- הוסף לסימניות
- #41
אמן,נכתב ע"י מרשי;2451426:אני יכולה רק "לעודד" אותך
שהייתי לפני שנה וחצי במצב דומה לשלך
הריון ראשון ומרגש אחרי מספר שנות ציפיה.
הבטחתי לעצמי צילומי ניובורן
ואפילו הכנתי את הכסף בצד.
אבל אחרי הלידה הייתי כל כך חלשה שאפילו לא היה לי כח לחשוב על זה
ועד שהתאוששתי קצת כבר עברנו את הגיל...
אז בעזרת השם בילד הבא... תהינה לנו תמונות ניובורן בשילוב אחות גדולה
(לידה ראשונה תמיד יותר חלשים לא?)
וגם אם לא, לא נורא
יש לי את הילד בעצמו להסתכל עליו כל היום וכמה שהם גדלים הם יותר מתוקים!
מאחלת לך לידה קלה ומהירה
והעיקר ילד בריא ושלם
שיתמלאו כל משאלותיך ויתגשמו כל חלומותיך!
תודה!
באמת חלשים אחרי לידה
אבל אפשר עד 10 ימים, לא?
איך זה בדיוק הולך?
הנושאים החמים