- הוסף לסימניות
- #1
אני מעצבת לגרעין תורני במסגרת הסכם כללי לתשלום -
כך שאני לא מקבלת על כל עבודה בנפרד.
אבל עדיין מסקרן אותי -
א. מה אתם אומרים על העבודה? (רק ללמוד להבא כי זה כבר יצא להדפסה)
ב. כמה עבודה כזו מוערכת וכמה משלמים עליה בשוק הפתוח?
הפלייר זה פלייר אקורדיון.
בגלל שהקובץ גדול מידי עשיתי צילום מסך והדבקתי בצייר.
כך שאני מצטערת על האיכות...
כך שאני לא מקבלת על כל עבודה בנפרד.
אבל עדיין מסקרן אותי -
א. מה אתם אומרים על העבודה? (רק ללמוד להבא כי זה כבר יצא להדפסה)
ב. כמה עבודה כזו מוערכת וכמה משלמים עליה בשוק הפתוח?
הפלייר זה פלייר אקורדיון.
בגלל שהקובץ גדול מידי עשיתי צילום מסך והדבקתי בצייר.
כך שאני מצטערת על האיכות...
הנושאים החמים