התייעצות צרת השוקולד - עוד מישהו?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה עושים???
לא גומרת לאכול שוקולד
איך יוצאים מזה?
יש תחליפים מתוקים - אולי שאפשר להכין לבד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
דבר ראשון, לא קונים שוקולד!
כולל איסור חמור מאי מי מבני הבית לרכוש או להכניס הביתה את המוצר.
לאחר מכן, להכין מנות ממש קטנות ארוזות, למקרי הצורך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
פעם שמעתי טיפ שלי אישיתי ממש עזר
לאכול את השוקולד לאטטט
למצוץ כל חתיכה קטנה הרבה זמן.
וכמו שכתבו לא לקנות בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש תחליפים מתוקים - אולי שאפשר להכין לבד?
לא בטוח שזה המתוק - בשוקולד עצמו יש משהו ממכר.
ההההמממםם - שו-קו-ל-ד...
ברור שאסור לחתוך בבת אחת - זה יכול להביא לעצבים בלתי מוסברים...
להפחית מינון בהחלטיות, ועדיף עם מישהו מהצד שיתמוך ויעודד...
וכמו בכל התמכרות - ניתן לתת לעצמך "פיצוי" בדברים אחרים - כל דבר אחר שאינו אוכל ושגורם לך הנאה ...
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קודם כל, שוקולד מריר, עדיף משוקולד חלבי
בנוסף, הרבה פעמים שאנחנו מחפשים משהו מתוק, אנחנו צריכים משהו רגשי ולא תמיד שמים לב לזה
המלצה-כשבא לך משהו מתוק, תעצרי רגע ותשאלי את עצמך-מה אני באמת צריכה עכשיו? מה אני מרגישה?
אולי אני צריכה כמה דקות שקט/מנוחה או כל דבר אחר
לפעמים עוזר ולפעמים באמת צריך את הדבר המתוק הזה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם הבעיה היא הסוכר ולא הקופאין
אפשר לקנות שוקולד מריר 70% 80% 90% קופאין זה אם פחות סוכר
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה על כל העצות!!
זה בגלל תזונה לא נכונה
השוקולד יכולל היות בבוקר עם כמה עוגיות במקום ארוחה
רגשי זה לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
למה "צרת שוקולד"?
איזה כיף. את אוהבת שוקולד? תאכלי שוקולד!!
לא מגיע לך???
מגיע לך עוד יותר ועוד יותר טוב.
תקני כמה וכמה חבילות, תחביאי לך בארון. מגיע לך!!!! באהבה!!!
צרה כי מסוגלת לאכול בכיף חצי חב' בפעם אחת
וכמה ימים רצוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עזבו!
בא לי לצעוק (גם לעצמי...)
למה אנחנו כל הזמן מלקות את עצמינו???
למה לא להנות?
למה כל ביס צריך להיות עם נקיפות מצפון??
בואו נאמין שהשם רוצה שיהיה לנו טוב.
והוא בטוח שמח שאישה יהודיה יושבת ונהנת משוקולד!
(ואלו שלא יסכימו איתי זה אולי אלו שמתנגדים גם לשיר שיהיה לי עוד יותר טוב...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היא לא מתכוונת למעט שוקולד, אלא לכמות שחורגת מהנורמה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בא נגיד שזה קורה פעם ב..
ולא שבועות שלמים ברצף
אבל זה פוצע אותי (פצעונים בפנים וכו')
אם היתה לי עצה בשבילי- הייתי מעבירה לך את סוד הקסם...
כרגע אני עם קורונה/שפעת מיום שישי. ומאז ועד עכשיו- לא מסוגלת לאכול שוקולד.
מניחה שלא לכזה פתרון את מחכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא גומרת לאכול שוקולד
איך יוצאים מזה?
זה קשה מאודדדד
לאט לאט,
היה לי תקופה ככה,
ידעתי שאני לא יכולה לגמור עם זה ביום אחד,
קניתי חבילה של מיני שוקולדים,
בהתחלה אכלתי כל יום 2, אחד בבוקר ואחד בערב עם הקפה
אח"כ הורדתי רק לערב,
היום עברתי לתמר, כ"כ התרגלתי לזה וזה הרבה יותר טעים לי (נכון להיום ;))
א בטוח שזה המתוק - בשוקולד עצמו יש משהו ממכר.
אני לא יודעת מה אצלה
אצלי זה המתוק,
בתקופות שלא היה לי שוקולד בבית, חיפשתי כל דבר מתוק , ואם לא שוקולד אז חלווה...

עזבו!
בא לי לצעוק (גם לעצמי...)
למה אנחנו כל הזמן מלקות את עצמינו???
למה לא להנות?
למה כל ביס צריך להיות עם נקיפות מצפון??
בואו נאמין שהשם רוצה שיהיה לנו טוב.
והוא בטוח שמח שאישה יהודיה יושבת ונהנת משוקולד!
(ואלו שלא יסכימו איתי זה אולי אלו שמתנגדים גם לשיר שיהיה לי עוד יותר טוב...)
כי לאט לאט משמנים למידה 40
ומשם ל42
אח"כ ל 44
אחרי תקופה ל46
וכו וכו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה