דרוש מידע ראיון לצורך אזרחות בארהב, ללא בידוד מקומי

  • הוסף לסימניות
  • #41
ולגבי מחוסנים:
בהמלצות של ה CDC כתוב שמי שהוא מחוסן ומגיע מחול, שיבדוק בדיקת קורונה אחרי 3-5 ימים, ואם הוא שלילי הכל בסדר. לא מוזכר שצריך בידוד.

לכאורה לפי זה, מי שהוא מחוסן בחיסון מלא, יכול להגיע למשרדים של הUSCIS ללא בעיה.
הענין הוא שכנראה אין עדיין רגולציה שמכירה ב'תו הירוק' עבור מתחסנים של מדינות אחרות.

אז כנראה נשארנו עם המסקנה שצריך בידוד 10 ימים, גם למתחסנים.
איזה אישור מתחסן יש להם שם? אם זה כך, אולי תעודת מתחסן מתורגמת תפעל באופן זהה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אולי... ואולי לא.
אין לי דרך לדעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני תוהה אם יש מקום לשחק ראש קטן
יש לי ביד זימון
בזימון יש הוראות הגעה, כולל הגבלות קורונה
ולא מוזכר בשום מקום חובה לבדוק מה הנהלים העדכניים באתר
ולא מוזכר שום בידוד או הגבלה למגיעים מחו"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
איזה אישור מתחסן יש להם שם? אם זה כך, אולי תעודת מתחסן מתורגמת תפעל באופן זהה?
לא הבנתי מה עוזר תעודת חיסון
יש לכם תעודת חיסון גם לילדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אני תוהה אם יש מקום לשחק ראש קטן
יש לי ביד זימון
בזימון יש הוראות הגעה, כולל הגבלות קורונה
ולא מוזכר בשום מקום חובה לבדוק מה הנהלים העדכניים באתר
ולא מוזכר שום בידוד או הגבלה למגיעים מחו"ל
זה כתוב. תסרקי ותעלי, אמצא את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
זה כתוב. תסרקי ותעלי, אמצא את זה.
1617700553196.png
 

קבצים מצורפים

  • 1617700552346.png
    1617700552346.png
    KB 286.4 · צפיות: 34
  • הוסף לסימניות
  • #48
זה כאן:
זימון2.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אשמח גם לקבל מידע
ב10 ימים שלפני הראיון- מותר להסתובב חופשי או שצריך בידוד מוחלט בMount Laurel, NJ?
כשחוזרים לארץ צריך עדיין בידוד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
דחוף... יש לנו תור בחמישי 8 באפריל, איפה עושים אחכ SSN?
בנוסף דחוף איפה עושים בדיקות קורונה לחזרה לארץ במחיר שפוי? אחנו משתגעים מהמחיר...

ב
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
דחוף... יש לנו תור בחמישי 8 באפריל, איפה עושים אחכ SSN?
בנוסף דחוף איפה עושים בדיקות קורונה לחזרה לארץ במחיר שפוי? אחנו משתגעים מהמחיר...

ב
אם תוכלו בבקשה לעדכן אם הקפידו על בדיקת תאריך ההגעה לארצות הברית
SSN אני עשיתי בברוקלין והיה מצוין אבל לכל אחד יש חוויה אחרת. זה תלוי פקיד
בדיקת קורונה אין בנתבג ב40 שקל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אשמח גם לקבל מידע
ב10 ימים שלפני הראיון- מותר להסתובב חופשי או שצריך בידוד מוחלט בMount Laurel, NJ?
כשחוזרים לארץ צריך עדיין בידוד?
כשחוזרים לארץ עם את בעלת תו ירוק צריכה רק לבצע בדיקה בשדה התעופה בישראל ופטורים מבידוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
עדיין לא טיפלנו,
אבל אני ישלח להם מייל שלא יכולנו להגיע בגלל הבידוד ויבקש שיתחשבו בנו (עשיתי זאת כבר בעבר, מקווה שלא יעשו לנו בעיה ..)
אתם גם במאונט לורל? אם יש לך מייל ישיר שלהם, אשמח לקבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אנחנו בניו ארק,
אם עוזר לך מייל שלהם יש לי בשמחה לתת לך,
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שלום,
ברוך ה' עמוסים, אבל אשתדל לעשות סדר בקצרה (בגדול זה נראה שאתה די בכיוון @גרפיקנער ).
ארה"ב היא פדרציה של מדינות, כל מדינה קובעת לעצמה את הכללים שלה, לממשל הפדרלי בד"כ אין הסמכות להתערב בענייני הפנים (זה חלק מהגורמים לכאוס שהיה שם והתחלואה המטורפת). הCDC הוא גוף מקצועי אבל ההנחיות שלו לא מחייבות את רוב הרשויות השונות (הרבה פעמים יאמצו את ההמלצות שלהם, אבל זה לא מחייב).
רשות ההגירה היא סוכנות פדרלית עצמאית שקובעת לעצמה את הכללים, ולכן מה שהקרובים שלכם מניו יורק מספרים לכם לא קשור לרשות ההגירה.
הדרישה עד עכשיו ברשות ההגירה הייתה שא"א להיכנס למשרד שלהם עד אחרי 14 יום מהנחיתה (עקרונית הם דרשו שתשהו בבידוד בימים האלו, אבל אין להם ממש דרך לאכוף את זה, כמובן שלא צריך לספר במשרד איפה טיילתם...), מהשבוע זה ירד ל10 ימים (ככה התעדכן באתר, וככה אישרו לי בחלק מהמשרדים שביררתי מולם, לא בדקתי אם כל משרד יישר קו). תעודת מתחסן / מחלים / בדיקה שלילית לא עוזר בשביל להימנע מהבידוד.
רוב המשרדים אוכפים את הדרישה, ושמעתי על כאלו שניסו להתחכם ושולחו בלי לקבל את תעודת האזרחות (יש כאלו שקיבלו אבל הצוות מאוד כעס אליהם, ובהתנהגות שלהם הם גרמו לחילול ה' נורא, ונזק גדול וארוך טווח לכל שאר המתאזרחים.
בבקשה שימרו על הכללים ושתצליחו.
ברוך ה' כל הלקוחות שלי נשמעו להוראות והכל עבר אצלם חלק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה