צילום ניו בורן- מה עושים?

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י מרשי;2451426:
אני יכולה רק "לעודד" אותך
שהייתי לפני שנה וחצי במצב דומה לשלך
הריון ראשון ומרגש אחרי מספר שנות ציפיה.

הבטחתי לעצמי צילומי ניובורן
ואפילו הכנתי את הכסף בצד.
אבל אחרי הלידה הייתי כל כך חלשה שאפילו לא היה לי כח לחשוב על זה
ועד שהתאוששתי קצת כבר עברנו את הגיל...

אז בעזרת השם בילד הבא... תהינה לנו תמונות ניובורן בשילוב אחות גדולה
(לידה ראשונה תמיד יותר חלשים לא?)
וגם אם לא, לא נורא
יש לי את הילד בעצמו להסתכל עליו כל היום וכמה שהם גדלים הם יותר מתוקים!

מאחלת לך לידה קלה ומהירה
והעיקר ילד בריא ושלם
שיתמלאו כל משאלותיך ויתגשמו כל חלומותיך!
אמן,
תודה!
באמת חלשים אחרי לידה
אבל אפשר עד 10 ימים, לא?
איך זה בדיוק הולך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י ירושלמית0;2451472:
אמן,
תודה!
באמת חלשים אחרי לידה
אבל אפשר עד 10 ימים, לא?
איך זה בדיוק הולך?

נראה לי שאפשר בערך עשרה ימים
אבל איתי לפחות חודש לא היה על מה לדבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י ירושלמית0;2451472:
אמן,
תודה!
באמת חלשים אחרי לידה
אבל אפשר עד 10 ימים, לא?
איך זה בדיוק הולך?

10 ימים אחרי לידה ראשונה זה לא הרבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
תלוי אצל מי...
אל תייאשו אותה כל כך מראש.

אני למשל מרגישה מעולה+ אחרי לידה, ורק מחכה שיבואו לבקר אותי כל הזמן, ומלאת מרץ...
אז אולי גם את - ירושלמית- תרגישי ככה בעז"ה :)

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י super tiger;2451835:
תלוי אצל מי...
אל תייאשו אותה כל כך מראש.

אני למשל מרגישה מעולה+ אחרי לידה, ורק מחכה שיבואו לבקר אותי כל הזמן, ומלאת מרץ...
אז אולי גם את - ירושלמית- תרגישי ככה בעז"ה :)

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!

גם אני ככה,
שיהיה בשעה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י שרה arch;2451887:
גם אני ככה,
שיהיה בשעה טובה


גם אני ככה. מחכה שהשתי ימים בבית חולים יגמרו כדי שאוכל להמשיך את החיים, קניות, סידורים והכנה לברית אם יש.

אני גם חושבת שכדאי לך להשקיע כמו שרות נזרי אמרה עד הסוף. אני מכירה הרבה אמהות שלא גומרות להתחרט שהם לא התאמצו עוד קצת, הרי במילא כל לידה כרוחה בהמון הוצאות. זה הכל ענין של סדר עדיפויות, %90 מהאכלוסיה יש להם כסף, רק השאלה למה חשוב להם להוציא ומה לא. לפי האשכול זה נשמע שזה ממש חשוב לך. במיוחד שזה אחרי הרבה צפיה ב"ה. אז קדימה! ושיהיה במזל טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הלו הלו כל האחרונות שכתבו "גם אני ככה" נשמע שאתם מדברות על לידה מתקדמת, לא לידה ראשונה.
לידה ראשונה זה אחרתתתתתתתת.
ולענ"ד לידה ראשונה אחרי שנות ציפיה עוד יותר אחרת. ההתרגשות הגדולה מתישה פי מאה, הצורך להיות עם עצמך ולעכל מה בעצם קרה כאן. לוקח הרבההההההה זמן. אמנם משתנה מאחת לשניה, אבל באמת לא כדאי לבנות על זה.
אני ילדתי אמנם לא 7 שנים אחרי החתונה אלא פחות מחצי מזה, אבל עדיין זה היה אחרי ציפיה כך שאני כותבת מנסיון. 9.5 חודשים אחרי ורק לאחרונה אפשר לומר שאני לא מרגישה "אחרי לידה"
לא כתבתי כדי לייאש, אלא כדי שתכיני את עצמך. ותקבלי את זה. ולא תנסי להלחם עם זה.
ובעז"ה כמו שמרשי כתבתה יהיו לך עוד פעמים כדי להשלים בכפל כפליים.

הרבה הרבה הצלחות וברכות!!
שתזכי לחוש את קרבת ד' איתך, למצות את הרגעים הגדולים והמדהימים האלה, לצאת מהלידה בתחושה טובה ומסופקת, בתחושה של חוויה - כי זה מה שזה, חוויה גדולה למרות ובגלל הכאב.

ותעדכני אותנו פליז........
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י wald;2456444:
הלו הלו כל האחרונות שכתבו "גם אני ככה" נשמע שאתם מדברות על לידה מתקדמת, לא לידה ראשונה.
לידה ראשונה זה אחרתתתתתתתת.
ולענ"ד לידה ראשונה אחרי שנות ציפיה עוד יותר אחרת. ההתרגשות הגדולה מתישה פי מאה, הצורך להיות עם עצמך ולעכל מה בעצם קרה כאן. לוקח הרבההההההה זמן. אמנם משתנה מאחת לשניה, אבל באמת לא כדאי לבנות על זה.
אני ילדתי אמנם לא 7 שנים אחרי החתונה אלא פחות מחצי מזה, אבל עדיין זה היה אחרי ציפיה כך שאני כותבת מנסיון. 9.5 חודשים אחרי ורק לאחרונה אפשר לומר שאני לא מרגישה "אחרי לידה"
לא כתבתי כדי לייאש, אלא כדי שתכיני את עצמך. ותקבלי את זה. ולא תנסי להלחם עם זה.
ובעז"ה כמו שמרשי כתבתה יהיו לך עוד פעמים כדי להשלים בכפל כפליים.

הרבה הרבה הצלחות וברכות!!
שתזכי לחוש את קרבת ד' איתך, למצות את הרגעים הגדולים והמדהימים האלה, לצאת מהלידה בתחושה טובה ומסופקת, בתחושה של חוויה - כי זה מה שזה, חוויה גדולה למרות ובגלל הכאב.

ותעדכני אותנו פליז........

מותר לשאול אם עשית ניו בורן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י ירושלמית0;2456458:
מותר לשאול אם עשית ניו בורן?

תכננתי לצלם בעצמי.
תכל'ס.
בהתחלה בעלי צלם, די בכח, כדי שיהיה מזכרת מהימים הראשונים.
בגיל שבועיים ניסיתי לצלם, יצאו תמונות נחמדות, ממש לא מקצועי אבל בהחלט חמוד, אבל חששתי להפשיט אותו סתם, ולצלם כשהוא ישן לא רציתי, כי עד שהוא נרדם עד טסססה לנצל את הזמן הזה. כמה ימים אח"כ כן ניסיתי עם יותר אביזרים, ולא יצא מוצלח, וקצת ביאס אותי אבל היום יש לו כל כך הרבה תמונות יפות שזה באמת לא מפריע לי.
הגיל הפיצי הזה חמוד ורך אבל עכשיו כבר לא מעניין אותי. אני נהנית לראות תמונות שלו ולהשוות את הפער אבל לא עד כדי לשלם על זה כל כך הרבה.
אם את רוצה הדגמות חיות לנ"ל - שלחי לי מייל לחתימה, אני מאד אוהבת להשוויץ עם התמונות שלו.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בשעה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אפשר לצלם ניו בורן לבד.
עם מצלמה טובה ותאורה טובה אפשר להסתדר.

אני באופן אישי לא אוהבת תצלומי ניו בורן,
(ובוודאי לא את הסמאצ' קייק ..)
אבל לאחות שאוהבת עשיתי כמה תמונות ללא עיבוד-
ברור שלא לא מקצועי מאוד, אבל אם אין תקציב לא להתייאש אפשר לעשות לבד!

והעיקר שיהיה בשעה טובה!
 

קבצים מצורפים

  • IMG_8788.JPG
    3 MB · צפיות: 176
  • IMG_8796.JPG
    3.1 MB · צפיות: 152
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י מרים ליף;2456507:
אפשר לצלם ניו בורן לבד.
עם מצלמה טובה ותאורה טובה אפשר להסתדר.

אני באופן אישי לא אוהבת תצלומי ניו בורן,
(ובוודאי לא את הסמאצ' קייק ..)
אבל לאחות שאוהבת עשיתי כמה תמונות ללא עיבוד-
ברור שלא לא מקצועי מאוד, אבל אם אין תקציב לא להתייאש אפשר לעשות לבד!

תמונות ממש חמודות...

אבל אי אפשר להשוות לצילום ניו בורן מקצועי בסטודיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
איזה אשכול מרגש!!!
ירושלמית, המון המון מזל טוב!
ושהכל ילך בקלות, בבריאות ובשמחה!

ויש לי שתי עצות בשבילך:
דבר ראשון, אני חושבת שאחרי הלידה, כשכל המצב ישתנה, וההתרגשות תהיה כבר מסוג אחר, בליווי עייפות והכל - אולי החלום ידעך, ותרגישי שאת לא צריכה את זה.
אבל זה לא אמור למנוע ממך לפרגן לעצמך לפחות עכשיו ולבנות על זה שתשקיעי ולחלום ולדמיין איך זה יהיה... גם אם בסוף המציאות תהיה קצת שונה - היא בכל מקרה תהיה בעז''ה הכי מאושרת שיש!
דבר שני, אני חושבת שבגיל הזה מספיק תמונה אחת או שתיים מושקעות של הניו בורן, וזה יכול לצאת יותר זול. לדעתי זה די מיותר לעשות אלבום שלם עם אותו פרצוף ואותה הבעה, גם אם מחליפים רקעים... אז את יכולה ללכת על חבילת צילום קטנה אצל צלמת טובה, ולצאת עם מזכרת מתוקה שמספיקה בהחלט, ואחר כך כשהתינוק\ת יגדל לחשוב על משהו יותר גדול ומגוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
דבר ראשון, שיהיה בשעה טובה...
דבר שני- אני צילמתי את הבן שלי לתמונות ניו בורן בגיל 3 שבועות והוא שיתף פעולה מקסים! (כלומר, ישן...)
לא אומרת שזה אידיאלי, אבל אם תוך 10 ימים תרגישי שאת לא מסוגלת, תחכי עוד שבוע ויכול להיות שהוא גם ישתף לך פעולה.. (ויכול להיות שלא...)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י ירושלמית0;2456512:
תודה!

לא היית חייבת למחוק את ההודעה
זכותך להביע את דעתך.
גם בעלי בדיעה שלך...:)

פשוט חשבתי שלא כאן המקום, כאן באמת המקום להתרגש...

אבל עצה אישית שעליה לדעתי לא כדאי לוותר - קחי תומכת לידה טובה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י ירושלמית0;2456512:
תודה!

לא היית חייבת למחוק את ההודעה
זכותך להביע את דעתך.
גם בעלי בדיעה שלך...:)

כשהראיתי לאבא שלי נלהבת את תמונות הניובורן שניסיתי לעשות על אחיין שלי הוא אמר לי אבל למה עם עינים סגורות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בשעה טובה ירושלמית, בקלות ובידים מלאות!

לדעתי אל תוותרי על החלום שלך, חיכית לו מספיק זמן ומותר לך להתפנק
זה אלבום שהוא מזכרת מגיל מדהים שעובר ככ מהר!


לגבי ההרגשה אחרי לידה- אני יולדת די טריה (כמעט 3 שבועות) ויכולה לומר לך שהיום אני עייפה הרבה יותר מלפני שבוע!
אז קחי בערבון כל מה שאומרים לך על כח וסבלנות (גם את הדברים שלי :) )
ואני חושבת שלמה שאנחנו ממש רוצים יש לנו המון כח וסבלנות...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י wald;2456568:
כשהראיתי לאבא שלי נלהבת את תמונות הניובורן שניסיתי לעשות על אחיין שלי הוא אמר לי אבל למה עם עינים סגורות?

הוא צודק... לתינוק שלי היה מראה משכר כשפקח עיניים, בעיניים עצומות פחות בלטה הייחודיות שלו. כשהתחננתי לצלמת (בבית החלמה. שילמתי 50 ₪ ל4 תמונות כולל הקובץ) שתחכה שיפקח עיניים, היא טענה שהוא יראה פוזל.
בפועל- תמונות מלאכיות, שבמשך שבועיים לא יכלתי להניח מהיד. אבל בגיל חודשיים עשיתי תמונות מקצועיות- ומהן נהנתי הרבה יותר. רואים ילד- עם הבעה, קצת חיוכים, מבט ישר...
הכל ענין של טעם. רק אומרת.
אגב, חודשיים זה ממש לא אידיאלי. פשוט התאים לי מסיבות מסוימות וב"ה הלך טוב.
לדעתי צלמות צריכות להציע חבילות 'שנה ראשונה' כדי שנוכל לתעד את ההתפתחות של התינוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
ירושלמית, שימי לב שרוב אלה שמעודדות אותך לצלם- אלה הצלמות.

אני ילדתי לפני זמן מה, אמנם לא לידה ראשונה אבל בגלל סיבות אחרות הרגשתי שאני רוצה לפרגן לעצמי ניו בורן, ופרגנתי לעצמי:)
הלכתי לצלמת מהטובות בפורום,
ואני, איך לאמר, קצת מאוכזבת.

התמונות שיש לי הם ממש לא התמונות החלומיות שאת רואה כאן מדי פעם באשכולות.

הייתי אחרי לידה, מותשת,
לפעמים זה גם יוצא בתאריכים פחות נוחים,
וחייבים להתחשב עם הצלמת לגבי התאריך,

ולא יכולתי לעמוד על סוג הצילום שאני אוהבת וכו'


מה שאני רק רוצה לומר לך,
זה שגם אם תלכי לצלמת זה ממש לא מחייב שיצא לך תמונות חלומיות כמו שאת רואה כאן ומתגרה.


נקודה למחשבה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה