בקשה רעיון לגמ"ח שימושי

  • הוסף לסימניות
  • #41
כמו שכבר כתבו גמ"ח למוצרי תינוקות מוצצים חיתולים וכו' אגב אני מכיר גמ"ח כזה ששמים ארונית או מעמד קטן מאוד של מגירות ליד הדלת מחוץ לבית וכך זה לא תופס מקום ולא מפריע ומטריד. ישר כח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
גמ"ח להטענת רב קו זה דבר שנצרך במיוחד בריכוזים החרדים שהורים צריכים למלאות 4 ו 5 כרטיסים
ולא תופס מקום בכלל אפשר להתקין אותו מחוץ לדלת כמו שראיתי בהרבה מקומות שעשו כך
אם רוצים ממש להגזים אז מכשיר נדרים פלוס מחוץ לדלת כמובן בתוך קופסה בגובה שלא ישחקו ילדים ועם הגבלת שעות פעילות
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש באזור שלנו גמ"ח חלות לשבת
שמעתי שקורה הרבה שאנשים נתקעים סמוך לשבת ונעזרים בהם (ב"ה לא קרה לי...)
בעלי הגמ"ח לוקחים את השאריות מהחנויות אחרי הסגירה ונותנים למי שנתקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
גמ"ח להטענת רב קו זה דבר שנצרך במיוחד בריכוזים החרדים שהורים צריכים למלאות 4 ו 5 כרטיסים
ולא תופס מקום בכלל אפשר להתקין אותו מחוץ לדלת כמו שראיתי בהרבה מקומות שעשו כך
אם רוצים ממש להגזים אז מכשיר נדרים פלוס מחוץ לדלת כמובן בתוך קופסה בגובה שלא ישחקו ילדים ועם הגבלת שעות פעילות
אהבתי ......
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
יש לנו גמ"ח הדפסות. מה שנחמד בזה שזה לא מחייב לפי שעה מסוימת וגם בלי טלפונים ודפיקות בדלת. כשזמוכן, אני משיבים עם מייל שזה מוכן. יש לנו מקום שמניחים את זה מחוץ לדלת שלנו ויש מקום להשאיר את הכסף (עלות סימלית). אנשים מאוד-מאוד נעזרים בזה! מה שאני רואה שחסר בגמ"ח הזה זה לשלוח מייל/מסמכים ולעשות צילומים בפועל. אין לי אפשרות לעשות את זה בגלל שאין לי זמן להתעסק עם זה, וצריך גם לתאם אם מי שרוצה להגיע וכו'..הלוואי שהייתי יכולה לעזור בזה (ולתמוך באנשים שמחזיקים עם כל הכח לא להכניס אינטרנט בבית..) נכון שיש שירותי מחשב אבל ספציפית איפה שאני גרה אין משהו בלי ליסוע או ללכת רחוק. בהצלחה! אשריכם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
גמ"ח להטענת רב קו זה דבר שנצרך במיוחד בריכוזים החרדים שהורים צריכים למלאות 4 ו 5 כרטיסים
ולא תופס מקום בכלל אפשר להתקין אותו מחוץ לדלת כמו שראיתי בהרבה מקומות שעשו כך
אם רוצים ממש להגזים אז מכשיר נדרים פלוס מחוץ לדלת כמובן בתוך קופסה בגובה שלא ישחקו ילדים ועם הגבלת שעות פעילות
אולי משהו יודע איך אפשר להשיג מכשיר למלוי רו קו או נדרים +
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אולי משהו יודע איך אפשר להשיג מכשיר למלוי רו קו או נדרים +
מה זה מכשיר ?
רק את הסורק של הכרטיס שמתחבר למחשב או את כל המכשיר כמו שיש בחנויות כמו מסלקה ניידת של אשראי
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מה זה מכשיר ?
רק את הסורק של הכרטיס שמתחבר למחשב או את כל המכשיר כמו שיש בחנויות כמו מסלקה ניידת של אשראי
אפשר או או.
(הסורק של רב קו אונליין, אפשר גם לקבל כמה שקלים על ההטענות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
גמ"ח מכשיר Ear popper שעוזר לפתור נוזלים באזניים ומונע ניתוח כפתורים.
לא תופס כמעט מקום, וגם לא הרבה טירחה כיוון שההשאלה היא בד"כ לתקופת זמן ארוכה (מלבד אנשים שרוצים רק לנסות אותו לראות אם הילד משתף פעולה).
חסד גדול וסיפוק עצום לראות ילד שכבר לא זקוק לניתוח, או ילד שהיה מטופל אצל קלינאית תקשורת והתחיל לשמוע כראוי בזכות המכשיר (מנסיון אישי, יש לי גמ"ח כזה)

המכשיר מומלץ ע"י רופאי אף-אוזן-גרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
  • הוסף לסימניות
  • #55
גמח מזוזות תמיד שימושי ,
גמח וייז אם אין באיזור
גמח מזרונים ( אם יש מקום אחסון)
גמח כלי עבודה מאד עוזר !
ישר כוח על הרצון
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אפשר אולי להיעזר בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
פלאיירים, פרסום ברשתות חברתיות באותה העיר, וווצאפ קבוצתי של אותה העיר, יש הרבה כאלו
אם תצטרכו פלאיירים יש לי מקום שמדפיס 5000 פלאיירים, דו צדדי כרום, צבעוני, ב 300 ש"ח.
אשמח מאוד אייך אפשר ליצור איתך קשר?
המייל שלי @i8501771
תודה רבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה