- הוסף לסימניות
- #1
היי, צריכה עזרה בבקשה מהמנוסות כאן-
התינוק שלי בן שבעה חודשים
על הנקה מלאה מהלידה.
הכנסתי אותי למסגרת חלקית (שלושה ימים בשבוע) בגיל חמישה חודשים
בערך שבועיים הוא עשה בעיות עם הבקבוק אבל אחרי זה די הסתדר
הוא אף פעם לא הסכים לאכול חלק אבל אכל כמות שמאפשרת לו לא לרעוב והיה רגוע
בשבועיים האחרונים הוא לא אוכל כלום אצל המטפלת, וצורח לה כל היום..
היא אמרה לי שהיא לא מוכנה לקבל אותו יותר...
יש רעיון למישהי מה לעשות?
הוא לא מוכן בכפית ובמזרק מתנגד נואשות, ניסיתי.
מוצקים הוא אוכל 2 - 3 כפיות ולא רוצה יותר זה לא יכול עוד להחליף ארוחה..
האם הפתרון היחיד זה לעזוב את העבודה?
אני חסרת אונים..
התינוק שלי בן שבעה חודשים
על הנקה מלאה מהלידה.
הכנסתי אותי למסגרת חלקית (שלושה ימים בשבוע) בגיל חמישה חודשים
בערך שבועיים הוא עשה בעיות עם הבקבוק אבל אחרי זה די הסתדר
הוא אף פעם לא הסכים לאכול חלק אבל אכל כמות שמאפשרת לו לא לרעוב והיה רגוע
בשבועיים האחרונים הוא לא אוכל כלום אצל המטפלת, וצורח לה כל היום..
היא אמרה לי שהיא לא מוכנה לקבל אותו יותר...
יש רעיון למישהי מה לעשות?
הוא לא מוכן בכפית ובמזרק מתנגד נואשות, ניסיתי.
מוצקים הוא אוכל 2 - 3 כפיות ולא רוצה יותר זה לא יכול עוד להחליף ארוחה..
האם הפתרון היחיד זה לעזוב את העבודה?
אני חסרת אונים..
הנושאים החמים