דרוש מידע רבי בחיידר שלא מפסיק להרביץ לילדים, מה עושים?

מצב
הנושא נעול.
גילוי נאות חטפתי בחיים מרבעס היו שהרגשתי שזה מחינוך והיו שהרגשתי את העצבים שלהם!
בילדותי. הרב'ה שלי קרא לי אליו לשולחן היה לו מקל שהיה רשום עליו "עץ הדעת" והיה מכה בו על אצבעות התלמיד כשהם מקופלות למעלה.. (אולי המבוגרים ביננו כן זוכרים) הגעתי אליו (והייתי תלמיד שקט וילד טוב -עד היום) כשהתקרבתי לשולחן... ה ת ע ל פ ת י כן, פשוט. אמבולנס ענינים..
כיום אנל'א יודע להגיד אם זה היה מפחד. אבל זה מה שהיה.
והיה עוד סיפור אבל...
 
האמת אני חייב לומר, מדובר בנושא רגיש וכואב שאכן קיים וראי לכל גינוי
אבל הסיפור הספציפי הזה קצת נראה לי בעדינות, - פייק מוחלט-
יש יותר מידי חורים בסיפור ושאלות תמימות מידי בכדי שהמקרה יהיה אמיתי
אבל בכל זאת - דיון חשוב וערכי
 
האמת אני חייב לומר, מדובר בנושא רגיש וכואב שאכן קיים וראי לכל גינוי
אבל הסיפור הספציפי הזה קצת נראה לי בעדינות, - פייק מוחלט-
יש יותר מידי חורים בסיפור ושאלות תמימות מידי בכדי שהמקרה יהיה אמיתי
אבל בכל זאת - דיון חשוב וערכי
סיפור אמיתי לחלוטין.
 
אחזור ואומר היום מלמדים רועדים מפחד מהורים וילדים
לא נכון הרבה'ס המבוגרים שמשאירים בחידר בגלל שלא נעים לפטר אותם בגלל שהם מהחסידות ואח"כ המשפחה מסביב יעשו בלגנים וכו' והם משתמשים עם השיטות של פעם או שכבר אין להם סבלנות לילדים והם לא מבנים שהגישה היום אחרת לילדים וצריך סבלנות אז זה התוצאה
לאחד הבנים שלי היה כזה סיפור בכיתה ולא היה עם מי לדבר פשוט העברתי אותו חיידר והילד התחיל לפרוח
 
בילדותי. הרב'ה שלי קרא לי אליו לשולחן היה לו מקל שהיה רשום עליו "עץ הדעת" והיה מכה בו על אצבעות התלמיד כשהם מקופלות למעלה.. (אולי המבוגרים ביננו כן זוכרים) הגעתי אליו (והייתי תלמיד שקט וילד טוב -עד היום) כשהתקרבתי לשולחן... ה ת ע ל פ ת י כן, פשוט. אמבולנס ענינים..
כיום אנל'א יודע להגיד אם זה היה מפחד. אבל זה מה שהיה.
והיה עוד סיפור אבל...
שלחתי מייל ואין התייחסות...
 
איזה לעז?
99.9999 נגד הדבר הזה.
אתה יודע איך שיחות הולכות
זה מתחיל מלהביא את השם של החסידות
ואז יתחיל לגלוגים
ואז כל אחד יתחיל לצאת נגד החסידות השנייה...
ומכאן הדרך קצרה....
 
בבקשה
אחת התגובות רשום שא"א אפשר לפנות לגורמים בחסידות והנימוק - וד"ל לאחר מכן הוסבר שזה חלק מהחסידות וכו..
אבל בהמשך מוזכר שהוא כלל לא מהחסידות אזה אפשר להבין מה הבעיה לפנות לאדמו"ר להתלונן אם הוא לא חסיד שלו בכלל ??
 
בבקשה
אחת התגובות רשום שא"א אפשר לפנות לגורמים בחסידות והנימוק - וד"ל לאחר מכן הוסבר שזה חלק מהחסידות וכו..
אבל בהמשך מוזכר שהוא כלל לא מהחסידות אזה אפשר להבין מה הבעיה לפנות לאדמו"ר להתלונן אם הוא לא חסיד שלו בכלל ??
תביא ציטוטים
 
בלת"ק חלקי..
כהורים- קודם כל להפסיק לשלוח את הילדים.
הנפש שלהם יותר חשובה מהכל.
לצערי שמעתי סיפור דומה על ר"מ בישיבה קטנה שמידי פעם מרים יד על בחורים,
שום דבר לא עזר חוץ מלהוציא את הבחור מהישיבה.
זה בהחלט חריג לגמרי, אבל קיים לצערנו,
וההורים חייבים להיות ערניים ולדאוג לנפש בנם.
 
אם זה פייק -אז שיהיה לתועלת של אנשים אחרים

אני יודע שיש כאלה מקרים ובפרט אצל חסידיות שלא נעים וכו'

הפיתרון פשוט ביותר-להתקשר לטלפון האישי של הרבי (בחיידר)
להגיד לו שזה שיחה אישית וזה לא עבר למנהל ולאף אחד אחר
ולהודיע לו חגיגית שאם הילד יקבל לטיפה אתם תפרקו לו את העצמות
כן ממש ככה
קצת ביטחון עצמי ולא להיבהל מרוצחי נפשות
 
@צור1
בלת"ק חלקי, בד"כ אני קורא שקט בפורום, אבל מה נסגר, אתה גר ביקום מקביל? המכות בהחלט לא פסו מן העולם, אפשר לומר שהצטמצמו משמעותית אבל עדיין הסיפור טעון שיפור.
ואפי' שהחלטת לא לכבד כתיבה של מישהו ואתה חושד שהוא ממציא דברים, הדברים ראויים להעלותם ולהעמידם במקומם, מה לי הכא מה לי התם.
כמה סיפרו בגזרה שלי בעניין בלי לשתף, באחד מהמקרים באזור קצת יותר קטן העבירו לת"ת ברמה יותר נמוכה בכמה פרמטרים בגלל חוסר התייחסות ראוי לדוגמה דומה לזו שהוצגה.
לא הבנתי למה להסתכל במבט אלכסוני על מה שכותב מאן דהו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה