כללי רכישה מפונטייפ

  • הוסף לסימניות
  • #1
לאחרונה רכשתי פונטים מפונטייפ, ואני רוצה להגיד לכם שאני ממש מרוצה, הסדר שיש שם זה דבר מדהים, והשירות עוד יותר, ובמיוחד מהמחיר. :)

הרעיון של המנוי של החצי שנה בכל חודש חמשה פונטים, זה דבר אדיר, לא מרגישים בכלל, ותאמינו לי יש להם הרבה פונטים מענינים, כגון פנינה עטרה כו'.

הפונטים שלהם שבאים כברירת מחדל, הם הרבה יותר עשירים מהפונטים של שאר החברות, וזה ממש כייף לקבל פונט עשיר ברמה גבוהה, במחיר זול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י A.Y.K;1057623:
לאחרונה רכשתי פונטים מפונטייפ, ואני רוצה להגיד לכם שאני ממש מרוצה, הסדר שיש שם זה דבר מדהים, והשירות עוד יותר, ובמיוחד מהמחיר. :)
הרעיון של המנוי של החצי שנה בכל חודש חמשה פונטים, זה דבר אדיר, לא מרגישים בכלל, ותאמינו לי יש להם הרבה פונטים מענינים, כגון פנינה עטרה כו'.

יש גם מסלול של 8 משקלים בחודש במחיר 59 ש"ח לא כולל מע"מ (יוצא קצת יותר זול ממנוי 5 משקלים);

לאור טענת הלקוחות שאין להם גופנים בכלל וכמות מצומצמת לבחירה חודשית אינה מספקת אותם
(בגלל שהם סטודנטים או שהתחילו רק כעת בתחום)
אנו יוצאים במבצע מיוחד.

משלמים על חבילת 40 משקלים במחיר מנוי (40 משקלים במחיר 9.20 ש"ח כולל מע"מ למשקל, סה"כ 368 ש"ח כולל מע"מ בתשלום אחד) בתנאי שמצטרפים לתכנית המנויים של פונטייפ למסלול חמשת או שמונת המשקלים

פונטייפ מאז ומעולם לוקחים צעדים לבוא יותר ויותר לקראת הלקוח ולתת לו תנאים נוחים יותר ויותר.

כרגע אני לא מדבר כמנהל חברת פונטייפ, אלא כחבר בפרוג שמשתדל לתת עצות טובות.
כדאי לכם להתנסות עם תכנית המנויים של פונטייפ, תוכנית זו אינה מונעת מכם לרכוש חבילות גדולות מחברות הפונטים הקיימים (פונטביט או מסטר פונט)

בנוסף, אני מציע לכם להצטרף כמנוי לחודש אחד ללא התחייבות למספר חודשים ובכך להתנסות עם פונטייפ בפועל, אני מציע הצעה זאת מתוך ביטחון גמור שמי שמתחיל להתעסק עם פונטייפ לא ירצה להפסיק.

הערה: הפונטים שהוזמנו במסגרת מנוי כל שהוא, הפונטים נתונם לכם לשימוש לכל החיים ולא רק לתקופת המנוי.

כעת דבר נוסף, בעבר הניק שלי "אליהו פריד" היה ניק מוכר מאוד בקרב הוותיקים, אלפי המצרפים החדשים לא כ"כ מכירים את הניק שלי וניק זה חסר משמעות לחלק נכבד מהחברים החדשים.

אז הרשו לי להציג לכם את עצמי.
שמי אליהו פריד, מעצב גרפי מזה 13 שנה.
יש לי מעל 60 משפחות גופנים שנמכרים במסטרפונט
כיום אני מנהל חברת פונטים עצמאית.
המוצר של פונטייפ הם הגופנים והאלמנטים המקצועיים של אברהם נויבירט.
הנכס של החברה אלו אתם הלקוחות.

בואו תתנסו בקטנה עם פונטייפ, ותשפטו האם זוהי חברה שבו תרצו להיות חלק ממנה.
והנה הצהרה והבטחה אישית ממני, עם פונטייפ אי אפשר בשום פנים ואופן להפסיד או לצאת מקופחים.

אני מזמין את כולכם לקחת יוזמה, ולהתנסות עם פונטייפ בצורה שלא תרגישו בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
פרטי התקשרות עם פונטייפ
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
02-9999130
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני ממליץ בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אלי. אתה לא מפסיק להבריק!
התכנית תפור בול!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י itzuvim;1057687:
אלי. אתה לא מפסיק להבריק!
התכנית תפור בול!
אתה יכול להעיד על שירות קאסטם ללקוחות.
ביקשת קטלוג פונטים רכושים, קיבלת.
יש לי עוד כמה וכמה רעיונות ליעל את התנהלות מול פונטייפ (עוד תדעדכנו בהמשך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש אפשרות הצטרפות לתוכנית מנויים בלי כרטיס אשראי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י אליהו פריד;1057659:
פונטייפ מאז ומעולם לוקחים צעדים לבוא יותר ויותר לקראת הלקוח ולתת לו תנאים נוחים יותר ויותר.

כדאי לכם להתנסות עם תכנית המנויים של פונטייפ, תוכנית זו אינה מונעת מכם לרכוש חבילות גדולות מחברות הפונטים הקיימים (פונטביט או מסטר פונט)

בנוסף, אני מציע לכם להצטרף כמנוי לחודש אחד ללא התחייבות למספר חודשים ובכך להתנסות עם פונטייפ בפועל, אני מציע הצעה זאת מתוך ביטחון גמור שמי שמתחיל להתעסק עם פונטייפ לא ירצה להפסיק.

הערה: הפונטים שהוזמנו במסגרת מנוי כל שהוא, הפונטים נתונם לכם לשימוש לכל החיים ולא רק לתקופת המנוי.

בואו תתנסו בקטנה עם פונטייפ, ותשפטו האם זוהי חברה שבו תרצו להיות חלק ממנה.
והנה הצהרה והבטחה אישית ממני, עם פונטייפ אי אפשר בשום פנים ואופן להפסיד או לצאת מקופחים.

אני מזמין את כולכם לקחת יוזמה, ולהתנסות עם פונטייפ בצורה שלא תרגישו בכלל.

כל מלה נכונה,
אני מנוי כבר שלושה חודשים, ומרוצה עד מאד מהשירות, מהיחס, ומעל הכל מהגמישות לבוא לקראת הלקוח בכל מה שאפשר.
נדיר עד מאד במחוזותינו חברה ברמה כ''כ גבוהה, עם יחס כ''כ מיוחד, וכזאת גמישות לקראת הלקוח.
לא חסרים דוגמאות, אבל חבל להאריך, נסו ותיווכחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י אליהו פריד;1057691:
אתה יכול להעיד על שירות קאסטם ללקוחות.
ביקשת קטלוג פונטים רכושים, קיבלת.
קאסטם? קטן עליך!!
לא ידעתי אם מותר לחשוף. אבל סופסוף הגיע הזמן... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני אחד הלקוחות הראשונים של פונטייפ (מהחמישיה הראשונה...)
ואני מעיד שכל הדברים הטובים שאומרים עליהם - הכל נכון ומדוייק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אחרי שתי חבילות גדולות שקניתי בפונטייפ = אין על פונטייפ!
באיכות
בשירות
ביחס האישי
בהכוווול!

בהתחלת עבודתי איתם היתה לי פה איזה שאלה ודיון ששאלתי בפורום, אחר כך קיבלתי שיחת טלפון מאליהו שהתחילה וחשבתי נדבר 5-10 דקות, דיברנו בערך שעה! פתאום הבנתי מה זה החברה, מי החברה. ותאמינו לי כשאני יודע היום שיש לחברה הזו אבא שאפשר לסמוך עליו, אני ממליץ עליהם בחום!

המשיכו והצליחו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אכן, שירות מיוחד שכזה יש רק בפונטייפ!

בקרוב אני אעלה פרוייקט בעימוד שהצלחתי לבצע רק בזכות.... פונטייפ ואליהו פריד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ג"א מצטרף להנ"ל. ובהודאה על כל הטובות הפרטיות שקיבלתי -בעין יפה- על הדרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
גם אני מצטרף

הכי נהנתי מפונטייפ בהההככככווווללללל!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אשמח לקבל כאן רשימה של פונטים מומלצים
יש לי מנוי ואני מתקשה בבחירה
זה בעיקר לצורך מודעות בעלוני פרסום.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם הייתי צריך דוגמא לעוצמה ולמסירות של 'פונטיפ', קיבלתי הלילה.‬
לצורך פרוייקט מסויים הייתי צריך גירסא פרטית מיוחדת של הפונט הותיק שלהם: 'נצח', פניתי לפונטיפ, ובתוך שעות ספורות קיבלתי את הגירסא המיוחדת ומותאמת לצרכי‬.
‫(ולא אגלה לכם, שאפילו לא שילמתי עליו...)‬.
‫בקיצור, אסכם את התרשמותי מ'פונטיפ': חברה מקצועית, לא פחות ואף יותר משאר החברות,‬ ומאידך, התמורה שמקבלים שם היא מלאה לגמרי!‬
‫מעולם לא תישאר אצלם עם חבילה לא ממומשת.‬ ‫והעיקר, לעולם לא תצא מהם לא מרוצה!‬
‫אני מציע להתרשם בעצמכם,‬ ‫תקנו אפילו פונט אחד מהם,‬ ‫וכלקוחות, תהיו תמיד מרוצים.‬
ובקיצור, המוטו של פונטייפ הוא כמאמר חז"ל: 'אמור מעט ועשה הרבה'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תרשו לי להעלות כאן נושא:
ראשית כל אני גם לקוח של פונטייפ מרוצה מאוד מהיחס ומהשירות
אבל הארה קטנה, מידי פעם אני מקבל למייל הודעות מפונטייפ (אני מניח שגם אתם) על פונטים חדשים שיצאו אך משום מה החברה לא משיקה פונטים "חדשים" שמתאימים לספרי קודש וכדו' יש כמה פונטים כמו החבילה של פלרון פנינה, נצח, בשמיחעס ועוד כמה אבל לא מבחר גדול כמו שיש בחברות אחרות וחבל מאוד!
ושוב זאת הארה ולא הערה. אני כתבתי זאת כאן כדי גם לשמוע את התגובות שלכם
תתקנו אותי אם אני טועה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שלום שלומי: יש לי בקנה כמה פונטי מקורות טובים.
אני לא מוציא אותם כ"כ מהר מסיבות אסטרטגיות.
כיום יש לנו תדמית של חברה פונטים חרדית למעמדים, ואנחנו מנסים לשנות זאת.
לכן בינתיים אנו מוציאים אותיות כותרת מודרניים וורסיטליים יותר.
המגמה שלנו שתהיה יחס מסויים בין אותיות מקורות לאותיות מודרניות ולא שאותיות המקורות יקחו יחס גדול מידי בקטלוג שלנו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה