התייעצות צריכה עזרה דחופה- תינוק שלא אוכל

  • הוסף לסימניות
  • #1
היי, צריכה עזרה בבקשה מהמנוסות כאן-
התינוק שלי בן שבעה חודשים
על הנקה מלאה מהלידה.
הכנסתי אותי למסגרת חלקית (שלושה ימים בשבוע) בגיל חמישה חודשים
בערך שבועיים הוא עשה בעיות עם הבקבוק אבל אחרי זה די הסתדר
הוא אף פעם לא הסכים לאכול חלק אבל אכל כמות שמאפשרת לו לא לרעוב והיה רגוע
בשבועיים האחרונים הוא לא אוכל כלום אצל המטפלת, וצורח לה כל היום..
היא אמרה לי שהיא לא מוכנה לקבל אותו יותר...

יש רעיון למישהי מה לעשות?
הוא לא מוכן בכפית ובמזרק מתנגד נואשות, ניסיתי.
מוצקים הוא אוכל 2 - 3 כפיות ולא רוצה יותר זה לא יכול עוד להחליף ארוחה..

האם הפתרון היחיד זה לעזוב את העבודה?
אני חסרת אונים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני ניסיתי הכל הכל הכל.
בסוף עברתי לעבוד מהבית, בחסד ה' המנהל אישר.
אחרי שהילד גדל ולקח מוצקים חזרתי לעבוד פיזית (בגיל 9 חודשים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ניסית לתת מטרנה נוזלית ממש בכפית? כלומר לא סמיכה עם דייסה?
מנסיון עם תינוקת סרבנית מאד (נכדתי החמודה)
יום א נתתי לה בבוקר 2 כפיות
יום ב 3 כפיות
יום ג גם 3 כפיות
ולאט לאט קרה הלא יאמן
והיא אכלה כל בוקר אצלי בכפית מטרנה, מנה שלמה! (מציינת שרק פעם אחת במשך הבוקר, כי היה אורך זמן רב להאכיל אותה, אבל זה הספיק לה עד 1.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לפעמים זה עניין של טמפרטורת האוכל
לא חם מספיק או חם מידי
ובכלל- הבת שלי לא אהבה שאוב מבקבוק, רק מטרנה:(
אני עדיין חושבת שזה היה עניין של טמפרטורת השאוב הלא מתאימה
ניסית תחליף חלב? אולי יאהב את זה יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ניסית לתת מטרנה נוזלית ממש בכפית? כלומר לא סמיכה עם דייסה?
מנסיון עם תינוקת סרבנית מאד (נכדתי החמודה)
יום א נתתי לה בבוקר 2 כפיות
יום ב 3 כפיות
יום ג גם 3 כפיות
ולאט לאט קרה הלא יאמן
והיא אכלה כל בוקר אצלי בכפית מטרנה, מנה שלמה! (מציינת שרק פעם אחת במשך הבוקר, כי היה אורך זמן רב להאכיל אותה, אבל זה הספיק לה עד 1.
ניסיתי בכפית, אני מביאה שאוב וממש לא רצה
והאמת לא רואה את המטפלת מסכימה לתת לו כפית אחרי כפית, זה יכול לקחת שעה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפעמים זה עניין של טמפרטורת האוכל
לא חם מספיק או חם מידי
ובכלל- הבת שלי לא אהבה שאוב מבקבוק, רק מטרנה:(
אני עדיין חושבת שזה היה עניין של טמפרטורת השאוב הלא מתאימה
ניסית תחליף חלב? אולי יאהב את זה יותר?
אני נותנת לו שאוב
יש מצב שיאהב יותר מטרנה?
אני מחממת לו שיהיה חמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תנסי לעבור לירקות ופירות מרוסקים, וגם מים בכפית (בימים חמים)
לאט לאט היא תתרגל

במקביל, אולי תמצאי מטפלת קרובה לעבודה שלך ותצאי ל-10 דקות להאכיל אותה.

מה לא?
לא עוזבים עבודה בגלל זה!
את צריכה להיות שלימה עם עצמך שאת עובדת בשבילה שיהיה פרנסה בבית, וזה לא לרעתה
בלי נקיפות מצפון ובלי לעשות חשבונות.
הספקות והרחמים שלך זולגים אליה ישירות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
וואו, קשוח! אבל גם מוכר, ולרוב איכשהו מוצאים פתרון!
1. לנסות כמה סוגי בקבוקים: הרבה תינוקות אוהבים את מאם וחלק רק טומי טיפי. כמובן לנסות כמה ימים רצופים. (אולי גם בבית, שתתרגל)
2. יש תינוקות שלא מוכנים לאכול חלב שאוב שעבר הקפאה, תבדקי אם זה הסיפור.
מכירה תינוקת רגישה במיוחד, שאפילו אם עבר יום אחד במקרר לא הסכימה, אז האמא שאבה ושלחה מיד כל יום (אם זה רלוונטי)
3. לנסות למצוא מה התנוחה שהתינוקת מעדיפה, כמובן עדיף על הידיים של המטפלת, בתנוחת הנקה, אבל יש תינוקות שיעדיפו דווקא בעגלה בחצי ישיבה (לרוב קשור לכאבי אוזניים או ריפלוקס, שלפעמים לא ניכרים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הילדים שלי גם היו סרבנים ברמה שירדתי כל יום למעון להניק.
בסוף הגענו לבקבוקי מטרנה הקטנים ואת זה הם לקחו .
שווה לנסות.(כמובן עם שאוב בפנים)
כך הם נראים
1742246240940.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הילדים שלי גם היו סרבנים ברמה שירדתי כל יום למעון להניק.
בסוף הגענו לבקבוקי מטרנה הקטנים ואת זה הם לקחו .
שווה לנסות.(כמובן עם שאוב בפנים)
כך הם נראים
צפה בקובץ המצורף 1923887
אפדר רק את הפטמה על בקבוק רגיל
הייתי ממליצה גם לנסות בקבוק של לנסינו
כמו כן ראיתי הרבה ילדים ששתו רק מהפטמה של הבית החלמה- של פעם, האדום
הוא יותר רך כזה
ויש גם באלי אקספרס בקבוק לסרבנים- גם עבד לי פעם על ילד שלא הסכים שום דבר

בקבוק תינוק סיליקון ירוק / ורוד 5 אונקיות ו-8 אונקיות בקבוקי תינוק 2 חבילות חינם מ-BPA בקבוק האכלה לילדים
נראה לי יש את זה גם בשילב אבל זה עולה 80-90 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כמה נקודות חשובות:
לבדוק שהחור בבקבוק לא קטן מידי (צריך שלב 2-3)
ולהרגיל את התינוק לבקבוק בחושך , בתנוחה של הנקה כמה לילות ואז בעז"ה יתרגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפדר רק את הפטמה על בקבוק רגיל
הייתי ממליצה גם לנסות בקבוק של לנסינו
כמו כן ראיתי הרבה ילדים ששתו רק מהפטמה של הבית החלמה- של פעם, האדום
הוא יותר רך כזה
ויש גם באלי אקספרס בקבוק לסרבנים- גם עבד לי פעם על ילד שלא הסכים שום דבר

בקבוק תינוק סיליקון ירוק / ורוד 5 אונקיות ו-8 אונקיות בקבוקי תינוק 2 חבילות חינם מ-BPA בקבוק האכלה לילדים
נראה לי יש את זה גם בשילב אבל זה עולה 80-90 ש"ח
אני יכולה לפתוח גמ"ח של בקבוקים יש לי את כל הסוגים והמינים !
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש בקבוק שעובד ממש טוב על סרבנים של סאווינקס
עולה בין 80-100


בקבוק לתינוק 0 גזים 0 בלבול פטמות 270 מ”ל סובינקס - - בקבוקי תינוק ופטמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@שואלת.
כמו שכתבה כאן מישהי- טומי טיפי זה בקבוק שרוב הילדים מסכימים לקחת
רק צריך לקחת בחשבון שלפעמים הם מעדיפים את הבקבוק הזה ועוזבים את ההנקה...

אבל לפני בקבוק אולי תנסי לבדוק אם באמת האוכל טעים לו
אחד הילדים שלי לא הסכים חלב שעבר הקפאה, רק טרי (עד יום מהשאיבה, רק מהמקרר)
ורותח, לא היה מספיק שזה חמים (חמים זה נעים בהתחלה ועד שגומר לאכול זה קר, אז היה אוכל כמה לגימות ואז צריך לחמם שוב, עברנו לממש חם על גבול הרותח ואז שתה בבת אחת בקבוק שלם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הייתי באותו סרט.....
3 חודשים הוא היה במטפלת 5 שעות בלי לאכול כלום! (הנס שהוא היה רגוע ביותר)
אח"כ התחיל לאכול קצת גרבר, לפעמים פריכית אורז
במעון השנה נתתי לו מאכל שקוראים לו וויטביקס - סוג של דגני בוקר, עם מים/ חלב,
עד שהוא למד לאכול......
ושוב הוא היה ילד טוב!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה