות בחצבת היא קודם כול של ההורים שצריכים לחסן את הילד בגיל שנה יחד עם החיסון נגד חזרת ונגד אדמת. מנה חוזרת של החיסון ניתנת לרוב בכיתה א', בסביבות גיל 6. החשש שהיה קיים בעבר מפני קשר אפשרי בין החיסון נגד חצבת לבין התפתחות אוטיזם נשלל לחלוטין במחקרים רבים. מעבר לכך, המאמר העיקרי שבו נטען כי קיים קשר בין חיסון נגד חצבת לבין אוטיזם נפסל מבחינה מדעית והוא אינו תקף לחלוטין.

אדמת
rubella.png

אדמת היא מחלה נגיפית, ובדומה לחצבת ההידבקות נובעת משאיפת טיפות לחות וזעירות שפלטו החולים בעת שיעול או עיטוש. המחלה קלה יותר מחצבת, וסימניה מופיעים בין 14 יום ל־21 יום לאחר החשיפה לנגיף.

בתוך יום עד חמישה ימים של מחלה לא קשה מופיעים קשרי לימפה נפוחים בצוואר ומאחורי אפרכסות האוזניים. כבר בתחילתה מלוּוה האדמת בפריחה ורודה שמתחילה על הפנים ומתפשטת בהמשך לצוואר ומשם לשאר חלקי הגוף. הפריחה נעלמת בתוך יומיים עד שלושה ימים. אין טיפול מיוחד לאדמת, והמחלה - בילדים - אינה מותירה שום נזק.

בילדים המחלה קלה. הדאגה העיקרית היא מפני האפשרות שהילד החולה ידביק אישה הרה במחלה. הדבקה כזאת היא מסוכנת אם האישה ההרה נמצאת במהלך 16 השבועות הראשונים להריון והיא מסוכנת במיוחד אם היא נמצאת בין השבוע ה־8 לשבוע ה־10 להריון. הסכנה היא שהעובר שנושאת האישה ההרה ברחמה ייפגע מנגיפי האדמת ויסבול ממומים מולדים.

בישראל רוב הנשים בגיל הפוריות חוסנו נגד אדמת, אולם מי שאינה בטוחה בכך יכולה לבדוק את רמות הנוגדנים שבדמה לאדמת ומכך ללמוד אם היא חוסנה. החשש מפני אדמת בהריון הוא הסיבה העיקרית למתן החיסונים בגיל הילדות.

אדמנת זיהומית (המחלה החמישית - fifth disease)
5th_disease_08.jpg


אדמנת זיהומית (Erythema infectiosum), הנקראת גם המחלה החמישית, היא מחלה נגיפית שפורצת בעיקר בחודשי האביב. הנגיף שגורם למחלה נקרא פארוו־וירוס (Parvovirus), וההדבקה נעשית באמצעות טיפות זעירות באוויר שמקורן בשיעול של אדם חולה.

סימני המחלה מופיעים בתוך 4 עד 14 ימים לאחר ההדבקה, אבל רק אצל כ־25% מהחולים מופיעים תסמינים כלשהם. התסמינים כוללים חום לא מאוד גבוה ופריחה. זו מופיעה תחילה על הלחיים של הילד ונותנת להן מראה של לחיים שקיבלו סטירה. בתוך יום־יומיים מופיעה פריחה אדומה עדינה על הזרועות, על הרגליים ועל פלג הגוף העליון. בשלב הזה הנגיף כבר נעלם, והילד אינו מידבק ורשאי לחזור לגן הילדים או לבית הספר.

אין טיפול מיוחד לאדמנת זיהומית. יש לשים לב: סימני המחלה עלולים לחזור זמנית בעקבות חשיפה לאור השמש, בתגובה למאמץ גופני או בתגובה לעלייה בטמפרטורת הגוף מסיבות אחרות. האבחנה מבוססת על הצורה האופיינית של התפרחת על הלחיים.

מחלת הפה והגפיים
phototake_hand-foot-mouth_disease_foot_rash.png


למחלת הפה והגפיים, שהיא נפוצה מאוד, גורמים זנים רבים של נגיפים המשתייכים לקבוצת נגיפים מסוימת.

למחלה מתלווה לעיתים חום לא גבוה, אך היא עשויה להיות ללא חום כלל. המאפיין העיקרי של המחלה הוא שלפוחיות לבנבנות שמופיעות על פני הלשון, בצד הפנימי של הלחיים, בחניכיים ולעיתים על השפתיים. בהמשך מתפתחים כיבים (אפטות) בקוטר של כמה מילימטרים, שסביבם אזור אדום. הכיבים האלה עלולים להכאיב ולהציק.

נוסף על כך עלולה להופיע פריחה אדומה ובולטת - עם או ללא שלפוחיות - בידיים, באצבעות, בכפות הרגליים בעכוז ובמפשעות. הופעת פריחה על הידיים שכיחה יותר מאשר על הרגליים. הנגעים בידיים וברגליים, שהם בצורת שלפוחיות, מלוּוים לעיתים קרובות בכאבים. השלפוחיות נסוגות לאחר כשבוע.

מחלת הפה והגפיים מאוד מידבקת, אבל היא קלה וחולפת מעצמה ללא שום טיפול. בבתי המרקחת נמכרים תכשירים שונים שמקילים על הכאבים שנגרמים מהכיבים בפה.

מחלות חיידקיות הגורמות לפריחה​

שנית (סקרלטינה)

scarlet-fever.jpg

למחלת השנית גורם החיידק סטרפטוקוקוס. היא מתאפיינת בדלקת בלוע ומלוּוה בפריחה אופיינית. המחלה מידבקת ונפוצה מאוד בקרב ילדים בגיל בית הספר, בעיקר בחורף ובתחילת האביב, אולם תיתכן בכל גיל ובכל עונות השנה. בעבר נחשבה השנית למחלה קשה ומסוכנת, אבל בימינו היחס אליה הוא כמו לכל זיהום אחר מסטרפטוקוקוס שניתן להתמודד איתו באמצעות טיפול אנטיביוטי פשוט למדי.

הפריחה הוורודה־אדומה שמופיעה בכל הגוף כיומיים לאחר תחילת המחלה נגרמת מרעלנים שמפרישים חיידקי הסטרפטוקוקוס. הפריחה של השנית צפופה, וכאשר מעבירים עליה יד, מתקבלת תחושה של נייר זכוכית עדין. בדרך כלל הפריחה אינה מופיעה בכפות הידיים והרגליים. מאפיינים נוספים של המחלה הם אודם וסומק בפנים, ולרוב ישנו אזור חיוור סביב הפה. הלשון אדומה אף היא.

נוסף על פריחה יש למחלה תסמינים נוספים ובהם חום, כאב גרון - בעיקר בעת בליעה (תופעה שאופיינית גם לדלקת גרון ללא פריחה) - כאב ראש ונפיחות בבלוטות הלימפה, בעיקר בצוואר. לעיתים נוצר קילוף עור בקצות האצבעות. זהו סימן אופייני לכך שתהליך ההחלמה מהמחלה הוא בעיצומו.

בדומה לטיפול בדלקת גרון ללא פריחה, גם שנית מחייבת טיפול אנטיביוטי במשך 10 ימים מלאים - אף אם הרגשת הילד השתפרה בתוך ימים ספורים ולכאורה הוא הבריא. זאת כדי למנוע התפתחות סיבוכים שעלולים להיות משמעותיים.

24 שעות לאחר ירידת החום רשאי הילד לשוב ללימודים, גם אם טרם השלים את עשרת ימי הנטילה של האנטיביוטיקה.

אימפטיגו
phototake_impetigo_skin_lesion.png


אימפטיגו היא מחלה זיהומית שטחית של העור שעלולה להיגרם משני סוגים של חיידקים: סטרפטוקוקוס וסטפילוקוקוס.

אימפטיגו מתאפיינת בפריחה שבהתחלה נראית כשלפוחיות זעירות. מאוחר יותר השלפוחיות פוקעות ומותירות אזורים אדומים פתוחים בעור. אלה מתכסים בגלד בצבע דבש ולעיתים מלוּוים בגרד. המחלה מידבקת מאוד ועלולה להתפשט לאזורי גוף שונים וגם לילדים אחרים במגע רגיל.

הטיפול באימפטיגו הוא כמו בזיהומים אחרים שלהם גורמים חיידקים מסוג סטרפטוקוקוס וסטפילוקוקוס: יש צורך בטיפול אנטיביוטי במריחה מקומית או בבליעה למשך 5 עד 14 ימים כדי למנוע סיבוכים. בדרך כלל לאחר שניים עד שלושה ימי טיפול המחלה כבר אינה מידבקת, אך הפריחה לרוב נשארת עוד כמה ימים לפני שהיא נעלמת כליל.


אצלנו לאחרוה בקרה האדמדמת ושמעתי מעוד אימהות באזור שגם אצלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
למחלת הפה והגפיים יש טיפות
טיפות ההומאופטיה R182
מחוללות ניסים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
הזוי, גם לבן שלי היה בדיוק ככה, ועבר כבר חודש ועוד לא נעלם לו. אני לא הצלחתי להבין אם זה פטריה או משהו אחר, אבל זה כמו שלפוחיות קטנות שהופכות לקילופים, גם בכפות ידיים וגם ברגליים. מיד איך שהסתיימה מחלת הפה.
מה עשית עם זה? זה עבר כבר ותוך כמה זמן?
האמת שעוד לא חלף,הופיע ממש עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לבת שלי יש כמו פריחה- ידיים, רגליים, מפסעות, בחיך יש לה גם כמה נקודות אדומות ומרגישה מצוין!!!!
הרופאה אומרת שזה מחלת הפה..
תכל'ס לפי מה שכולם כותבים כל המשחות וכו' עוזרות ומרפאות כשיש פצעים בפה ופריחה כמו שאני מתארת לוקחת גם איזה חודש עד שהיא עוברת.
אז אפשר לשלוח לגן או לא?????? זה ממש לא נשמע מחלת הפה. וגם אם כן, מה לחכות עד שיעבור גם אם יקח מלאאאא זמן??????
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה